Στα πράγματα

Αναγκαία η ενοποίηση δυνάμεων στις αερομεταφορές

Η ενοποίηση δυνάμεων είναι το στίγμα που θα χαρακτηρίσει τις αερομεταφορές αυτή την πολύ δύσκολη περίοδο σε παγκόσμια κλίμακα. Στην Κύπρο έγινε ήδη αντιληπτό ότι η χώρα δεν αντέχει την ύπαρξη δύο αερομεταφορέων, ανταγωνιζόμενων μεταξύ τους, οι οποίοι ουσιαστικά ανήκουν στο κράτος- η Cyprus Αirways κατά 70% και η Εurocypria Αirlines εξ ολοκλήρου- τονίζει στο «Βήμα» ο νέος διευθυντής της Cyprus Αirways στην Ελλάδα κ. Γ. Πανταζόπουλος.

Η ενοποίηση δυνάμεων είναι το στίγμα που θα χαρακτηρίσει τις αερομεταφορές αυτή την πολύ δύσκολη περίοδο σε παγκόσμια κλίμακα. Στην Κύπρο έγινε ήδη αντιληπτό ότι η χώρα δεν αντέχει την ύπαρξη δύο αερομεταφορέων, ανταγωνιζόμενων μεταξύ τους, οι οποίοι ουσιαστικά ανήκουν στο κράτος- η Cyprus Αirways κατά 70% και η Εurocypria Αirlines εξ ολοκλήρου- τονίζει στο «Βήμα» ο νέος διευθυντής της Cyprus Αirways στην Ελλάδα κ. Γ. Πανταζόπουλος.

– Πώς σκοπεύετε να αντεπεξέλθετε στη δύσκολη οικονομική συγκυρία;

«Η εταιρεία έχει εδραιωμένη παρουσία 63 χρόνων στην Ελλάδα, με 63 πτήσεις εβδομαδιαίως από τέσσερα ελληνικά αεροδρόμια. Αυτό μιλάει από μόνο του για τη δυναμική της Cyprus Αirways στη χώρα μας, την οποία κάνουμε το παν να διατηρήσουμε και να ενισχύσουμε. Οι καιροί είναι και δύσκολοι και απαιτητικοί. Ανάμεσα στους στρατηγικούς στόχους που προσπαθεί να υλοποιήσει η εταιρεία είναι αφενός να διατηρεί τα ναύλα της στα ανταγωνιστικότερα δυνατά επίπεδα και αφετέρου να αναβαθμίζει συνεχώς την ποιότητα του προϊόντος που προσφέρει στον επιβάτη. Οπως στην Κύπρο, έτσι και στο γραφείο μας στην Ελλάδα προσπαθούμε συστηματικά να περιορίσουμε τις δαπάνες, να αυξήσουμε την παραγωγικότητά μας και να αξιοποιήσουμε στον μέγιστο βαθμό το ανθρώπινο δυναμικό μας και την τεχνολογία».

– Η περίοδος που διανύουμε για την αεροπορική βιομηχανία διεθνώς χαρακτηρίζεται από συγχωνεύσεις και συγκέντρωση δυνάμεων. Ποια είναι η θέση σας;

«Η Κύπρος δεν έμεινε ανεπηρέαστη από αυτή την τάση. Εχει γίνει αντιληπτό ότι η χώρα δεν αντέχει την ύπαρξη δύο αερομεταφορέων, ανταγωνιζόμενων μεταξύ τους, οι οποίοι ουσιαστικά ανήκουν στο κράτος- η Cyprus Αirways κατά 70% και η Εurocypria Αirlines εξ ολοκλήρου. Γι΄ αυτό και η εταιρεία υιοθετεί τη ρήση “η ισχύς εν τη ενώσει”. Ηδη το διοικητικό συμβούλιο της Cyprus Αirways σε πρόσφατη συνεδρία του μελέτησε το ενδεχόμενο ανάληψης των εργασιών της Εurocypria Αirlines Ltd. και έκρινε ότι μπορεί να αναλάβει τις εργασίες της υπό όρους που θα συμφωνηθούν μεταξύ των δύο μερών και της κυβέρνησης».

– Προβλέπετε αύξηση ή μείωση του πτητικού σας έργου στην Ελλάδα;

«Οι αριθμοί δείχνουν μια υγιή πορεία, ενώ διατηρούμε σταθερά το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς μεταφοράς επιβατών προς την Κύπρο από όλες τις εταιρείες. Μεταφέρουμε ετησίως περίπου 200.000 επιβάτες προς την Κύπρο, συνδέουμε τη Θεσσαλονίκη με το Παρίσι και το Ηράκλειο με τη Ρόδο. Το πρώτο εξάμηνο του 2010 είχαμε αύξηση επιβατών προς Κύπρο της τάξεως του 5%. Είμαστε πολύ αισιόδοξοι ότι θα διατηρήσουμε και θα αυξήσουμε το μερίδιό μας στην αγορά και προς αυτή την κατεύθυνση εργαζόμαστε».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk