Ο συνδυασμός των περιορισμένων διαστάσεων με τον αέρα περιπέτειας και γαλλικού πολιτισμού που αποπνέει οδήγησε την πρώτη εκδοχή του σε μία από τις πρώτες θέσεις της δημοφιλούς αλλά και ιδιαίτερα ανταγωνιστικής κατηγορίας του, μεταφράζοντας την επιτυχία σε πωλήσεις που ανήλθαν σε 580.000 μονάδες.
Στη δεύτερη ανανεωμένη «ενσάρκωσή» του η Peugeot επέλεξε ευφυώς να προσεγγίσει το 2008 αναβαθμίζοντας και υπερτονίζοντας εκείνες ακριβώς τις διαφορετικές πτυχές που συνιστούν τον ισορροπημένα πολυσυλλεκτικό χαρακτήρα ενός μποέμ αστού με crossover ανησυχίες.
Ξεκινώντας από την αισθητική του η γαλλική φίρμα επέλεξε έξυπνα να τονίσει την περιπετειώδη πλευρά του, αυξάνοντας τις δόσεις των προστατευτικών πλαστικών τμημάτων του αμαξώματος και σμιλεύοντας πιο ανάγλυφα τις μεταλλικές του επιφάνειες ως μια επιπλέον υπενθύμιση του δυναμισμού του. Ταυτόχρονα ενίσχυσε την αστική κομψότητα που υπαγορεύεται από τις διαστάσεις και την ευελιξία που αυτές υπόσχονται, με τιςεπιλογές στοιχείων όπως το μοτίβο της γρίλιας και των τρισδιάστατων φωτιστικών σωμάτων.
Ισορροπιστής


Και στο ίδιο ακριβώς δίπολο μεταξύ περιπέτειας και αστισμού επιχειρούν να ισορροπήσουν και όλες οι υπόλοιπες βελτιωμένες προδιαγραφές του νέου 2008. Ετσι, από τη μία το compact γαλλικό SUV ενσωματώνει στο εξοπλιστικό παλμαρέ του τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας προσανατολισμένες στην κίνηση στην πόλη, όπως το σύστημα αυτόματης πέδησης Active City Brake για την αποτροπή ατυχημάτων, αλλά και –το σπάνιο για την κατηγορία –σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Park Assist το οποίο συνδυάζεται με κάμερα οπισθοπορείας. Από την άλλη, στοιχεία όπως το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Grip Control το οποίο με πέντε προγράμματα (Standard, Snow, All Terrain, Sand και ESP off), συνδυαστικά με την απόσταση των 16,5 εκατοστών του 2008 από το έδαφος, εγγυάται ευελιξία και σε απαιτητικότερες διαδρομές ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών.
Στα νέα εξοπλιστικά χαρακτηριστικά του συγκαταλέγεται το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της Peugeot i-Cockpit με κεντρική οθόνη αφής επτά ιντσών, λογισμικό Apple CarPlay αλλά και σύστημα Mirror Screen το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να «προβάλλει» την οθόνη του κινητού του στην κεντρική οθόνη, καθώς και στοιχεία όπως το head-up display που σε συνδυασμό με τη «διαρρύθμιση» του πίνακα οργάνων και τη μικρή στεφάνη του τιμονιού εγγυώνται τον απόλυτο και άμεσο έλεγχο κάθε παραμέτρου.
Τις προδιαγραφές του πολυτελέστερου 2008 εν είδει απόδειξης του γαλλικού αστισμού του συμπληρώνει η δυνατότητα επιλογής δέρματος για τις επενδύσεις αλλά και μιας πανοραμικής ηλιοροφής πλαισιωμένης από LED, ενώ την επιτομή της νέας δυναμικής του γαλλικού SUV αποτελεί η προσθήκη της νέας εξοπλιστικής έκδοσης GT Line η οποία συμπληρώνει τις Access, Active και Allure, αυξάνοντας την ελκυστικότητα του μοντέλου και στοχεύοντας στην ενίσχυση του δίπτυχου δυναμισμού-πολυτέλειας.
Λογική και ευαισθησία


Εξίσου ορθολογικές με βάση τον διττό χαρακτήρα του είναι και οι επιλογές κινητήρα με τις οποίες θα διατίθεται το 2008 –και –στη χώρα μας. Υπακούοντας στις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro6 και δίνοντας έμφαση στην αποδοτικότητα, όλες οι εκδόσεις εφοδιάζονται με τα νέας τεχνολογίας μοτέρ της Peugeot, όπου το φάσμα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κυμαίνεται από τα 90 ως τα 114 γραμμ./χλμ.
Αφετηρία για την γκάμα βενζίνης αποτελεί ο PureTech των 1,2 λίτρων ισχύος 82 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, ενώ ψηλότερα ο ίδιος κινητήρας διατίθεται επίσης σε εκδοχές ισχύος 110 και 130 ίππων. Εφαλτήριο για τις diesel επιλογές αποτελεί ο BlueHDi 1,6 λίτρων των 75 ίππων ο οποίος θα είναι επίσης διαθέσιμος σε εκδοχές ισχύος 100 και 120 ίππων. Αναλόγως με την έκδοση οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικά κιβώτια πέντε ή έξι σχέσεων, αυτοματοποιημένο/ηλεκτρονικά ελεγχόμενο έξι ταχυτήτων και αυτόματο έξι σχέσεων.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ