Κανείς δεν μπορεί να μιλήσει για απόλυτο νικητή της σεζόν. Μπορεί όμως να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ήταν η πρώτη χρονιά μετά την καταιγίδα της κρίσης που παρατηρήθηκε αύξηση των παραγωγών και πλούσιο μείγμα προγράμματος.
Στο Mega θα προβάλλεται από την ερχόμενη σεζόν το επιτυχημένο ψυχαγωγικό μαγκαζίνο «Joy» το οποίο φεύγει πλέον από τη «στέγη» του ΣΚΑΪ που το φιλοξενούσε.
Οι εκκρεμότητες θα κρίνουν την παρτίδα. Αν δεν λυθούν οι τηλεοπτικοί γρίφοι δύσκολα θα υπολογιστεί η δυναμική των καναλιών για την επόμενη σεζόν. Και ειδικά το εφετινό καλοκαίρι μπορεί να μην υπάρχουν μεταγραφές, υπάρχουν όμως ακόμη «ορφανά» πόστα, ιδιαιτέρως νευραλγικά, για τα οποία αναζητούνται πρόσωπα και ιδέες.
Είναι σημαντικό να έχεις διανύσει πολλά χιλιόμετρα δημοσιογραφικής πορείας και να συνεχίζεις να εκπλήσσεις ευχάριστα.
Αυτό το καλοκαίρι κάλλιστα θα μπορούσε να βαπτιστεί ως «το καλοκαίρι της κονσέρβας» ή «το καλοκαίρι της ξένης σειράς».
Λίγο πριν ανοίξει η εξώπορτα μπροστά από τα μάτια μου πέρασαν όλα όσα διαβάζω αυτά τα χρόνια: η Ρούλα έχει κάνει πολλές πλαστικές και μπότοξ, είναι Μέγαιρα στη δουλειά της, η Κορομηλά «τρώει» τους συνεργάτες της, είναι ανασφαλής, δεν μιλάει στις συνεντεύξεις. Χιλιάδες φήμες.
Πολύ προτού αρχίσει η σεναριολογία για το αν, πότε, πώς και με ποιους θα συνεχίσει να παρουσιάζει πρωινή εκπομπή έσπευσε να τη φρενάρει.
Οταν στον πίνακα τηλεθέασης φιγουράρουν ποσοστά τηλεθέασης που αγγίζουν το 75% τότε καταλαβαίνεις ότι το ποδόσφαιρο είναι εκτός ανταγωνισμού. Οταν μάλιστα πρόκειται για ματς της Εθνικής Ελλάδος με νίκη και πρόκριση στις 16 καλύτερες ομάδες του κόσμου τότε εξηγείται γιατί το βράδυ της Τρίτης, 24 Ιουνίου έσπασαν τα κοντέρ των μετρήσεων.
Χωρίζουν οριστικά οι δρόμοι του Mega με τον Πέτρο Κωστόπουλο στην πρωινή ζώνη.
Εφέτος δεν προβλέπονται μεταγραφές. Οποιος ήταν υποψήφιος προς μετακίνηση «αποκαταστάθηκε» και όποιος πέτυχε τον στόχο του θα παραμείνει στην έδρα του.
Η νεαρή ξανθή παρουσιάστρια απολαμβάνει το αφρόλουτρό της στην μπανιέρα που στήθηκε καταμεσής του πλατό για τις ανάγκες του τρέιλερ παίζοντας με τις σαπουνόφουσκες.
Ακόμη και στην ανάδειξη του νικητή το «Just the two of us» έδειξε πως
Υπάρχουν πολλά στοιχεία που συνιστούν την εικόνα του καλού και έξυπνου επαγγελματία.
Η ουσία του ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε το βράδυ της Δευτέρας από τον ΑΝΤ1 και επιμελήθηκε ο Αντώνης Κανάκης ήταν να φανεί μία άλλη πλευρά του κόσμου. Ενός κόσμου που ζει σε συνθήκη απόλυτης φτώχειας και εξαθλίωσης αλλά χαμογελά, ελπίζει, προσπαθεί και δεν εκδικείται τους γύρω για την δυστυχία του. Κι ενός άλλου, έστω μιας μικρής μερίδας του, που έρχεται να προσφέρει.
Θα μπορούσε να λειτουργήσει ως τηλεοπτική τιμωρία προς εξόντωση ανεπιθύμητων τηλεθεατών.
Από ιδρύσεως της ιδιωτικής τηλεόρασης οι ταξιδιωτικές εκπομπές αποτελούσαν δημοφιλή επιλογή.
Ανανέωσαν τα συμβόλαιά τους με το Star οι Πόπη Τσαπανίδου, Φώτης Σεργουλόπουλος, Μαρία Μπακοδήμου και Τατιάνα Στεφανίδου.
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου είναι από τους πιο εργατικούς παρουσιαστές της ελληνικής τηλεόρασης. Αγωνιά, ψάχνει, δοκιμάζει, πειραματίζεται, καταστρώνει και ενεργοποιείται σε βαθμό πρωτοφανή.
Θα μπορούσε να έχει περιοριστεί σε ρόλο όμορφης γυναίκας ή σεξ σύμπολ. Δεν το έκανε.
Σε μία εποχή όπου η σάτιρα έχει χάσει σε μεγάλο βαθμό...