Πάνω από 50 συναντήσεις για την Αθήνα στη World Travel Market

Περισσότερες από 50 συναντήσεις με εκπροσώπους τουριστικών οργανισμών, ταξιδιωτικών γραφείων, ιστοσελίδων ηλεκτρονικών κρατήσεων, αεροπορικών εταιρειών, δημοσιογράφων και bloggers πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της World Travel Market στο Λονδίνο που ολοκληρώθηκε στις 6 Νοεμβρίου. Η Αθήνα βρέθηκε στο επίκεντρο έντονου και ουσιαστικού ενδιαφέροντος τουριστικών επαγγελματιών και επιχειρήσεων, στο πλαίσιο της κοινής συμμετοχής της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων/Athens Convention & Visitors Bureau (ΕΑΤΑ/ACVB) και της Ενωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής & Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑ-Α), στη διεθνή τουριστική έκθεση.

Περισσότερες από 50 συναντήσεις με εκπροσώπους τουριστικών οργανισμών, ταξιδιωτικών γραφείων, ιστοσελίδων ηλεκτρονικών κρατήσεων, αεροπορικών εταιρειών, δημοσιογράφων και bloggers πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της World Travel Market στο Λονδίνο που ολοκληρώθηκε στις 6 Νοεμβρίου. Η Αθήνα βρέθηκε στο επίκεντρο έντονου και ουσιαστικού ενδιαφέροντος τουριστικών επαγγελματιών και επιχειρήσεων, στο πλαίσιο της κοινής συμμετοχής της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων/Athens Convention & Visitors Bureau (ΕΑΤΑ/ACVB) και της Ενωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής & Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑ-Α), στη διεθνή τουριστική έκθεση.
Σε σύγκριση με προηγούμενες χρονιές, εφέτος το ενδιαφέρον των ξένων επαγγελματιών ήταν πολύ πιο στοχευμένο και ουσιαστικό και στρέφεται σε ευρύτερο φάσμα τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, πέραν του City Break, όπως η κρουαζιέρα, το γιότινγκ και ο θαλάσσιος τουρισμός γενικότερα, η γαστρονομία-οινοτουρισμός, η διοργάνωση εκδηλώσεων και συνεδρίων, ο πολιτιστικός τουρισμός κ.λπ. Από τις επαφές και τις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της WTM προκύπτει το συμπέρασμα ότι η δυναμικά ανοδική πορεία της τουριστικής κίνησης στην Αθήνα τη φετινή περίοδο αναμένεται να συνεχισθεί και τους επόμενους μήνες.
Χάρη στις νέες συνδέσεων και πτήσεων που προγραμματίζονται για την περίοδο του 2015 από αεροπορικές εταιρείες όπως η Aegean Airlines, το ενδιαφέρον που εκδηλώνεται για συνεργασίες με τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις (ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία κ.λπ.) και γενικά πληρέστερης ενημέρωσης για τον προορισμό, είναι σημαντικά αυξημένο.
Τα στελέχη του ACVB και της EΞΑΑ-Α ενημέρωσαν αναλυτικά τους ενδιαφερόμενους για τις τουριστικές υποδομές, το ξενοδοχειακό δυναμικό και τις βασικές πτυχές της τουριστικής αγοράς της Αθήνας, παρουσίασαν το ευρύ φάσμα εμπειριών που μπορεί να προσφέρει η πόλη στους επισκέπτες της και διένειμαν σχετικό ενημερωτικό υλικό.

Στα τέλη Απριλίου το 3
ο ετήσιο Travel Trade Athens 2015
Με αφορμή τη WTM ανακοινώθηκε επίσης η επόμενη διοργάνωση του διεθνούς επαγγελματικού workshop της Αθήνας, το 3ο ετήσιο Travel Trade Athens 2015 θα πραγματοποιηθεί στα τέλη Απριλίου. Εξάλλου, διοργανώσεις όπως η ετήσια διεθνής συνάντηση των ταξιδιωτικών Bloggers που φιλοξένησε η πόλη από τις 23 έως 25 Οκτωβρίου, ύστερα από πρωτοβουλία του Δήμου Αθηναίων και του ACVB, έχει δώσει ισχυρή ώθηση και πρόσθετη αξία στην εικόνα της ως σύγχρονου ευρωπαϊκού προορισμού, με μοναδικά φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Δείτε επίσης
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk