Είναι λίγο δύσκολο να κατατάξει κανείς τον Θοδωρή Βουτσικάκη.
Για πολλούς ανθρώπους γράφουμε εύκολα ότι έχουν ζήσει «μυθιστορηματική ζωή». Ελάχιστοι όμως μπορούν να καυχηθούν ότι ο ισχυρισμός είναι βάσιμος.
Βασισμένο σε μια αληθινή ιστορία, το αυστραλέζικο φιλμ «Mary & Max» είχε εντυπωσιάσει πριν από μερικά χρόνια με την τρυφερότητα και το λοξό χιούμορ του.
Ομοφυλοφιλία, ερωτικά τρίγωνα, το χρήμα ως εξουσιαστικό στοιχείο σε μια σχέση, ο φόβος του AIDS είναι κάποια μόνο από τα θέματα που αγγίζει η αιχμηρή μαύρη κωμωδία του enfant terrible του Μπρόντγουεϊ Νίκι Σίλβερ, με τίτλο «Fit»
«Αθήνα, εννέα Δεκεμβρίου» και «Μεγάλοι δρόμοι». Αυτά είναι τα δύο διηγήματα της Λένας Κιτσοπούλου που αποτέλεσαν το έναυσμα και το υλικό για να στηθεί η πρώτη παράσταση
Είναι λίγο δύσκολο να μην το προσέξεις. Να μη δεις δηλαδή ότι στη λίστα με τα ονόματα
Λέμε πως ο χρόνος είναι χρήμα. Ο Θεόφραστος έχει πει πως ο χρόνος είναι το πιο πολύτιμο αγαθό που μπορεί να ξοδέψει ο άνθρωπος. Σωστές είναι αυτές οι σκέψεις και ωραία διατυπωμένες, όμως μας παρακινούν να αναλάβουμε δράση, να αδράξουμε τη μέρα, να εκμεταλλευτούμε πιεστικά τη στιγμή που περνάει. Προσωπικά όμως δεν μπορώ να σκεφθώ […]
Η ψηφιοποίηση του τεράστιου, ανεκµετάλλευτου αρχείου ενός ρουµάνου φωτογράφου και η ανάρτηση των ασπρόµαυρων πορτρέτων του στο flickr ήταν αυτή που έδωσε την έµπνευση στην Αυστραλέζα Τζέιν Λονγκ
«Την τελευταία φορά που ήµουν στο Gazarte αφιέρωσα ένα τραγούδι στον Λουκάνικο και το κοινό ξαφνιάστηκε. Πολλοί θα σκέφτηκαν "είναι τρελή αυτή η γυναίκα".
Σχεδόν είκοσι χρόνια είχε να ζήσει το βινύλιο τέτοιες δόξες. Στη Βρετανία τουλάχιστον, όπου πέρυσι πουλήθηκαν 1,2 εκατ. δίσκοι βινυλίου.
Η Αθηνά Κόρδα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε σχέδιο μόδας στα τέλη της δεκαετίας του '90
Βρήκε τη θέση της σε πολλές λίστες µε τις καλύτερες δισκογραφικές κυκλοφορίες της χρονιάς που πέρασε η µελωδική «Αισθηµατική ηλικία» του συνθέτη Δηµήτρη Μαραµή - και καθόλου άδικα.
Kammerspiel σηµαίνει στα γερµανικά θέατρο δωµατίου, αν και πρόκειται επίσης για την έκφραση που χρησιµοποιείται στην ίδια γλώσσα για να αποδώσει την έννοια του θεατρικού παιχνιδιού.
Το κείμενο του Οσκαρ Γουάιλντ που έμελλε να μείνει γνωστό ως «De Profundis» είναι μια επιστολή 70 πυκνογραμμένων σελίδων στη φυλακή του Ρέντινγκ
Βαρύ είναι το πρόγραμμα του Γιάννη Στάνκογλου. Μόλις τελείωσε τα γυρίσματα της μικρού μήκους ταινίας μιας κύπριας σκηνοθέτιδος, η οποία συνεργάστηκε στο σενάριο με τον αμερικανό κινηματογραφιστή Τοντ Σόλοντζ
Ελάχιστες ηθοποιοί τα τελευταία χρόνια έχουν ακούσει (ή διαβάσει) τόσο κολακευτικά λόγια για μια ερμηνεία τους όσο η Αλεξάνδρα Αϊδίνη
Ο Μπέντζαμιν Κλεμεντάιν τραγουδάει δυνατά, αλλά μιλάει πάρα πολύ χαμηλόφωνα, σχεδόν ψιθυριστά.
Τόσο καλός ηθοποιός, κι όμως τόσο ανυπόκριτος στην πραγματική ζωή, ο Αργύρης Πανταζάρας, ένας 26χρονος από τον Βόλο, εκτίθεται στη σκηνή του Θεάτρου Οδού Κυκλάδων έχοντας βάλει ένα στοίχημα πολύ προσωπικό. Ανεβάζει το «ΑΩ», σε δική του σύλληψη, σκηνοθεσία και ερμηνεία, έναν μονόλογο, μια παράσταση μανιφέστο, βασισμένη στον «Ακατανόμαστο»τουΣάμιουελ Μπέκετ. «Κάποιος μου πρότεινε αυτό το […]
Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να την αποκαλέσει κανείς την καλύτερη, σίγουρα όμως πρόκειται για την πιο έξυπνη σειρά που έχει προβληθεί τα τελευταία χρόνια από την αμερικανική τηλεόραση
Αν υπάρχει ένα τραγούδι στις «Πρώτες λέξεις», το άλμπουμ σε μουσική του Θέμη Καραμουρατίδη και στίχους του Οδυσσέα Ιωάννου, που να συμπυκνώνει σε λίγα λόγια το πνεύμα της συνεργασίας τους αυτής λέγεται «Ανάποδα» και το ερμηνεύει η Νατάσσα Μποφίλιου (περιμένω πώς και πώς να τη δω να το λέει ζωντανά αυτό – ιδανικά κρατώντας ντέφι): […]