Μία ακόμη κορυφαία διάκριση, αυτή τη φορά στο πεδίο του design, απέσπασε η Volvo, στην οποία απονεμήθηκε το βραβείο «Brand Design Language» για το 2016.
Τα μέλη του διεθνούς θεσμού «Car Design Awards» –δημοσιογράφοι και εκπρόσωποι αναγνωρισμένων περιοδικών με αντικείμενο το design και το αυτοκίνητο –βράβευσαν τη σουηδική φίρμα για τη συμβολή της στην εξέλιξη της σχεδίασης αυτοκινήτων.
«Είμαστε υπερήφανοι για την αναγνώριση του έργου που έχει συντελεστεί τα τελευταία χρόνια στην εταιρεία. Οταν σχεδιάζαμε το XC90, γνωρίζαμε ότι είχαμε μπροστά μας μια ευκαιρία: να οδηγήσουμε τη Volvo Cars προς μια νέα κατεύθυνση» υπογράμμισε ο Thomas Ingenlath, αντιπρόεδρος και επικεφαλής σχεδιασμού της φίρμας, παραλαμβάνοντας το βραβείο στην ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Μιλάνο.
Το XC90 αποτέλεσε το πρώτο δείγμα γραφής του T. Ingenlath μετά την έλευσή του στη Volvo το 2012 και ταυτόχρονα την απαρχή μιας διαδικασίας η οποία επαναπροσδιόρισε την άποψη του κοινού για τις αξίες της σουηδικής εταιρείας.
«Στην οικογένεια της Volvo συνυπάρχουν πολλοί διαφορετικοί χαρακτήρες: τύποι δυναμικοί, εκλεπτυσμένοι, με νεανικό πνεύμα και με ξεκάθαρη άποψη για την έννοια της κομψότητας. Η επιτυχία μας σε ό,τι αφορά τη συνολική εικόνα της Volvo έγκειται στο γεγονός ότι επιτρέψαμε σε όλους να εκφραστούν χωρίς να ξεχνάμε την παράδοσή μας. Κάθε αυτοκίνητο που σχεδιάζουμε αποπνέει χωρίς αμφιβολία τις αξίες της εταιρείας, προβάλλοντας ωστόσο τη δική του ξεχωριστή προσωπικότητα» προσέθεσε ο T. Ingenlath.
Αν και Γερμανός με σπουδές στη χώρα καταγωγής του και στη Βρετανία, ο T. Ingenlath άλλαξε θεαματικά τον τρόπο με τον οποίο η Volvo προσεγγίζει όχι μόνο το μέλλον αλλά και τον ανταγωνισμό της σχεδιάζοντας αυτοκίνητα με έντονη σκανδιναβική ταυτότητα και σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες.
Σε αυτή τη σύνθεση εδράζεται και η δημιουργία του premium sedan S90 που διατίθεται ήδη στην Ελλάδα και του V90 που αναμένεται το φθινόπωρο.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ