Δεκαπέντε ηθοποιοί έχουν ήδη φορέσει τον σταυρό του Δημήτρη Χορν (φωτογραφία) από την αρχή αυτού του θεσμού, που ξεκίνησε στις αρχές του 2000 και συνεχίζει.
Ούτε ένα ούτε δύο ούτε τρία: τέσσερα θεατρικά έργα του Δημήτρη Κεχαΐδη, εκ των οποίων τα δύο δικά του και τα άλλα δύο γραμμένα μαζί με την Ελένη Χαβιαρά, περιλαμβάνει ο τρέχων θεατρικός αθηναϊκός χάρτης.
Bασισμένος στο ομώνυμο μυθιστόρημα της Μαρίας Ιορδανίδου (Μαρία Κριεζή-Ιορδανίδου, 1897-1989) είναι ο μονόλογος της Αννας Βαγενά «Λωξάντρα» που παρουσιάζεται στο θέατρο Μεταξουργείο.
«Ολες οι ευτυχισμένες οικογένειες μοιάζουν μεταξύ τους. Κάθε δυστυχισμένη οικογένεια, όμως, είναι δυστυχισμένη με τον δικό της τρόπο». Aυτό λέει ο Τολστόι στην αρχή του έργου. Συμφωνείτε;
Τον «Αγαπητικό της βοσκοπούλας» του Δημητρίου Κορομηλά σκηνοθετεί ο Σταμάτης Φασουλής στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος
Στα μέσα Φεβρουαρίου το υπουργείο Πολιτισμού, «αναγνωρίζοντας τους κινδύνους στους οποίους εκτίθεται το σπουδαίο αρχείο και τα εκθέματά του»,
Σκηνοθετεί πολύ. Παίζει λιγότερο. Ο Γιάννος Περλέγκας βρίσκεται τα τελευταία δύο-τρία χρόνια σε μια διαφορετική πορεία. Πιο προσωπική, πιο αυτόνομη.
Λαμπεντούζα. Ενα νησί. Ενα έργο.
«Το Πάσχα του '66 πάτησα το πόδι μου στη σκηνή, με το "Μαρά - Σαντ". Τώρα, για να γιορτάσω τα πενήντα μου χρόνια στο θέατρο, επιστρέφω στο πατρικό μου»
Αλλαγή σκηνικού - σε άλλο επίπεδο...
Ο Χρήστος Λούλης είναι ο Μακχίθ στην «Οπερα της πεντάρας» των Μπρεχτ - Βάιλ που σκηνοθετεί ο Γιάννης Χουβαρδάς στο Παλλάς.
Με δεδομένη την αγάπη του στο ελληνικό έργο, ο Θανάσης Παπαγεωργίου σκηνοθετεί «Το πανηγύρι» του Δημήτρη Κεχαΐδη στο Εθνικό Θέατρο - στου οποίου το ΔΣ προεδρεύει.
Το Εθνικό προσπαθεί να επιστρέψει στην κανονικότητα, μια κανονικότητα που μοιάζει εξαιρετικά εύθραυστη καθώς εντός του κτιρίου Τσίλλερ έχει χαθεί η εμπιστοσύνη ανάμεσα στις δύο πλευρές - καλλιτεχνική διεύθυνση και ΔΣ. Οι μάσκες έπεσαν.
Επτά Ρωμαίους και δύο Ιουλιέτες χώρεσε μέσα στο «Romeo end Juliet» ο Κωνσταντίνος Ρήγος στην παράσταση που ανεβάζει στο Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά.
Η «Λούλα» στη σκηνή: η όμορφη φοιτήτρια της Φιλοσοφικής που αναζητεί την ηδονή, έτσι όπως τη «γέννησε» προ εικοσαετίας η πένα του Βαγγέλη Ραπτόπουλου
Ο Σάββας Ξηρός δίχασε το Εθνικό Θέατρο φέρνοντας στην επιφάνεια μια αντιπαράθεση που έχει βαθιές ρίζες και θέτει αντιμέτωπους την καλλιτεχνική διεύθυνση και το διοικητικό συμβούλιο.
Το θέατρο Πόρτα διανύει, αισίως, τη δεύτερη θεατρική σεζόν, με τη νέα του μορφή: Ο Θωμάς Μοσχόπουλος είναι στο τιμόνι, καθώς η Ξένια Καλογεροπούλου
«Ισορροπία;» Ποια ισορροπία; Η θεατρική παράσταση «Η Ισορροπία του Nash» στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, με αποσπάσματα από τους «Δίκαιους» του Αλμπέρ Καμί
Αντιδράσεις προκαλεί η επιλογή της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου να ανεβάσει παράσταση στην οποία περιλαμβάνονται αποσπάσματα από το βιβλίο του καταδικασμένου τρομοκράτη της 17 Νοέμβρη, Σάββα Ξηρού.
Συμπτωματικά η «Μισαλλοδοξία» που σκηνοθετεί η Ιώ Βουλγαράκη στη Στέγη συμπίπτει με την επέτειο των 100 χρόνων από την ομώνυμη ταινία του βωβού κινηματογράφου του David Wark Griffith