Η πληροφορία για την προσθήκη μιας τετρακίνητης έκδοσης στις επιλογές του αναγεννημένου ηλεκτρικά Renault 4 κυκλοφορεί εδώ και αρκετό καιρό. Πλέον η γαλλική φίρμα δείχνει να την επιβεβαιώνει αποκαλύπτοντας μια ανάλογη πρωτότυπη εκδοχή του μοντέλου η οποία έχει όλες τις προϋποθέσεις για να περάσει στην παραγωγή.

To πρωτότυπο Renault 4 Savane 4×4 όπως ονομάζεται προσθέτει στην εξίσωση των ήδη γνωστών χαρακτηριστικών του R4 ένα δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές στην αρχιτεκτονική η οποία είναι σχεδιασμένη εξαρχής με τη συγκεκριμένη πρόβλεψη.

Προς το παρόν η Renault δεν δημοσιοποιεί στοιχεία για τα μεγέθη ισχύος, σημειώνοντας μόνο ότι η συγκεκριμένη διάταξη εξασφαλίζει «την ελευθερία κίνησης σε οποιοδήποτε τερέν».

Ωστόσο το R4 Savanne δεν περιορίζεται μόνο στην παρουσία ενός δεύτερου μοτέρ και την τετρακίνηση καθώς διαθέτει επίσης κατά 1,5 εκατοστό μεγαλύτερη απόσταση σε σχέση με το ήδη γνωστό R4 αλλά και μεγαλύτερα μετατρόχια τα οποία έχουν αυξηθεί κατά 1,0 εκατοστό. Την εικόνα συμπληρώνουν ελαστικά της Goodyear UltraGrip Performance+ και ζάντες 18 ιντσών με σχεδιασμό που ταιριάζει στο προφίλ του πρωτότυπου.

Υπό το ίδιο σκεπτικό, μέρη των προφυλακτήρων έχουν αντικατασταθεί με νέα, προϊόντα τρισδιάστατης εκτύπωσης και από υλικά που έχουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα και αντοχή σε τυχόν επαφή με στοιχεία ενός αφιλόξενου τερέν. Το παζλ συμπληρώνει η απόχρωση Jade Green η οποία συνδυάζεται με μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες, στα προστατευτικά των θόλων και στις ράγες οροφής. Η τελευταία έχει μια ιδιάζουσα εμφάνιση εν είδει παραλλαγής σχηματισμένης από πίξελ ενώ την εξωτερική εικόνα συμπληρώνει η παρουσία του σήματος 4×4 στο πίσω τμήμα.

Η γαλλική φίρμα έχει φροντίσει και το εσωτερικό το οποίο επενδύεται με μιας νέας καφέ απόχρωσης ύφανση που υπόσχεται μεγαλύτερη αντοχή αλλά και μια ταιριαστή εικόνα στον τετρακίνητο χαρακτήρα του πρωτοτύπου. Να σημειώσουμε ότι το όνομα  Savane, όπως και το R4 είναι ιστορικό για τους Γάλλους, σηματοδοτώντας την πιο περιπετειώδη έκδοση του πρώτου «SUV» της Renault, Corale, το οποίο πρωτοεμφανίστηκε τη δεκαετία του 1950.

Η επίσημη πρεμιέρα του πρωτότυπου με «σάρκα και οστά» θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του πρωταθλήματος Roland Garros, απ΄όπου πιθανότατα θα μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για το πρωτότυπο αλλά και για τις προθέσεις της Renault σε σχέση με αυτό.