Υπάρχουν περιοδείες και περιοδείες.
Η Στεφανία Γουλιώτη αλλά και ο ίδιος ο σκηνοθέτης Εκτωρ Λυγίζος θα μοιραστούν τον ρόλο του Προμηθέα στον «Προμηθέα Δεσμώτη» του Αισχύλου που θα παιχθεί το Σάββατο στην Επίδαυρο.
«Ναι, είναι αλήθεια, η παράσταση κι εμείς είμαστε μέσα στο νερό. Οχι συνέχεια, αλλά παίζουμε στη Λίμνη της Βουλιαγμένης. Είμαστε ενταγμένοι στο φυσικό σκηνικό, ένας βράχος, κοφτερές πέτρες, μια εξέδρα, μια βάρκα, μια τριγωνική κατασκευή. Είναι, νομίζω, σε μεγάλη αρμονία το έργο με τον χώρο».
Μόλις χθες το βράδυ της Τρίτης, έκαναν την πρώτη πρόβα στον χώρο των πρώην φυλακών του Επταπυργίου στη Θεσσαλονίκη: Σε αυτό ακριβώς το φυσικό σκηνικό θέλησε ο σκηνοθέτης να στήσει την παράσταση του συγκεκριμένου μονολόγου με τη συγκεκριμένη ηθοποιό. Τίποτα δεν έγινε τυχαία. Όλα προετοιμάστηκαν για να γίνουν εκεί ακριβώς, έτσι ακριβώς…
Δεκαοκτώ χρόνια στο θέατρο. Πλούσιο ρεπερτόριο. Οκτώ ρόλοι στο αρχαίο δράμα, δέκα φορές στην Επίδαυρο (διπλή «Αντιγόνη» και Δίας στον «Αμφιτρύωνα»).
Την «Προξενήτρα» θα σκηνοθετήσει ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης (στη φωτογραφία) στη σκηνή του «Αλίκη» τον προσεχή χειμώνα.
Δεκαοκτώ χρόνια στο θέατρο. Πλούσιο ρεπερτόριο. Οκτώ ρόλοι στο αρχαίο δράμα, δέκα φορές στην Επίδαυρο (διπλή «Αντιγόνη» και Δίας στον «Αμφιτρύωνα»). Μία (συν)σκηνοθεσία.
Το Σάββατο θα δοθεί η πρεμιέρα των Επιδαυρίων, που εφέτος κλείνουν αισίως τα 60 τους χρόνια.
Κερκυραία στην καταγωγή, η Ηλέκτρα Νικολούζου έτυχε να γεννηθεί στο Τορόντο κι έτσι πλάι στην ελληνική της υπηκοότητα, έχει και την καναδική.
Διοργάνωση του δήμου Ελευσίνας, το Φεστιβάλ Αισχυλείων, όπως πάντα έτσι και εφέτος, περιλαμβάνει ποικιλία εκδηλώσεων: θεατρικές παραστάσεις, μουσικές συναυλίες, κινηματογραφικές προβολές και εικαστικές εκθέσεις, στοχεύουν να αγκαλιάσουν και να προβάλλουν όλες τις μορφές της τέχνης. Ειδικά εφέτος όμως, τα Αισχύλεια λαμβάνουν διεθνή χαρακτήρα με την διοργάνωση της έκθεσης του πρωτοπόρου της Arte Povera Mικελάντζελο Πιστολέτο που όπως έχει ήδη ανακοινωθεί θα εγκαινιασθεί στις 30 Αυγούστου στο Παλαιό Ελαιουργείο.
Αγέρωχη, με μαύρο φόρεμα και έντονη πορτοκαλί εσάρπα, όπως και οι πέρλες στον λαιμό της, η Ιζαμπέλα Ροσελίνι έφτασε στην Αθήνα το απόγευμα της Κυριακής. Στη συνάντησή της με τους δημοσιογράφους ήταν ιδιαίτερα ζεστή, φιλική και έτοιμη να απαντήσει για το κάθε τι. Τη συνόδευε ο διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών Γιώργος Λούκος.
Με την «Πάπισσα Ιωάννα» επανέρχεται ο Δημήτρης Μαυρίκιος στο θέατρο - και συγκεκριμένα στο Φεστιβάλ Αθηνών, με μια παράσταση εν εξελίξει...
«Αγαπούσα πάντα τα ζώα και ήμουν πάντα γοητευμένη από το σεξ. Υποθέτω λοιπόν ότι ήταν απλώς θέμα χρόνου αυτά τα δύο να συνδυαστούν κατά κάποιον τρόπο»: αυτή λοιπόν φαίνεται να είναι η αρχή της δημιουργίας των «οικολογικών πορνό» της Ιζαμπέλα Ροσελίνι.
Mετρά δεκαπέντε χρόνια στο θέατρο, κι όμως όταν το διάλεξε δεν ήξερε τι ακριβώς είναι. Ωστόσο ο Θανάσης Αλευράς νιώθει παιδί της τηλεόρασης.
Με στόχο «μια Πόρτα ανοιχτή όλη μέρα και για όλους» το θέατρο της οδού Μεσογείων επιστρέφει στη δράση: Η Ξένια Καλογεροπούλου και ο Θωμάς Μοσχόπουλος ετοιμάζονται να υποδεχτούν τη νέα σεζόν με ένα πλούσιο πρόγραμμα και πολλές εκδηλώσεις. Με το θέατρο να διατηρεί τον πρώτο ρόλο, ένα θέατρο για μεγάλους, μεσαίους και μικρούς, εμπλουτίζουν τις δραστηριότητές τους με μπόλικη μουσική, χορό και πολλές διαδραστικές προτάσεις.
Με τις παραστάσεις του Φεστιβάλ Αθηνών να διαδέχονται η μία την άλλη, και λίγες εβδομάδες πριν ανοίξουν τα φετινά Επιδαύρια, το ελεύθερο θέατρο ξεκινά: Με πρεμιέρες στα λίγα θερινά στέκια που έχουν απομείνει στην Αθήνα και με πολλές παραγωγές σε περιοδεία, το καλοκαίρι συνεχίζει να είναι γεμάτο από θέατρο…..
Μετά και την τελευταία παράταση ο «Θουκυδίδης» της Αννας Κοκκίνου επρόκειτο να σημάνει απόψε (στις 19.00) τη λήξη των παραστάσεων στη Σφενδόνη...
Καβάφης αυτοβιογραφούμενος: αυτή είναι η αφορμή για την επιστροφή του Κωνσταντίνου Τζούμα στη σκηνή.
Με ένα μάθημα τάι τσι ανοίγει η αυλαία στις «Ψευδοεξομολογήσεις» (1737): Στο βάθος της σκηνής, περίπου δώδεκα ζευγάρια γυναικεία παπούτσια μαγνητίζουν το βλέμμα του θεατή.
«Η ανθρώπινη περιπέτεια».