Μετά το Q6 e-tron, η γερμανική φίρμα συνεχίζει την συμπλήρωση της ηλεκτρικής γκάμας της παρουσιάζοντας το άλλο «εξάρι» της σε «τετράθυρη» και πρακτικότερη Avant έκδοση, το οποίο, όπως όλα τα νεότερα μοντέλα της Audi με διακριτικό ζυγό αριθμό, απεμπολεί πλήρως τους κινητήρες εσωτερικής καύσης προς όφελος αμιγώς ηλεκτρικών συνόλων.
Τα παραπάνω εισαγωγικά στην λέξη «τετράθυρη» οφείλονται στην επιλογή της Audi να πράξει αντίστοιχα με το πρόσφατο A5, προτιμώντας να απαρνηθεί το παραδοσιακό sedan αμάξωμα προς όφελος ενός Sportback, δηλαδή μιας liftback παραλλαγής αμαξώματος η οποία προσφέρει περισσότερη πρακτικότητα χάρη στο διαφορετικό τρόπο ανοίγματος του πορτ μπαγκάζ αλλά και βελτιστοποιημένη αεροδυναμική.
Να σημειωθεί ότι ο αεροδυναμικός συντελεστής της έκδοσης Sportback διαμορφώνεται σε 0.21 ενώ της Avant σε 0.24, μέγεθος οριακά καλύτερο σε σχέση με την συναφή τεχνολογικά όσο σε επίπεδο
Aυτονόητα βέβαια τον τίτλο και την… χάρη της πρακτικότερης έκδοσης έχει η SW Avant το πορτ μπαγκάζ της οποίας ξεκινά από τα 502 λίτρα και φτάνει έως τα 1.422 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Αμφότερες οι εκδόσεις αμαξώματος διαθέτουν επιπλέον χώρο αποθήκευσης 27 λίτρων κάτω από το μπροστινό καπό.
Στα highlights του νέου A6, ανεξαρτήτως σχεδιαστικών ιδιαιτεροτήτων, συγκαταλέγεται αυτονομία έως 750 χλμ., κύκλωμα φόρτισης το οποίο επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας με ισχύ 270 kW αλλά και στοιχεία όπως τα μεταβαλλόμενα ψηφιακά φωτιστικά σώματα που επιτρέπουν οκτώ διαμορφώσεις.
Συνοπτικά, το νέο A6 περιλαμβάνει στις επιλογές του πισωκίνητες όσο και τετρακίνητες εκδόσεις, όντας διαθέσιμο με ισχύ 500+ ίππων για την προσωρινά -μέχρι την εμφάνιση του RS6- έκδοση S6 η οποία εγγυάται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα.
Αφετηρία τόσο για την Sportback όσο και για την Avant έκδοση αποτελεί η αρχιτεκτονική PPE (Premium Platform Electric ενώ αρκεί μια ματιά για να διαπιστώσει κανείς την αισθητική συνάφεια με το Q6 e-tron.
Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν η ιδιάζουσα, με διαφορετικό τρόπο ανάγλυφη κλειστή γρίλια, τα εξαιρετικά λεπτά φώτα ημέρας που συνδυάζονται με σχεδόν κρυμμένα χαμηλότερα κεντρικά φωτιστικά σώματα. Σε επίπεδο αναλογιών, η σχεδίαση συνηγορεί σε μια επιβλητική παρουσία που τονίζει το πλάτος του αυτοκινήτου ενώ οι ακροβολισμένοι τροχοί διάστασης από 19 έως 21 ίντσες δίνουν έμφαση στο μήκος του και στην άνεση που επιφυλάσσει το νέο A6.
Μια χρήσιμη λεπτομέρεια εκτός από τις αισθητικά ευχάριστες αναδυόμενες χειρολαβές και τους προαιρετικούς ψηφιακούς καθρέφτες, είναι ότι το A6 διαθέτει θύρες φόρτισης και στις δύο πλευρές του. Χάρη στο κύκλωμα των 800 Volt φόρτιση μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ έως 270 kW δυνατότητα η οποία εξασφαλίζει την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε 21 λεπτά.
Επιρροές από το Q6 e-tron φέρει αυτονόητα και το εσωτερικό, με κυρίαρχες δύο οθόνες 11,9 και 14,5 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment αντίστοιχα συν μία Τρίτη 10,9 ιντσών για την ψυχαγωγία –ενημέρωση του συνοδηγού. Το ψηφιακό παζλ συμπληρώνεται από την παρουσία Head-up Display.
Αρχικά το A6 θα είναι διαθέσιμο σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού, Sport, S line και Edition 1. Σε επίπεδο ισχύος εφαλτήριο θα αποτελεί η πισωκίνητη έκδοση e-tron με ένα μοτέρ απόδοσης 285 ίππων. Τροφοδοτείται από μπαταρία 83 kWh η οποία εξασφαλίζει αυτονομία 610 χλμ. Δίνει την σκυτάλη στην έκδοση e-tron Performance ισχύος 362 ίππων και μπαταρία 100 kWh η οποία αυξάνει την αυτονομία σε 750 χλμ.
Τις τετρακίνητες εκδόσεις ανοίγει η έκδοση Quattro με ισχύ 428 ίππων και την μπαταρία των 100 kWh η οποία της εξασφαλίζει αυτονομία 700 χλμ. Η κορυφαία S6 αποδίδει 503 ίππους ενώ η αυτονομία της διαμορφώνεται σε 670 χλμ. λόγω της αυξημένης ισχύος.
Τις προδιαγραφές του νέου A6 συμπληρώνει μια ρυθμιζόμενη τεσσάρων σταδίων αερανάρτηση η οποία αναλόγως τις συνθήκες και το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος έως και κατά 2,0 εκατοστά.