H ήδη γνωστή στην ελληνική αγορά XPeng παρουσιάζει το νέο P7 το οποίο, αρχικά τουλάχιστον θα στοχεύσει στην κινεζική αγορά, χωρίς να αποκλείεται να αποκτήσει και ευρωπαϊκό μέλλον.

Οι πρώτες συστάσεις για το P7, κάνουν λόγο για ένα «υψηλής τεχνολογίας ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τεχνητή νοημοσύνη» και παρόλο που η κινεζική φίρμα δεν δίνει προς το παρόν στη δημοσιότητα λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, δεν μπορεί να μην παρατηρήσει κανείς την εξέλιξη στη σχεδίαση του μοντέλου.

Iσορροπώντας ανάμεσα σε coupe και τετράθυρο, διαθέτει μια ιδιαίτερης σχεδίασης οροφή η οποία απολήγει στις δύο χαρακτηριστικές ακμές που σχηματίζουν τα πίσω φώτα, και στην πέμπτη πόρτα, που με τη σειρά της κλίνει προς τα μέσα δημιουργώντας ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον όσο και αιχμηρό αισθητικό αποτέλεσμα σε ό,τι αφορά τη σιλουέτα του μοντέλου.

Αντιστοίχως στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζει η ιδιόμορφη χάραξη του καπό με τα δύο διάκενα στα πλευρά που τονίζουν το αθλητικό, σφηνοειδές σχήμα του μοντέλου.  Ανάλογη «κλίση» με το πίσω τμήμα έχει και η μάσκα που συνδυάζεται με ένα ευδιάκριτο splitter που καθιστά σαφείς  με την πρώτη ματιά τις σπορ προθέσεις του μοντέλου.

«Το αρχικό P7 υπήρξε ορόσημο για την Xpeng όσο και για την αγορά ηλεκτρικών στην Κίνα. Με τη νέα γενιά του επιδιώξαμε ένα σχεδιασμό που να παραπέμπει σε sport sedan και έχει σμιλευτεί για να συναρπάζει υπό οποιαδήποτε γωνία το αντικρύζει κανείς», δήλωσε χαρακτηριστικό ο επικεφαλής σχεδιασμού της φίρμας, Rafik Ferrag.

Δεν υπάρχουν τεκμήρια από το εσωτερικό του μοντέλου αν και οι αναφορές σε AI καθώς και η υπόσχεση για ευφυή πολυτέλεια σε συνδυασμό με τα συνήθη τεχνολογικά πρότυπα της κινεζικής αγορά που επιβάλλει τεραστίου μεγέθους οθόνες και πολλά gadgets, το P7 αναμένεται να διαθέτει όλα τα παραπάνω συν μερικά ακόμα που θα δημιουργούν ένα ψηφιακά ενσυνείδητο περιβάλλον με διάχυτη την premium αίσθηση και ουσία.

Επιπλέον, το P7 αναμένεται να διαθέτει την τελευταία εκδοχή συστημάτων ημιαυτόνομης οδήγησης της φίρμας τα οποία στη συνέχεια θα ενσωματωθούν και στα μελλοντικά νέα μοντέλα της.

Σε επίπεδο τεχνικών χαρακτηριστικών, το επικρατέστερο σενάριο είναι το αιχμηρό μοντέλο να υιοθετήσει μπαταρία 83 kWh όπως και ο προκάτοχός του με τη διαφορά ότι αυτό θα συνδυάζεται με κύκλωμα φόρτισης 800 Volt το οποίο θα μειώνει δραστικά τους χρόνους αναπλήρωσης της ενέργειας.