Η υψίφωνος Μυρτώ Παπαθανασίου μιλάει για το ρεσιτάλ που θα δώσει στο Μουσείο του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, την όπερα και εξηγεί πώς καταφέρνει να συνδυάζει την καριέρα σε έναν απαιτητικό χώρο με τη μητρότητα
Αν όμως το χειροκρότημα δεν χρειάζεται χέρια και το δάκρυ δεν χρειάζεται μάτια, τότε η τέχνη παύει να είναι μια βαθιά ανθρώπινη πράξη και μετατρέπεται σε προϊόν χωρίς ψυχή, νεκρό μέσα στην τελειότητά του
Στην πρωτεύουσα του Τέξας τα καουμπόικα τραγούδια και τα μπλουζ συναντούν τις startups και η μουσική είναι τρόπος ζωής.
Η τελευταία πτήση της Αμέλια Ερχαρτ, η άγνωστη τύχη του Τζίμι Χόφα και του Μάικλ Ροκφέλερ και άλλες ανεξιχνίαστες υποθέσεις απουσίας, μυστηρίου και απώλειας.
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Βασιλικής Οπερας του Λονδίνου, Ολιβερ Μίερς, σκηνοθετεί την «Τζοκόντα» του Πονκιέλι στην Εθνική Λυρική Σκηνή. Ο ίδιος φωτογραφίζεται αποκλειστικά για το BHMAgazino και μιλάει για όσα αποτελούν πρόκληση και στόχο.
Η διάσημη υψίφωνος πρωταγωνιστεί στην παγκόσμια πρώτη παρουσίαση μιας νεανικής όπερας του Ουμπέρτο Τζορντάνο.
Η μεσίτρια επέμενε να τους δείχνει την ανακαινισμένη αλλά σκοτεινή κουζίνα που μύριζε κάτι σαν μούχλα. «Σε αυτή την τιμή δεν θα βρείτε εύκολα σπίτι σαν αυτό» τους είπε.
Το εμβληματικό ρωμαϊκό ωδείο κλείνει για να θεραπευθεί από τη φθορά του χρόνου - Πότε θα επιστρέψει στο κοινό του
Απολαμβάνοντας ένα μεγάλο αχνιστό φλιτζάνι φρεσκοαλεσμένου καφέ σε μερικά από τα παλαιότερα cafe της Ευρώπης.
Ο ιδρυτής του Ex Silentio, φλαουτίστας και ιστορικός της μουσικής Δημήτρης Κούντουρας, μιλάει για τις μελωδίες που θα ακούσουμε στο φεστιβάλ Ostium και εξηγεί γιατί, σε αντίθεση με χώρες της Δυτικής Ευρώπης, είναι πιο οικείες στη χώρα μας
Χτισμένη στις όχθες του Μισισιπή, η πρωτεύουσα της Λουιζιάνας έχει βαθιές ιστορικές ρίζες.
Κόσμος, εκατοντάδες άνθρωποι έτοιμοι να ξεσαλώσουν μπαινόβγαιναν στα μπαρ με τα πολύχρωμα φωτάκια. Οι δυνατές μουσικές ξεχύνονταν από τα ανοιχτά παράθυρα και μπερδεύονταν η μία με την άλλη, δημιουργώντας μια κακόφωνη συμφωνία.
Το σχεδόν άγνωστο στο ευρύ κοινό μελόδραμα του Σπυρίδωνα Σαμάρα «Flora mirabilis» αναβιώνει σε νέα, αποκατεστημένη συναυλιακή μορφή στη σκηνή της Λυρικής - Ο Γιάννης Σαμπροβαλάκης, ο άνθρωπος που έδωσε ξανά ζωή στο έργο, μίλησε στο ΒΗΜΑ
Μία από τις σημαντικότερες λυρικές τραγουδίστριες της εποχής μας μιλάει στο ΒΗΜΑgazino, λίγο πριν από το ντεμπούτο της στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, για τη διπλή ιδιότητα της καλλιτέχνιδος και της μητέρας.
Η γεύση δεν είναι πολυτέλεια. Δεν είναι απλώς θερμίδες και βιταμίνες. Είναι μνήμη, είναι το καλοκαίρι και το φθινόπωρο, είναι χαρά, παιχνίδι, η ζωή μας συμπυκνωμένη σε μια μπουκιά. Αν ξαναδείξουμε λίγο σεβασμό στο χώμα, ίσως και να επιστρέψει;
Ο έλληνας συγγραφέας και αντιστασιακός γίνεται η αφορμή της δημιουργικής συνάντησης του Φεστιβάλ Φιλίππων με τη Λυρική Σκηνή, που ενσαρκώνεται από τέσσερις νέες παραγωγές (η μία εν πλω)
Μέχρι το τέλος του 2025, Αθήνα και Θεσσαλονίκη υποδέχονται μερικούς από τους σημαντικότερους λυρικούς καλλιτέχνες, μαέστρους και σολίστες των ημερών μας.
Η μικρή πρωτεύουσα του Αρκάνσας είναι μια τρυφερά μελαγχολική πόλη με βαρύ και φορτισμένο παρελθόν.
Η ιστορία του κορυφαίου για την Ελλάδα θεσμού από το μακρινό ξεκίνημά του μέχρι σήμερα.
Η καστροπολιτεία των Δαλματικών Ακτών έχει αναδειχθεί σε ένα από τα δημοφιλέστερα (και πιο ασφαλή για τους επισκέπτες) τουριστικά θέρετρα της Ευρώπης.