Τέλη κυκλοφορίας: Οι αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού

Στην ελάφρυνση των ιδιοκτητών παλαιότερων οχημάτων αποσκοπούν οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας για το 2016.

Στην ελάφρυνση των ιδιοκτητών παλαιότερων οχημάτων αποσκοπούν οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας για το 2016. Αντιθέτως, υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας προκύπτουν για μεσαίου και υψηλού κυβισμού οχήματα που έχουν ταξινομηθεί μετά το 2006. Αναλυτικότερα, για ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα με ημερομηνία ταξινόμησης ως την 1η Νοεμβρίου 2010 τα τέλη κυκλοφορίας εξακολουθούν να υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα. Μάλιστα, για τα παλαιότερα – ταξινόμηση ως το 2001- προβλέπεται μείωση των τελών κυκλοφορίας που αγγίζει το 7%. Για εκείνα τα αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί μετά την 1η Νοεμβρίου 2010 τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται βάσει των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, παρουσιάζοντας παρ’ όλα αυτά αύξηση, ενώ το όριο κάτω από το οποίο προκύπτει η πλήρης απαλλαγή έχει πλέον μειωθεί από τα 100 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο στα 90. Τέλη κυκλοφορίας που αντιστοιχούν στο 60% του ποσού που επιβαρύνει ένα ανάλογου κυβισμού συμβατικό αυτοκίνητο καλούνται να καταβάλουν οι ιδιοκτήτες υβριδικών οχημάτων με ημερομηνία ταξινόμησης ως 31.10.2010 και κινητήρα μεγαλύτερο των 1.549 κ.εκ. Τέλη κυκλοφορίας ύψους 140 ευρώ προβλέπονται και για ρυμουλκούμενα και ημιρυμουλκούμενα οχήματα (τροχόσπιτα).

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Autohub
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk