Η ενημέρωση για τα επερχόμενα εγκαίνια της Μπιενάλε Αθήνας η οποία ξεκινάει αύριο 18 Νοεμβρίου, δεν περιελάμβανε μια απαρίθμηση των εκδηλώσεων που πρόκειται να λάβουν χώρα στο Μπάγκειο της Ομόνοιας ή στο θέατρο Rex και την ευρύτερη γειτονιά της Ομόνοιας αλλά μια προσπάθεια περιγραφής της φιλοσοφίας που τη διέπει. «Προσπάθεια», διότι οι συνιδρυτές της Poka Yio και Ξένια Καλπακτσόγλου έχουν βάλει δύσκολα στον εαυτό τους καθώς στόχος τους είναι να οδηγήσουν τη Μπιενάλε της Αθήνας ένα αχαρτογράφητο βήμα πιο πέρα από εκεί που την άφησαν την τελευταία φορά, να την επικαιροποιήσουν σύμφωνα με τα αιτήματα των καιρών που διανύουμε.
Ηταν Μεγάλη Πέμπτη όταν διάβασε στα «Νέα» για την «πολύ ωραία Ανάσταση» μιας αιθιοπικής εκκλησίας στην Αθήνα.
Την γνωρίζουμε ως καλλιτεχνική διευθύντρια του προγράμματος Residency της γκαλερί Καππάτος αλλά και μέσα από την πολιτιστική πλατφόρμα out of the box media την οποία έχει ιδρύσει.
Λαμπρά έργα της συλλογής Βαλαδώρου συστήνει στο κοινό του το Μουσείο Μπενάκη από σήμερα μέσα από την έκθεση «Ενας συλλέκτης στην Αθήνα του 20ου αιώνα- Η δωρεά Βαλαδώρου στο Μουσείο Μπενάκη».
Στη Στεμνίτσα της ορεινής Αρκαδίας, στο σχολείο της ταινίας «Μάθε, παιδί μου, γράμματα», όπου ο ηθοποιός Βασίλης Διαμαντόπουλος
Η αντίδραση του Βαγγέλη Μεϊμαράκη μετά την πανωλεθρία του Αλέξη Τσίπρα στη δημόσια συζήτηση με τον Μπιλ Κλίντον ήταν χαρακτηριστική: «Δεν είναι κακό να έχεις μεταφραστή..». Η άγνοια βγάζει μάτι όμως ας το παραδεχτούμε: τη διαφορά ανάμεσα στη διερμηνεία και τη μετάφραση ελάχιστοι την αντιλαμβάνονται ή τη συνειδητοποιούν.
Σαντορίνη, μέσα Οκτωβρίου. Ο καιρός καλοκαιρινός και τα στενά των Φηρών και της Οίας ασφυκτικά γεμάτα από τουρίστες όλων των φυλών και ηλικιών. Ατενίζουν το ηλιοβασίλεμα, φωτογραφίζονται στην καλντέρα, επισκέπτονται τον εντυπωσιακό αρχαιολογικό χώρο του Ακρωτηρίου, θαυμάζουν τα κτίρια του προϊστορικού οικισμού υπό τη σκέπη του εντυπωσιακού και λειτουργικότατου στέγαστρου του αρχιτέκτονα Νίκου Φιντικάκη.
Στο Παρίσι του 1917 το θεατρικό γεγονός «Παρέλαση» των Ρωσικών Μπαλέτων είχε προκαλέσει μεγάλη αίσθηση. Το κοινό εξαγριωμένο αδυνατούσε να ερμηνεύσει την παράσταση στην οποία ο Πικάσο
Εχει κλείσει 85 έτη, αλλά η ενέργειά του βάζει κάτω άνδρες που έχουν τα μισά του χρόνια. Η νέα έκθεση έργων του έχει τίτλο «Στοιχεία δημιουργίας πιθανών αριστουργημάτων»
«Η ιστορία ξαναγράφεται από αυτόν τον χειμώνα». Οι καλυμμένες τζαμαρίες του Zonar's επί της Σταδίου δίνουν μια δελεαστική υπόσχεση στους περαστικούς.
Ο Ζαχαρίας Παπαντωνίου είχε γράψει για αυτόν το 1932: «...από όλους όσοι τα τελευταία δέκα χρόνια μας εκάλεσαν να ιδούμε στας εκθέσεις των μοντέρνα τέχνη, ο πράγματι προικισμένος με ζωγραφικά χαρίσματα είνε αυτός.
Παρακολουθήσαμε τη Συνέντευξη Τύπου καθισμένοι γύρω από ένα κατακερματισμένο τραπέζι. Δεν ήταν τυχαίο, γιατί όταν τα κομμάτια του ενωθούν θα σχηματίσουν τον περίφημο κύκλο Φιμπονάτσι.
Είναι η πόλη που δεν κοιμάται ποτέ. Είναι η πόλη που διοχετεύει μέρος της ναρκισσιστικής της διάθεσης στην ολοένα αυξανόμενη κορυφογραμμή των κτιρίων της
Ο τίτλος στο «Zeit Magazin», το ένθετο περιοδικό της έγκυρης γερμανικής εφημερίδας «Die Zeit» ήταν κατηγορηματικός
Κάποιες φορές η αφορμή δίνεται μέσα από την τέχνη. Η δράση X-Apartments στο πλαίσιο του Fast Forward Festival της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών
Περνάς απ' έξω και δεν το σκέφτεσαι να κοντοσταθείς, εκτός και αν είσαι φίλος των γλυκών γεύσεων και συγκεκριμένα των λουκουμάδων.
Ο Γιάννης Μόραλης έπινε τον καφέ του στο Αιάκειον στο λιμάνι ως τα βαθιά του γεράματα.
Με φόντο το σύμπαν ενός τελωνείου που δημιούργησε ο Θάνος Σαμαράς μαζί με την Ευα Μανιδάκη και αποτελεί το σκηνικό της φωτογράφισης στο εξώφυλλο του εντυπωσιακού περιοδικού/προγράμματος της Στέγης, έγινε το βράδυ της Δευτέρας 28 Σεπτεμβρίου η παρουσίαση του πολιτιστικού οργανισμού για τη σαιζόν 2015- 2016.
Στον «Τοίχο των Ευχών» («Wishing Wall») ψιθυρίζεις μέσα από ένα μικρόφωνο μια επιθυμία και ανάλογα με τον τρόπο που την εκφέρεις αυτή εν συνεχεία μεταμορφώνεται σε μια πεταλούδα, αποκτά τη δική της ζωή και φεύγει.