Ξεκίνησε ως γιος ιερέα και μαθητής του κατηχητικού, επαναστάτησε στο πανεπιστήμιο, όπου έγινε
Η συζήτηση για τη σχέση της θρησκείας με την Αριστερά, τη συμβατότητα ή την ασυμβατότητά τους και την καταστατική ή μη τοποθέτησή τους σε αντίθετους πόλους του ιδεολογικού φάσματος
Το κτίριο της Βιλχελμστράσε 77 στο Βερολίνο, έδρα της Καγκελαρίας από το 1875, υπήρξε θύμα «κακόγουστων» ανακαινίσεων
Για αμερικανικές προκριματικές εκλογές οι σκηνές που περιγράφει η Μάργκαρετ Τάλμποτ στον «New Yorker» είναι πρωτόγνωρες
Ο εφιάλτης του αμερικανικού πολιτικού κατεστημένου εδώ και χρόνια ορίζεται από την ξαφνική εμφάνιση ενός προεδρικού υποψηφίου με τσέπες δισεκατομμυριούχου
Ο ευρωκεντρισμός ως οπτική για την παγκόσμια ιστορία, αλλά και ως υπόρρητη αίσθηση υπεροχής του δυτικού πολιτισμού, εξακολουθεί να αποτελεί περισσότερο τον κανόνα παρά την εξαίρεση στις επισκοπήσεις της ιστορίας της ιστοριογραφίας που απαντά κανείς διεθνώς.
Οι εικόνες των προσφύγων στον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό της Βουδαπέστης
«Δεν υπάρχει τίποτε καινούργιο προς ανακάλυψη στη Φυσική σήμερα, το μόνο που απομένει είναι περισσότερες και ακριβέστερες μετρήσεις» διαβεβαίωνε τους ακροατές του σε μια επίσημη διάλεξή του στη Βρετανική Εταιρεία για την Προαγωγή της Φυσικής το 1900 ο λόρδος Κέλβιν, καταξιωμένος φυσικός.
Ο τίτλος είναι φιλόδοξος, όπως είναι αναμενόμενο για το έργο ενός νομπελίστα.
Η βαρυτική έλξη της σύγχρονης γερμανικής ιστορίας στην πορεία της Ευρώπης είναι τέτοια ώστε η σύγχρονη πολιτική της ελίτ να έρχεται ακόμη τακτικά αντιμέτωπη με το ίχνος της
Ταξιδεύοντας σε σύντομο χρονικό διάστημα διαδοχικά στο Λας Βέγκας και στην Πιονγκγιάνγκ ο δοκιμιογράφος και συγγραφέας Πίκο Αϊερ παρατηρεί το αστικό τοπίο.
Οι γηγενείς χάνουν τις δουλειές τους υπό το βάρος της κρίσης. Οι µετανάστες τριγυρίζουν αναζητώντας στις χωµατερές οτιδήποτε προς πώληση.
Από τον Πέρσι Μπις Σέλεϊ και τον Σάμιουελ Κόλεριτζ ως την Τζορτζ Ελιοτ και τον Τζόζεφ Κόνραντ, το «Blackwood's Magazine» του Εδιμβούργου λειτούργησε για περισσότερο από ενάμιση αιώνα ως «ξενοδοχείο» μερικών από τα μεγαλύτερα ονόματα της βρετανικής λογοτεχνίας.
Η γενιά των Ποντεκόρβο είναι καταραµένη. «Ιδιότροποι θεοί της ελληνικής µυθολογίας» κατατρύχουν την πλούσια οικογένεια.
«Η κούρσα της μιας ανάσας» δεν είναι πια ενδιαφέρουσα - έχει γίνει ένας αγώνας στον οποίο τρέχουν οκτώ αθλητές και στο τέλος κερδίζει ο Γιουσέιν Μπολτ.
To «Αντάτζιο» του Τοµάζο Αλµπινόνι είναι από µόνο του ένα συγκινητικό κοµµάτι. Η εικόνα ενός ανθρώπου ο οποίος κάθε απόγευµα στις 4 φοράει το επίσηµο βραδινό του ένδυµα
Τα «χαμένα βιβλία» γνωστών συγγραφέων είναι της μόδας. Ημιτελή κείμενα, πρωτόλεια έργα
«Σε στιγμές κρίσης υπάρχει ανάγκη να μην αφήνει κανείς τις συναισθηματικές εξάρσεις να εξοβελίζουν τον πρακτικό ορθολογισμό».
Ο άνθρωπος που πρώτος χρησιμοποίησε την έκφραση «αιώνας του Περικλή» ήταν ο Φρειδερίκος Β΄ της Πρωσίας το 1741 σε ένα κείμενο που γράφτηκε με την εγκωμιαστική ενθάρρυνση και την επιμέλεια του ίδιου του Βολταίρου.
O «Χρυσοδάκτυλος» περιλαμβάνει ίσως την πιο εμβληματική εμφάνιση του Σον Κόνερι ως Τζέιμς Μποντ.