Alfa Romeo: Επιστροφή στο μέλλον

Στις αρχές Μαΐου, σχεδόν έναν μήνα αργότερα από τον αρχικό προγραμματισμό, αναμένεται τελικά η συνέντευξη Τύπου στην οποία ο επικεφαλής του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles Σέρτζιο Μαρκιόνε θα αποκαλύψει τα σχέδιά του για το μέλλον της Alfa Romeo.

Στις αρχές Μαΐου, σχεδόν έναν μήνα αργότερα από τον αρχικό προγραμματισμό, αναμένεται τελικά η συνέντευξη Τύπου στην οποία ο επικεφαλής του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles Σέρτζιο Μαρκιόνε θα αποκαλύψει τα σχέδιά του για το μέλλον της Alfa Romeo.
Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, που ιδρύθηκε το 1907 στο Μιλάνο και εντάχθηκε το 1986 στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου Fiat, βρίσκεται σήμερα στο πιο κρίσιμο σταυροδρόμι της σύγχρονης ιστορίας της καθώς εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και της εξαιρετικά περιορισμένης γκάμας της – MiTo, Giulietta, 4C – μέτρησε μόλις 64.356 πωλήσεις στην Ευρώπη το 2013.
Κατά δήλωση υψηλόβαθμου στελέχους της τον περασμένο Δεκέμβριο «…η Αlfa Romeo είναι σήμερα παρούσα στο 5% της παγκόσμιας αγοράς. Στόχος μας είναι να φτάσουμε το 32% ως το 2016».
Τότε ευελπιστούν ότι η φίρμα θα επιστρέψει στην κερδοφορία αλλά για να συμβεί αυτό θα πρέπει να επιταχύνουν τους ρυθμούς παρουσίασης των πρώτων από τα επτά νέα μοντέλα που σχεδιάζουν και τα οποία θα βασίζονται σε νέες πλατφόρμες για αυτοκίνητα με την κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς.
Ανάμεσά τους μια ανοιχτή Alfa Spider το 2016, η Giulia σε τετράθυρη και Station Wagon εκδοχή αμέσως μετά, ώστε να ανταγωνιστεί αντίστοιχες προτάσεις του γερμανικού ανταγωνισμού και η Alfetta σε ισάριθμες εκδόσεις αμαξώματος.
Στη μιλανέζικη φίρμα σκοπεύουν να παίξουν και το χαρτί που στη μία όψη γράφει Crossover και στην άλλη SUV προκειμένου να δραστηριοποιηθεί σε μια αγορά που την τελευταία πενταετία καταγράφει ιλιγγιώδεις ρυθμούς ανάπτυξης στην Ευρώπη.
Με οδηγό την πρωτότυπη Kamal του 2003 η Alfa Romeo θα επιδιώξει να παρουσιάσει δύο περιπετειώδη μοντέλα, με το μεγαλύτερο να προσεγγίζει τις διαστάσεις του νέου Cherokee.
Ερωτηματικά ωστόσο δημιουργεί η σκιά που καλύπτει το μέλλον των εμπροσθοκίνητων MiTo και Giulietta καθώς δεν υπάρχουν σχέδια διαδοχής. Και χωρίς «μικρότερα» αυτοκίνητα σήμερα στην Ευρώπη δεν μπορείς να πας πολύ μακριά.
ΜΙΚΡΑ ΝΕΑ

Το 2017 θα τοποθετηθεί σε μοντέλα Volvo το σύστημα ανάκτησης ενέργειας Flywheel KERS που δοκιμάζεται σε πειραματικά S60 στη Σουηδία και στη Βρετανία. Χάρη σε ένα σφόνδυλο από ανθρακονήματα που προσφέρει επιπλέον 80 ίππους και τοποθετείται στον πίσω άξονα, η ενέργεια που ανακτάται συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης ακόμη και κατά 25%.

SUV από τη Seat το 2016

Στην προσπάθειά της να κερδίσει νέους πελάτες, η ισπανική εταιρεία θα προσθέσει το 2016 στην γκάμα της ένα μεσαίων διαστάσεων SUV το οποίο αναμένεται να βασιστεί στην ίδια πλατφόρμα -MQB – με τα Audi A3, Skoda Octavia και VW Golf, ενώ θα κατασκευάζεται στην Τσεχία δίπλα στο Skoda Yeti.
«Αυτόματο» Citigo με 98 ευρώ/μήνα

Με αυτόματο κιβώτιο ASG, στην ίδια τιμή πώλησης με τις εκδόσεις που διαθέτουν μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, διατίθεται το μικρότερο μοντέλο της Skoda. Το κιβώτιο ASG συνδυάζεται και με τις δύο εκδόσεις ισχύος, 60 και 75 ίππων, του Citigo, η απόκτηση του οποίου είναι εφικτή με μηνιαία δόση 98 ευρώ σε τιμή από 8.961 ευρώ.
«Made in USA» και η BMW X7

Διευρύνοντας την γκάμα των SUV της η βαυαρική φίρμα θα κατασκευάζει στο εργοστάσιό της στη Νότια Καρολίνα την επταθέσια X7, δίπλα στις X3, X4, X5 και X6. Η συνολική παραγωγή του εργοστασίου αναμένεται να αυξηθεί στις 450.000 μονάδες ετησίως, με τα μισά αυτοκίνητα να εξάγονται σε 130 χώρες.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Autohub
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk