Σε έναν ιδεατό κόσμο η κατοχή ενός dreamcar θα ήταν η ιδανική επιλογή για όλους μας. Με όρους πραγματικότητας ωστόσο, η παρουσία του στην καθημερινότητά μας μάλλον θα μας δυσκόλευε τη ζωή παρά θα την περιέβαλλε με την ευχαρίστηση η οποία συνοδεύει την πραγματοποίηση ενός τετράτροχου ονείρου.
Κάπως έτσι τα κριτήρια επιλογής ενός αυτοκινήτου υπακούουν στις ανάγκες και στις επιθυμίες μας, με διαφορετική προτεραιότητα για τον καθένα, αλλά με μόνιμο ζητούμενο τους λιγότερους δυνατούς συμβιβασμούς σε όλα τα επίπεδα.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, όταν η Nissan αποφάσισε να λανσάρει μια διαδικτυακή πλατφόρμα με τον τίτλο www.qashqaistories.gr όπου οι ιδιοκτήτες Qashqai μπορούν να ανεβάζουν τις ιστορίες τους με τη μορφή εικόνων, video και σχολίων, άρχισε να δημιουργείται ένα μωσαϊκό εμπειριών τόσο διαφορετικών μεταξύ τους όσο και τα χαρακτηριστικά τα οποία εγγυάται το ιαπωνικό crossover, το οποίο οι μηχανικοί της Nissan είχαν την ευφυΐα να ισορροπήσουν μεταξύ δύο κόσμων, προσφέροντας ένα «υβρίδιο» που μπορεί να βρει ιδανικό τόπο έκφρασης στην πόλη όσο και εκτός των ορίων της, φιλοξενώντας τις ανάγκες μιας οικογένειας όσο και τις επιθυμίες μιας εργένικης ζωής χωρίς περιορισμούς και με το απαραίτητο στυλ σε ένα καλοζυγισμένο κράμα τεχνολογικού είναι και επιβλητικού φαίνεσθαι.
Το παζλ που συνεχίζει να δημιουργείται στη σχετική ιστοσελίδα αρκεί για να εξιστορήσει τον πολύπλευρο χαρακτήρα του Qashqai, αποτελώντας παράλληλα απόδειξη της δημοτικότητάς του η οποία αποτέλεσε και την αφορμή για τη συγκεκριμένη πρωτοποριακή εκστρατεία. Οσα καταγράφονται στο www.qashqaistories.gr θα μπορούσαν να λειτουργήσουν ως ιστορική καταγραφή των λόγων –από την πλευρά του καταναλωτή πλέον –που ανέδειξαν το Qashqai σε χρόνο dt ως μια σχεδόν απροσδόκητη επιτυχία για τη Nissan και αδιαφιλονίκητο ηγέτη στην κατηγορία του ή, αν προτιμάτε τους αριθμούς, σε ένα μοντέλο που στην Ελλάδα έχει ξεπεράσει τις 20.000 μονάδες πωλήσεων και κατασκευάζεται με τον «καταιγιστικό» ρυθμό του ενός ανά 62 δευτερόλεπτα.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ