Σε παράγοντες που μπορούν να ελέγξουν επικεντρώνονται οι CEOs σε εποχές
Αύξηση μεγεθών αναμένει η διοίκηση του ομίλου FF Group και το τρέχον έτος στην Ελλάδα, λόγω εκτίμησης για αύξηση ποιοτικού τουρισμού, και στο εξωτερικό, λόγω επέκτασης σε νέες χώρες και αγορές.
Ανάκαμψη παρατηρήθηκε στην αγορά της χονδρικής εμπορίας Η/Υ και εξοπλισμού
Παρά την κρίση, ο κλάδος των ηλεκτρονικών επικοινωνιών συνεχίζει να επενδύει εκατοντάδες εκατ. ευρώ στην Ελλάδα, ακολουθώντας τις ευρωπαϊκές τάσεις της αγοράς
Υποτονική είναι η φετινή πασχαλινή αγορά, καθώς οι καταναλωτές είναι συγκρατημένοι λόγω της πολιτικής αβεβαιότητας και της οικονομικής στενότητας.
Ολοένα και περισσότεροι Ελληνες καταφεύγουν στο εξωτερικό για να αναζητήσουν μια καλύτερη
Αύξηση μεριδίων αγοράς και κερδοφορία παρουσίασε η αυτοκινητοβιομηχανία Volvo Car Ελλάς το 2014, παρά την κρίση, ενώ για το 2015 αναμένει ακόμη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων.
Σε στάδιο αλλαγών βρίσκεται η εγχώρια αγορά της μπίρας, οι οποίες αναμένεται να αλλάξουν
Διαβάστε τα παρακάτω άρθρα: Τι νέα από το (εργασιακό) μέτωπο; Pfizer Hellas: 55 χρόνια προσφοράς στην Ελλάδα Διαμαντής Μασούτης ΑΕ: Μια οικογένεια 6.200 ατόμων ΝΝ Hellas (πρώην ING): Πρώτα η ασφάλεια των εργαζομένων MSD (Merck Sharp & Dohme): Breakfast με τον γενικό διευθυντή PepsiCo-Tasty Foods: Εξαγωγή ελληνικών ταλέντων Μπάρμπα Στάθης ΑΒΕΕ: Πρωτοπόρος με φρέσκες ιδέες […]
Η εφαρμογή μιας σειράς καινοτομιών στην παραγωγή αποτέλεσε το κλειδί για την εταιρεία παραγωγής αβγοτάραχου Τρικαλινός
Πόσο χρησιμοποιούν το Facebook, το Twitter και άλλα ψηφιακά μέσα οι εταιρείες προκειμένου
Νικητής στις προτιμήσεις των ελλήνων καταναλωτών αλλά και των επενδυτών φαίνεται ότι είναι το σουβλάκι σε σχέση με άλλα «γρήγορα» φαγητά
Σχεδόν οι μισοί Ελληνες θέλουν να γίνουν επιχειρηματίες και πολλοί από αυτούς πιστεύουν
Η ικανοποιητική αμοιβή, η ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και η εργασιακή ασφάλεια
Οι αγορές μέσω «έξυπνων» συσκευών αναπτύσσονται διεθνώς τρεις φορές ταχύτερα από το παραδοσιακό
Το 2014 ξεκίνησε με αποκλιμάκωση της ύφεσης, αλλά στο τέλος του έτους η πολιτική αβεβαιότητα και οι εκλογές επέδρασαν αρνητικά στο οικονομικο-επιχειρηματικό περιβάλλον
ο 2015 φαίνεται να χαρακτηρίζεται από δυσκολίες για την αγορά ακινήτων, η οποία δεν είναι ανεξάρτητη
Η συνέχιση της πτωτικής πορείας των ακινήτων και η έλλειψη κατασκευαστικής - επενδυτικής δραστηριότητας ήταν τα βασικά χαρακτηριστικά του κλάδου το 2014 για την Ελλάδα, ενώ σε ευρωπαϊκό επίπεδο αυξήθηκε ο αριθμός των μεγάλων συμφωνιών των κατασκευαστικών εταιρειών.
H διακοπή ζημιογόνων δραστηριοτήτων, η στροφή προς διεθνείς αγορές, η έμφαση στη ρευστότητα για την κάλυψη τρεχουσών αναγκών προμηθειών
Πιο ανθεκτικές στην κρίση έχουν αποδειχθεί οι εταιρείες franchise στην Ελλάδα, γι' αυτό και ολοένα και περισσότεροι Ελληνες θέλουν να γίνουν επιχειρηματίες με τη μέθοδο ανάπτυξης της δικαιόχρησης.