Σχεδιασμός που χαρίζει διάρκεια, τεχνολογία που εμπνέει ασφάλεια, απόδοση που μαρτυρά την πρόοδο. Το VW Polo δεν αποτελεί τυχαία μία από τις δημοφιλέστερες προτάσεις στη χώρα μας, δεν αποτελεί τυχαία το μέτρο σύγκρισης για την πλέον ανταγωνιστική κατηγορία των… υπεραυτοκινήτων πόλης.
Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά


Αναζητώντας την άκρη του νήματος, οι δυσδιάκριτες αλλαγές που παρουσιάζουν οι επιφάνειες του αμαξώματος περιγράφουν με μετριοπάθεια τη θεαματική εξέλιξη που έχει επιτευχθεί σε όλους, ανεξαιρέτως, τους τομείς.
Στον αντίποδα, οι προβολείς τεχνολογίας LED αποτελούν το πιο λαμπρό παράδειγμα της προσπάθειας που έχει καταβάλει το ανανεωμένο Polo ώστε να ακολουθήσει τα εξοπλιστικά δεδομένα μεγαλύτερων-πολυτελέστερων προτάσεων. Το τεχνολογικό οπλοστάσιο του μικρού VW δεν σταματά εδώ. Το ενεργό cruise control και το σύστημα αυτόματης πέδησης στέκονται στην κορυφή ενός σχεδόν ατελείωτου καταλόγου προαιρετικά διαθέσιμων εφαρμογών που εγγυώνται την άνεση και την ασφάλεια κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.
Απαρατήρητο από το αυστηρό αλλά ποιοτικό εσωτερικό δεν θα μπορούσε να περάσει το προηγμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με την έγχρωμη οθόνη αφής των 6,5 ιντσών, όπως και τα ανασχεδιασμένα χειριστήρια του ηλεκτρονικού κλιματισμού.
Αποκάλυψη τώρα


H στιγμή που θα δηλώσεις εντυπωσιασμένος από το Polo δεν έχει φτάσει ακόμα. Μια σύντομη ματιά στις τεχνικές προδιαγραφές της υπερτροφοδοτούμενης έκδοσης των 999 κ.εκ. είναι ενδεχομένως αρκετή ώστε να σε προϊδεάσει για το τι πρέπει να περιμένεις από το δημοφιλές VW, όχι όμως και για να αποκαλύψει τις πραγματικές δυνατότητές του στην άσφαλτο.
O τρικύλινδος TSI κινητήρας του ενός λίτρου διεκδικεί από τα πρώτα κιόλας μέτρα τον ρόλο του πρωταγωνιστή. Στην έκδοση των 110 ίππων και με το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων να διαχειρίζεται τη μέγιστη ροπή των 200 Nm δεν εμφανίζονται κενά στην απόδοσή του.
Πρόθυμος από χαμηλά, υποστηρίζει με χαρακτηριστική ευκολία τον αστικό προσανατολισμό του αυτοκινήτου, εκπλήσσοντας ευχάριστα με τις επιδόσεις που εξασφαλίζει στον ανοιχτό δρόμο.
Η απουσία θορύβου και κραδασμών αποτελεί ένα ακόμα κερδισμένο στοίχημα για τον μικρότερο, σε κυβισμό, TSI κινητήρα της VW. Mόνο υπό συγκεκριμένες συνθήκες μπορείς να αντιληφθείς πως έχεις να κάνεις με ένα τρικύλινδρο σύνολο. Επίσης, μόνο όταν οι κακοτεχνίες του οδοστρώματος υπερβούν την ικανότητα της ανάρτησης να απομονώνει τον θάλαμο επιβατών μπορείς να δηλώσεις με βεβαιότητα ότι βρίσκεσαι στο αριστερό κάθισμα ενός supermini και όχι σε εκείνο ενός μικρομεσαίου hatchback.
Οσο για την κατανάλωση καυσίμου, είναι ευθέως ανάλογη των συνθηκών κίνησης και φυσικά των συνηθειών του οδηγού. Προσαρμόζοντας, λοιπόν, τους… βιορυθμούς σου και διατηρώντας τη βελόνα του στροφόμετρου κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., ο TSI του 1,0 λίτρου δεν θα αργήσει να δώσει τιμές ικανές να αντιπαρατεθούν με οποιαδήποτε πετρελαιοκίνητη αντιπρόταση.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ