Τα προτεινόμενα θέματα σε γενικές γραμμές καλύπτουν ολόκληρη την ύλη του μαθήματος.
Ο βαθμός δυσκολίας τους κρίνεται πάνω του μέσου όρου.
Το θέμα 3 αναφέρεται στη κατανόηση της δομής των πινάκων.
Για το θέμα 4 (που είναι συνέχεια του 3ου θέματος) συνίσταται να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο Β ερώτημα καθώς χρειάζεται να βρεθούν οι παίκτες που δεν αποβλήθηκαν και από αυτούς να εμφανίζει τα τρία ονόματα με τους περισσότερους πόντους.
Θέματα Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Γ’ Λυκείου



