Μόλις λίγες εβδομάδες μετά την δημοσιοποίηση των χαρακτηριστικών του μεγαλύτερου μοντέλου της smart #5, η γερμανική φίρμα συμπληρώνει την γκάμα του με την πληθωρικότερη όλων έκδοσή του η οποία φέρει την υπογραφή του προνομιακού συνεργάτη των smart και Mercedes-Benz, Brabus.

To smart #5 Brabus αξιοποιεί τα ίδια «πυρηνικά» χαρακτηριστικά με το ήδη γνωστό μοντέλο συμπεριλαμβανομένης της αρχιτεκτονικής των 800 V και της μπαταρίας των 100 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 94 kWh) που εξοπλίζει την έκδοση Premium.

Εξαίρεση, όπως συνηθίζεται σε όλες τις εκδόσεις με την υπογραφή του εσωτερικού βελτιωτικού οίκου της Mercedes-Benz αποτελoύν οι ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι έχουν αναβαθμιστεί, ώστε να αποδίδουν το ομολογουμένως διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 645 ίππων. Ως αποτέλεσμα η έκδοση Brabus εκτός από τον τίτλο τις ισχυρότερης όλων, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Παράλληλα η μέγιστη ταχύτητα της έχει αυξηθεί σε 210 χλμ./ώρα.

Να σημειωθεί ότι εκτός από την επιπλέον ισχύ η Brabus σύμφωνα με όσα αποκαλύφθηκαν από στελέχη της smart, η Brabus έχει επιμεληθεί και την ανάρτηση η οποία αν και δεν δίνονται περαιτέρω πληροφορίες, διασφαλίζει μια οδηγική εμπειρία αντάξια των αγωνιστικών επιρροών του design.

Μιλώντας για design, #5 Brabus αποτελεί προφανώς μια πιο «αθλητική» προσέγγιση του ήδη γνωστού μοντέλου χάρη στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και κατώτερα πλευρικά τμήματα τα οποία έχουν αποκτήσει μια πιο αιχμηρή και «σκαμμένη» αισθητική υπογραμμίζοντας τη διαφορετικότητα της έκδοσης.

Επιπλέον ως standard η έκδοση Brabus επωφελείται από monoblock τροχούς 21 ιντσών πίσω από τους οποίους διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες του συστήματος πέδησης. Το κόκκινο έχει γενικώς την τιμητική του στις λεπτομέρειες καθώς «βάφει» ένα μέρος της οροφής, τα σιρίτια στο πίσω και στο μπροστινό τμήμα όσο και στην οροφή καθώς και τους καθρέφτες.

Αντιστοίχως στο εσωτερικό οι ραφές υιοθετούν την ίδια απόχρωση ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η Brabus έχει επιμεληθεί τις επενδύσεις των καθισμάτων που αποτελούνται από ύφασμα μικροϊνών, ενσωματώνουν σύστημα ψύξης/εξαερισμού και συνδυάζονται με  δερμάτινο Alcantara τιμόνι.

Tην αναβαθμισμένη εικόνα συμπληρώνει ο ατμοσφαιρικός φωτισμός 256 αποχρώσεων. Στοιχείο του βασικού εξοπλισμού στην έκδοση Brabus αποτελεί το τρίπτυχο οθονών (10,25 ίντσες για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη με διαγώνιο 13,0 ίντσες για το infotainment και μια ακόμα οθόνη επίσης 13,0 ιντσών για την ψυχαγωγία του συνοδηγού).

Η γερμανική φίρμα έχει παρέμβει και στη λειτουργικότητα αλλά και στα γραφικά των οθονών ­–και όχι μόνο–, δημιουργώντας ένα νέο πρόγραμμα οδήγησης Brabus η επιλογή του οποίου συνοδεύεται από προσομοιωμένους ήχους κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στους νεολογισμούς συγκαταλέγεται και ένα μια λειτουργία Rocket σε ρόλο launch control. To εξοπλιστικό παλμαρέ της έκδοσης συμπληρώνει η παρουσία ενός ηχοσυστήματος Sennheiser Signature 1.190 watt, με 20 ηχεία και Dolby Atmos.

Mε δεδομένο ότι η συγκεκριμένη έκδοση επωφελείται εξίσου από την αρχιτεκτονική των 800V, η μπαταρία των 94 kWh μπορεί να αναπληρώσει την ενέργεια της με ισχύ έως 400 kW, μέγεθος που ξεπερνά τα συνηθισμένα ακόμα και στην premium κατηγορία και που εγγυάται την επαναφόρτιση έως το 80% σε 18 λεπτά.

Για τους ενδιαφερόμενους αξίζει να σημειωθεί ότι το #5 Brabus θα είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας από το προσεχές καλοκαίρι μαζί με τις υπόλοιπες εκδόσεις του νέου #5.  Mέχρι τότε θα εμφανιστεί ως φυσική παρουσία στην έκθεση της Σαγκάης η οποία ανοίγει αυλαία στις 23 Απριλίου.