Οι Κορεάτες αποκαλύπτουν από το floor της Νέας Υόρκης την hatchback έκδοση του ήδη γνωστού στην αμερικανική όσο και κορεατική αγορά Κ4. Αν και τα συγκεκριμένα διακριτικά όσο και το μοντέλο είναι άγνωστα στην ευρωπαϊκή αγορά, χρήσιμο θα ήταν να σημειωθεί ότι το K4 Hatcback φημολογείται ότι θα αποτελέσει το διάδοχο μοντέλο του Ceed που ανανεώθηκε το 2021 και στην τρέχουσα γενιά του βρίσκεται στην ευρωπαϊκή αγορά από το 2018.

Προφανώς σημείο ενδιαφέροντος για την ευρωπαϊκή αγορά θα αποτελέσει η άρτι αποκαλυφθείσα hatchback έκδοση του Κ4 και όχι η τετράθυρη η οποία να σημειωθεί ότι έχει και κατά 27 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος από την hatchback. Όπως και να έχει με τις προοπτικές του προς το παρόν αποκλειστικά «αμερικανικού-κορεατικού» Κ4, αυτό που διαπιστώνει κανείς εύκολα κοιτάζοντας είναι οι σχεδιαστικές επιρροές του από καθ΄όλα γνωστά στην Ευρώπη ηλεκτρικά μοντέλα της KIA όπως το EV4.

Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα, το μυώδες καπό και η αιχμηρή προσέγγιση στις γραμμές του προφυλακτήρα όσο και της γρίλιας. Αντιστοίχως δυναμικό είναι και το σμίλεμα του πίσω τμήματος με το χαρακτηριστικό μοτίβο των φωτιστικών σωμάτων και η παρουσία πτερυγίων που παραπέμπουν σε αεροδυναμικό διαχύτη. Σε προφίλ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η χάραξη της τρίτης κολώνας συνδυαστικά με την αεροτομή, τη μαύρη οριζόντια λωρίδα και το πλαγιαστό τριγωνικό μοτίβο του τρίτου παραθύρου μπροστά από το οποίο φιλοξενουνται οι χειρολαβές για το άνοιγμα των πίσω θυρών.

Στις ΗΠΑ το Κ4 προσφέρεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, το βασικό και το GT-Line με το δεύτερο ως συνήθως να επωφελείται από πιο σπορ λεπτομέρειες στην αισθητική του αλλά και μεγαλύτερους τροχούς.

Στο εσωτερικό η KIA έχει τοποθετήσει το νεότερο «συνδυασμό» οθονών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment (12,3+ 12,3 ίντσες) συν ακόμα μία στο ενδιάμεσό τους για τον έλεγχο του κλιματισμού, οι οποίες δημιουργούν μια ενιαία επιφάνεια με διαγώνιο σχεδόν 30 ιντσών.

Στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού το Κ4 θα διατεθεί με τετρακύλινδρους κινητήρες 1,6 και 2,0 λίτρων που ξεκινούν από τους 147 ίππους και φτάνουν έως τους 190 και συνδυάζονται με κιβώτιο CVT ή αυτόματο οκτώ σχέσεων.

Εφόσον ευοδωθεί το σενάριο της αντικατάστασης του Ceed, θα πρέπει να αναμένουμε ένα διαφορετικό μείγμα συνόλων που θα περιλαμβάνει δεδεδομένα υβριδική και plug-in υβριδική τεχνολογία όπως επιβάλλουν οι ευρωπαϊκές συνήθειες.