Η στιγμή της διαδοχής για το best seller της Mercedes-Benz έφθασε, καθώς οι Γερμανοί έχουν προγραμματίσει την παγκόσμια πρεμιέρα της C-Class για τις 13 Ιανουαρίου στην έκθεση του Detroit και τη διάθεσή της στην Ευρώπη τον Μάρτιο, επιχειρώντας να αποσπάσουν τα βλέμματα από τα Audi A4 και BMW Σειρά 3.
Για να το πετύχουν, χρησιμοποιούν ταυτόχρονα όλα τα «όπλα» που έχουν στη διάθεσή τους, «χτίζοντας» ένα μοντέλο με στοχευμένες σχεδιαστικές αναφορές στην αισθητική πρωτοτυπία της CLA και ισχυρές δόσεις εργονομίας, πολυτέλειας και τεχνολογίας από την S-Class.
Βασισμένη στη νέα πλατφόρμα της M-B, MRA, και μεγαλύτερη σε μήκος κατά 10 εκατοστά και κατά 4 εκατοστά σε πλάτος από το μοντέλο που διαδέχεται, η νέα C-Class θα είναι ως και κατά 100 κιλά ελαφρύτερη, στοιχείο κρίσιμο όχι μόνο για το τρίπτυχο «επιδόσεις – κατανάλωση – εκπομπές ρύπων» αλλά και για την οδική της συμπεριφορά.
Αποσκοπώντας στο να κάνει τη διαφορά, η C-Class θα διατίθεται με νέα ανάρτηση που προσφέρεται σε τρεις επιλογές (Comfort, Avantgarde, Dynamic), ενώ για πρώτη φορά σε αυτή την κατηγορία θα υπάρχει και η επιλογή της αερανάρτησης. Για πρώτη φορά επίσης στην ιστορία του μοντέλου θα υπάρχουν αυτόματο κιβώτιο εννέα ταχυτήτων διαθέσιμο από το 2015 και diesel υβριδική έκδοση με εκπομπές CO2 μικρότερες των 100 γραμμ./χλμ.
Αντίστοιχα χαμηλές θα είναι και οι εκπομπές ρύπων μιας εκ των συμβατικών πετρελαιοκίνητων εκδόσεων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ μελλοντικά θα διατίθεται και με πετρελαιοκινητήρα 1,6 λίτρων απόδοσης 115 και 136 ίππων.
Με χώρο αποσκευών 480 λίτρων και μεγαλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες, η νέα C-Class θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα αρχικά στις εκδόσεις βενζίνης C 180 (1.595 κ.εκ., 156 ίπποι, 31.470 ευρώ) και C 200 (1.991 κ.εκ., 184 ίπποι, 36.100 ευρώ) και την έκδοση C 220 BlueTec (2.143 κ.εκ., 170 ίπποι, 43.100 ευρώ), ενώ θα ακολουθήσουν και εκδόσεις επιδόσεων με την υπογραφή της AMG.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ