Η στροφή των Ελλήνων προς την επιχειρηματικότητα, λόγω κρίσης αλλά και επιρροής από το εξωτερικό, έχει ως αποτέλεσμα την άνθηση των νεοφυών εταιρειών στη χώρα μας το 2013, ενώ το τρέχον έτος φαίνεται ότι θα αναπτυχθούν περαιτέρω....
Τα φυσικά καταστήματα προτιμούν να επισκέπτονται οι Ελληνες για τις αγορές τους παρά να σερφάρουν στο Διαδίκτυο για να αποκτήσουν προϊόντα.
Στη δυναμική και πολλά υποσχόμενη αγορά της Λατινικής Αμερικής επεκτείνεται η εταιρεία φυσικών καλλυντικών Κορρές,
Μικρά αλλά θετικά βήματα προς ένα πιο αισιόδοξο επιχειρηματικό περιβάλλον φαίνεται ότι δημιουργείται στην Ελλάδα παρά την κρίση.
Στροφή σε σύγχρονα, ηλεκτρονικά προϊόντα πραγματοποιεί ο Χρυσός Οδηγός,
Λουκέτα, ανεργία, σκληρά μέτρα λιτότητας αποτελούν τις βασικές συνέπειες της κρίσης στην Ελλάδα, όμως παρουσιάζονται και ορισμένα καλά,
Μπορεί ο χώρος της ένδυσης να έχει χάσει τη λάμψη του τα τελευταία χρόνια λόγω της κρίσης στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας λουκέτα, πτωχεύσεις και υψηλά ποσοστά ανεργίας,
Σημαντικές αλλαγές στη «γεωγραφία» του Κολωνακίου έχει επιφέρει η κρίση. Εκεί όπου άλλοτε υπήρχαν πολυτελή καταστήματα με ρούχα και κοσμήματα γνωστών οίκων μόδας και πανάκριβα εστιατόρια,
Μπορεί πολλά από τα προϊόντα στην Ελλάδα να προέρχονται από την Κίνα και όμως υπάρχουν κάποιες ελληνικές εταιρείες που προσπαθούν να εξαγάγουν και να επεκταθούν στη δυναμική αναπτυσσόμενη αγορά της ασιατικής χώρας.
Αν, όπως λέγεται, η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες, τότε η στροφή που παρατηρείται σε χειροποίητα είδη αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα.
Η απαισιοδοξία των Ελλήνων για την κατάσταση της οικονομίας στη χώρα μας συνεχίζεται και φέτος, αν και σε μικρότερο βαθμό, με αποτέλεσμα πολλοί συμπολίτες μας να έχουν μεταναστεύσει ή να έχουν στόχο να φύγουν στο εξωτερικό για εργασία.
Επέκταση στο εξωτερικό και αύξηση εξαγωγών έφερε μεταξύ άλλων η κρίση στην Ελλάδα, καθώς οι εταιρείες έπρεπε να δραστηριοποιηθούν πιο έντονα εκτός συνόρων για να αναπτυχθούν και να επιβιώσουν.
Διαβάστε τα παρακάτω άρθρα: Επιχειρήσεις – πρότυπα με κέρδη, επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας Helic: Ερευνα και ανάπτυξη με σύμμαχο τη Fujitsu HotelBrain: «Success story» με «boutique hotel» SABO Ελλάς: Από το Μηλάκι σε όλον τον κόσμο Μπισκότα Παπαδοπούλου: Νέες θέσεις εργασίας στην κρίση Mondelez Hellas: Γλυκιά γεύση από τον Παυλίδη Eurodrip: Καινοτομία στην άρδευση […]
Και όμως, υπάρχουν επιχειρήσεις οι οποίες κατορθώνουν να βελτιώνουν τα ουσιώδη οικονομικά μεγέθη τους παρά την πενταετή κρίση που έχει σαρώσει την ελληνική αγορά.
Βόλτα με αερόστατο και οδήγηση ελικοπτέρου ή Ferrari αποτελούν μερικές από τις πιο περιζήτητες υπηρεσίες των διαδικτυακών εταιρειών που προσφέρουν άυλα δώρα και αποτελούν τη νέα εποχή των δώρων στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα,
Ενα στα τρία νοικοκυριά φοβάται ότι θα χάσει το σπίτι του εξαιτίας τόσο των συσσωρευμένων υποχρεώσεων όσο και των επιπρόσθετων επιβαρύνσεων (δανειακών, φορολογικών και άλλων).
Λιγότερα ποτά πίνουν πλέον οι Ελληνες καθώς η κρίση «χτύπησε» και τον συγκεκριμένο κλάδο, αφού μειώθηκε η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών.
Η οικονομική αστάθεια έχει αυξήσει την πίεση στους έλληνες εργαζομένους, καθώς 72% εξ αυτών αναφέρουν ότι, λόγω της ύφεσης, έχουν εμφανίσει ασθένειες που σχετίζονται με το άγχος.
Καινούργια στέκια για φαγητό και ποτό, νέα εμπορικά κέντρα που φέρνουν τον αέρα της μόδας από την Ιταλία και την Ισπανία και θυμίζουν περισσότερο ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις και τη μεγαλύτερη παραλία στην Ελλάδα
Με συγκρατημένη αισιοδοξία περιμένουν εφέτος τα Χριστούγεννα οι έμποροι και οι επιχειρηματίες καθώς ο Νοέμβριος κινήθηκε καλά,