Η 1η Βιομηχανική Επανάσταση μας έδωσε την ατμομηχανή, η 2η το τηλέφωνο και τη μηχανή εσωτερικής καύσης και η 3η τον προσωπικό υπολογιστή και το Διαδίκτυο. Πλέον βρισκόμαστε στα πρόθυρα της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης η οποία αφορά τον λεγόμενο ψηφιακό μετασχηματισμό. Πρόκειται για την εποχή που αλλάζει ριζικά ο τρόπος που επικοινωνούμε και που πραγματοποιείται η διασύνδεση μεταξύ ατόμων και επιχειρήσεων σε παγκόσμια κλίμακα. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η 4η Βιομηχανική Επανάσταση η οποία χαρακτηρίζεται από αναδυόμενες τεχνολογίες όπως ρομποτική, τεχνητή νοημοσύνη, νανοτεχνολογία και κβαντική πληροφορική θα φτάσει στην πρώτη της αιχμή το 2025 – δηλαδή πολύ σύντομα.

Όπως γίνεται κατανοητό, τα νέα δεδομένα που δημιουργούνται, μετασχηματίζουν και τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις κάθε είδους. Οι δεξιότητες που χρειάζονται οι οργανισμοί για να ανταπεξέλθουν στο νέο περιβάλλον είναι εντελώς διαφορετικές και τα επιχειρηματικά μοντέλα όχι μόνο εξελίσσονται αλλά ανατρέπονται.

Η γνώση είναι το απαραίτητο όπλο που χρειάζονται οι  επιχειρήσεις και τα ηγετικά στελέχη τους ώστε να μπορούν να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα και να μην εγκλωβίζονται σε αγκυλώσεις. Και αυτή η διαδικασία μάθησης θα πρέπει να είναι σταθερή και συνεχής, να είναι δηλαδή μια στρατηγική επιλογή.

Μπορεί κανείς να πει ότι η μεγάλη πρόκληση της ψηφιακής εποχής είναι η ικανότητα να μαθαίνουμε και να προσαρμοζόμαστε. Ειδικά για τα ηγετικά στελέχη των επιχειρήσεων η δημιουργία κουλτούρας διαρκούς ενημέρωσης είναι κομβικής σημασίας τόσο για τους ίδιους όσο και για τις εταιρείες τους αλλά και τις ομάδες τους. Απάντηση σε αυτή την ανάγκη δίνει το Alba Graduate Business School του Αμερικανικού Κολλεγίου της Ελλάδας.

Το Alba Graduate Business School με μότο το Business Unusual εμφυσά στα στελέχη/μαθητές του μια φιλοσοφία διαφορετική από τη συνηθισμένη· αυτή που θα τους δώσει τα εφόδια να ανταπεξέλθουν με ασφάλεια και επιτυχία στον ασταθή και πολύπλοκο κόσμο του 21ου αιώνα, όπου η γνώση παλιώνει σε απίστευτα γρήγορους ρυθμούς. Στόχος του είναι να ενθαρρύνει τους μαθητές του να αποκτούν συνεχώς νέες δεξιότητες και γνώσεις, ενώ παράλληλα τους προτρέπει να αναπτύξουν νοοτροπία διαρκούς μάθησης.

Οι τομείς εφαρμογής ποικίλουν: από ναυτιλιακά, οικονομικά και νομικά έως marketing, κλάδος τουρισμού και διοίκηση επιχειρήσεων ή ανθρώπινου δυναμικού. Η κοινή συνισταμένη όμως είναι ότι με οδηγό το μότο Business Unusual, το Alba Graduate Business School «διδάσκει» στα ηγετικά ή υποψήφια στελέχη των επιχειρήσεων πώς θα αναπτύσσουν νέες δεξιότητες γύρω από τις γνώσεις που αποκτούν, καθώς και πώς θα τις προσαρμόζουν, δηλαδή πώς θα εφαρμόσουν κάτι που έμαθαν σε μία δεδομένη περίσταση σε μια τελείως διαφορετική κατάσταση.

Επί της ουσίας, εκτός από τις νέες γνώσεις που προσφέρει, το Alba Graduate Business School έχει βάλει σκοπό την καλλιέργεια μιας κουλτούρας διερεύνησης, ανταλλαγής και εφαρμογής των τελευταίων εξελίξεων σε όλους τους τομείς, μέσω των οποίων οι ομάδες ενθαρρύνονται να προχωρήσουν και να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις προκλήσεις του νέου κόσμου που διαμορφώνεται.

Μόνο εάν τα ηγετικά στελέχη μιας επιχείρησης διατηρήσουν ανοιχτό και δεκτικό πνεύμα, ώστε να συνεχίζουν τη διαδικασία συνεχούς μάθησης, θα «επιβιώσουν» και θα επιτύχουν τα ίδια και οι εταιρίες τους μέσα σε αυτόν τον ασταθή, πολύπλοκο και συγκεχυμένο κόσμο, που βρίσκεται σε διαδικασία μετασχηματισμού. Και σε αυτό το εγχείρημα το Alba Graduate Business School του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδας είναι ο πιο πιστός σύμμαχος και συνεργάτης.

Γνωρίστε και εσείς τι σημαίνει στην πράξη το Business Unusual του Alba Graduate Business School εδώ.