Peugeot 208 1.2 PureTech 82 PS: Στον αστερισμό του Λέοντος

Δεν διαθέτει τις επιδόσεις ενός GTi ή την αποδοτικότητα των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων που μπορεί κανείς να συναντήσει στην γκάμα του προσφάτως ανανεωμένου Peugeot 208

Δεν διαθέτει τις επιδόσεις ενός GTi ή την αποδοτικότητα των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων που μπορεί κανείς να συναντήσει στην γκάμα του προσφάτως ανανεωμένου Peugeot 208, ωστόσο διατηρεί τον τίτλο της πιο προσιτής και μαζί με αυτόν τις μεγαλύτερες πιθανότητες διάκρισης σε μια αγορά όπως η ελληνική.
Ο λόγος για την έκδοση του γαλλικού supemini, την κίνηση της οποίας αναλαμβάνει ένα τρικύλινδρο σύνολο βενζίνης χωρητικότητας 1.199 κ.εκ. Ατμοσφαιρικό και δίχως καμία αμφιβολία ικανό να υποστηρίζει με επάρκεια την παρουσία του αυτοκινήτου εντός και εκτός πόλης.
Κόντρα στο ρεύμα


Το Peugeot 208 ξεχώρισε από την πρώτη στιγμή για τον ρηξικέλευθο σχεδιασμό του. Οι παρεμβάσεις που πραγματοποιήθηκαν με αφορμή την ανανέωσή του δεν αλλοίωσαν τη μέχρι σήμερα γνωστή εικόνα του και φυσικά δεν μετρίασαν την ικανότητά του να προσελκύει τα βλέμματα. Αντιθέτως, τα στοιχεία χρωμίου που έχουν προστεθεί στο μπροστινό και στο πίσω τμήμα, όπως και τα φώτα LED, αναδεικνύουν με μεγαλύτερη ένταση τη διαφορετικότητά του.
Κάτι το… ξεχωριστό προσφέρει και το εσωτερικό. Η ασυνήθιστα μικρή διάμετρος και το ελλειπτικό σχήμα της στεφάνης του τιμονιού, ο τοποθετημένος εντός του οπτικού σου πεδίου πίνακας οργάνων και η έγχρωμη οθόνη αφής στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας διαμορφώνουν ένα απολύτως λειτουργικό σύνολο, από το οποίο δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι σύγχρονες εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας.
Το μεγάλο «μικρό»


Με μήκος που αγγίζει τα τέσσερα μέτρα, το 208 συγκαταλέγεται ανάμεσα σε εκείνα τα αυτοκίνητα πόλης που οφείλουν να υπηρετούν πολλούς, συχνά αντιφατικούς, ρόλους. Φυσικά η ευθύνη σε αυτές τις περιπτώσεις δεν βαραίνει αποκλειστικά το πλαίσιο αλλά και τον κινητήρα.
Είναι σχεδόν βέβαιο πως οι 82 «ατμοσφαιρικοί» ίπποι και τα 118 Nm ροπής αρκούν ώστε το «μικρό» Peugeot να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Το τρικύλινδρο μοτέρ των 1.199 κ.εκ. ξαφνιάζει ευχάριστα με την ελαστικότητά του, χαρίζοντας τη δυνατότητα να παρακάμψεις ή έστω να περιορίσεις τη χρήση του μηχανικού κιβωτίου των πέντε σχέσεων με την αραιή κλιμάκωση και τη… δημιουργική ασάφεια του επιλογέα. Η αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης αποτελεί ένα ακόμη δείγμα της ευελιξίας που χαρακτηρίζει τη συμπεριφορά του 208, κάνοντας τα πράγματα να δείχνουν πιο εύκολα από ό,τι είναι. Ακολουθώντας τον ρυθμό της πόλης, η μπάσα χροιά του τρικύλινδρου μοτέρ δεν πρόκειται να αποκτήσει ενοχλητική ένταση. Το ίδιο ισχύει και για τον ανεπαίσθητο κραδασμό που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο καταλήγει στον πενταθέσιο θάλαμο επιβατών.
Οι μονοψήφιοι αριθμοί της κατανάλωσης καυσίμου συνιστούν ένα ακόμη στοιχείο που ενδεχομένως να λείπει από τους υπερτροφοδοτούμενους ανταγωνιστές του. Ακόμη και αν το παρακάνεις με το δεξί πεντάλ, το 208 δύσκολα θα υπερβεί τα 8,0 λίτρα/100 χλμ. Οι επιδόσεις του; Δεν θα βάλουν φωτιά στην άσφαλτο, αλλά και δεν θα αφήσουν ανικανοποίητο τον υποψιασμένο οδηγό που θα βαλθεί να εξαντλήσει τα φυσικά όρια του ισορροπημένου πλαισίου.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Autohub
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk