Η εικόνα είχε γίνει viral μέσα σε λίγα λεπτά όταν ανέβηκε στο site της Saatchi Gallery. Κάποιος είχε ζωγραφίσει το «Φιλί», ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα και δημοφιλή έργα της δυτικής εικονογραφίας, επάνω στον εναπομείναντα όρθιο τοίχο ενός βομβαρδισμένου κτιρίου στη Δαμασκό. «Η αγάπη και ο έρωτας επιβιώνουν ακόμη και μέσα στα χαλάσματα» θα μπορούσε […]
Eνα πρόσωπο σε ένα κάδρο ύψους δύο μέτρων σε κοιτάζει κατάματα με την ουδέτερη σοβαρότητα που απαιτείται σε μια φωτογραφία διαβατηρίου.
Δηλώνει μεγάλος θαυμαστής του Γιώργου Λούκου και των προγραμμάτων του στο Φεστιβάλ Αθηνών
Σε λίγες ημέρες, όταν ο Σαντιάγο Καλατράβα βγει από το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», θα πάρει την Αττική Οδό και θα στρίψει στην Κατεχάκη
Ο Τόνι Κραγκ τρέχει πάνω κάτω στον δεύτερο όροφο του Μουσείου Μπενάκη και δίνει οδηγίες για το πώς θα στηθούν τα γλυπτά του, γύρω στα 20 γλυπτά από την καλλιτεχνική του παραγωγή των τελευταίων δέκα χρόνων.
Πόσοι καλλιτέχνες μπορούν να χωρέσουν σε ένα δωμάτιο; Λοιπόν εξαρτάται από το δωμάτιο αλλά και από τις διαστάσεις των έργων.
Δεν ξέρω αν προηγήθηκε η επίσημη κριτική ή το word of mouth ή αν τα δύο κανάλια συμπορεύτηκαν ερήμην τους. Πάντως, από ό,τι φαίνεται, όλοι μιλάνε για το «Γκιακ»
Ηταν φανερό ότι είχε γνωρίσει καλύτερες ηµέρες, διατηρούσε ωστόσο µια σκυθρωπή µεγαλοπρέπεια.
Τα βιβλία του Καρίλ Φερέ είναι πολύ εύκολο να τα προφέρεις, απολαυστικά να τα καταβροχθίζεις, αλλά σχεδόν πάντα δύσκολο να τα χωνέψεις.
Δυο έφηβοι ενηλικιώνονται απότοµα όταν ένας άγνωστος προσπαθεί να απαγάγει την κοπέλα µπροστά στα έκπληκτα µάτια του αγοριού.
Η έκθεση είχε µόλις εγκαινιαστεί παρουσία των επισήµων, οπότε αναµέναµε την προγραµµατισµένη performance.
Ηταν κάποιοι φοιτητές της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών, νέοι, ανέμελοι και με όνειρα για το μέλλον. Ηταν, μεταξύ άλλων, ο Αλέκος Φασιανός, ο Σωτήρης Σόρογκας, ο Δημοσθένης Κοκκινίδης, ο Γιάννης Βαλαβανίδης, η Μαρία Καραβέλα.
Εχει χαρακτηριστεί η κατακόρυφη επίδειξη ισχύος ανδρών με μικρή... αυτοεκτίμηση, όμως η ανέγερση πανύψηλων κτιρίων, των λεγόμενων «supertalls»,
Αν ήταν παιχνίδι, θα το έλεγαν το κυνήγι του χαμένου θησαυρού. Γιατί το εφετινό εικαστικό πρόγραμμα του 15ου Φεστιβάλ Νάξου
«Κάποτε δεν μπορούσες να είσαι γκέι, σήμερα δεν μπορείς να καπνίσεις. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα στη ζωή» έλεγε ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ τραβώντας μια ρουφηξιά από το τσιγάρο του.
Οι εικόνες των μνημείων που σφυροκοπούνταν ανελέητα από μέλη του Ισλαμικού Κράτους σε Συρία και Ιράκ έκαναν τον γύρο του κόσμου και προκάλεσαν παντού σοκ και δέος.
Μετά τα γατάκια και τις πατούσες στην άκρη της ξαπλώστρας που όποτε εμφανίζονται στο timeline του Facebook αυτές τις ημέρες μοιάζουν με εικόνες από άλλον πλανήτη
Στην γκαλερί Καλφαγιάν η έκθεση «Phantasmagoria» του Τάσου Παυλόπουλου συστήνεται ως μια «παρανοϊκή» εγκατάσταση.
Δεν θα ήξερα τι να πρωτοαπομονώσω από τις λέξεις, ή τις εκφράσεις στα κείμενα του Δημοσθένη Κούρτοβικ.
Αχ, εκείνα τα χρόνια που η ατμόσφαιρα έσφυζε από τις ατέλειωτες πιθανότητες...