Κάθε καινούργια διοργάνωση που προσφέρει βήμα σε νέους δημιουργούς δεν μπορεί παρά να δημιουργεί προσδοκία.
Οι λέξεις κέφι και αισιοδοξία επανέρχονται σταθερά στον λόγο της Ιωάννας Παπαντωνίου καθ' όλη τη διάρκεια της κουβέντας μας.
Οταν στις 30 Δεκεμβρίου 2006 η Μητροπολιτική Οπερα της Νέας Υόρκης εγκαινίαζε τις «ζωντανές» αναμεταδόσεις παραγωγών της σε επιλεγμένους πολιτιστικούς χώρους ανά τον κόσμο,
Ηταν παραμονές Χριστουγέννων όταν έτυχε να δω το ρεπορτάζ σε κάποιο βραδινό δελτίο ειδήσεων. Οι «παραγγελιές», λέει, των παιδιών στον Αγιο Βασίλη είναι εμφανώς διαφορετικές τα τελευταία χρόνια,
Στη νέα του πάλη με τον Μάκμπεθ, τον ρόλο του τίτλου στην όπερα του Βέρντι που παρουσιάζει σε νέα παραγωγή η Εθνική Λυρική Σκηνή στο Μέγαρο Μουσικής, ο Δημήτρης Τηλιακός κουβαλά βαρύ οπλισμό.
Τα τελευταία χρόνια οι αστέρες του χορού τείνουν να ακολουθούν ολοένα και περισσότερο το παράδειγμα των διάσημων διευθυντών ορχήστρας και των διεθνώς περιζήτητων λυρικών τραγουδιστών.
Η συνεργασία του Ρικάρντο Μούτι με την Αννα Νετρέμπκο στη «Μανόν Λεσκό» του Πουτσίνι που θα παρουσιαστεί στην Οπερα της Ρώμης το διάστημα Φεβρουαρίου-Μαρτίου 2014 αποτελεί,
«Θα μπορούσε άραγε να τραγουδήσει τη "Φόνισσα" ένας άνδρας;». Δύο χρόνια τώρα που «παλεύει» με τη νέα του όπερα, βασισμένη στο ομότιτλο διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη,
Ο Αντράς Σιφ είναι ένας από τους σημαντικότερους πιανίστες της γενιάς του. Ιδιαίτερα αγαπητός στην Ελλάδα - έχει εμφανιστεί επανειλημμένως στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών -,
Το πρωινό εκείνο του Απριλίου του 1945 ο Ρίχαρντ Στράους μελετούσε αμέριμνος στο ησυχαστήριό του στο Γκάρμις, ένα ορεινό θέρετρο στη Βαυαρία.
Λίγο πριν από την εκπνοή του 2013 μια πρόχειρη αποτίμηση του χώρου του πολιτισμού οδηγεί σε ενδιαφέρουσες διαπιστώσεις.
Η πρόσφατη παρουσίαση των βασικών αξόνων του προγραμματισμού της πενταετίας 2014-2019 από την Εθνική Λυρική Σκηνή αποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη για τα ελληνικά δεδομένα.
Τι γίνεται όταν η σκηνή του θεάτρου μετατρέπεται σε χώρο δημοπρασίας;
Οι βασικοί άξονες του καλλιτεχνικού προγραμματισμού 2014-2019 που παρουσίασε η Εθνική Λυρική Σκηνή την περασμένη Τρίτη αποτελούν αναμφίβολα το δυναμικότερο «φίνις» για το 2013.
Ρόλοι, θεατρικά αξεσουάρ, συναισθήματα, μνήμες, μέλη του ανθρώπινου σώματος. Στο «Αmor», τη νέα παράσταση του Θεόδωρου Τερζόπουλου - μια σύνθεση με αφορμή ένα κείμενο του Θανάση Αλευρά -,
Η υποψηφιότητα του Λεωνίδα Καβάκου για το βραβείο Grammy στην κατηγορία της Καλύτερης Ερμηνείας Μουσικής Δωματίου/Μικρού Συνόλου δεν μπορεί παρά να μας γεμίζει υπερηφάνεια.
Tη συνάντησα μια Παρασκευή πρωί στο σπίτι της, ένα άνετο διαμέρισμα επί της Βασιλίσσης Σοφίας. Η Ναταλία Μελά με υποδέχθηκε ευδιάθετη, σε ένα φωτεινό δωμάτιο γεμάτο βιβλία.
Με τις Σονάτες για βιολί του Μπετόβεν, το άλμπουμ που αποτέλεσε το δισκογραφικό του ντεμπούτο με την εταιρεία Decca, ο Λεωνίδας Καβάκος είναι υποψήφιος για βραβείο Grammy στην κατηγορία της Καλύτερης Ερμηνείας Μουσικής Δωματίου/Μικρού Συνόλου. Η απονομή των βραβείων θα γίνει στις 26 Ιανουαρίου 2014 στο Λος Αντζελες και, για μια ακόμη χρονιά, το σόου […]
Προτάσεις ικανές να ανταποκριθούν σε κάθε διαφορετική επιθυμία και διάθεση περιλαμβάνει η εφετινή εορταστική περίοδος για τους φιλόμουσους.