Σχέδια δημόσιας εγγραφής στο Χρηματιστήριο του Παρισιού ως το τέλος του τρέχοντος έτους δημοσιοποίησε η Deezer, σε μια προσπάθεια να συμβαδίσει με τους καλύτερα χρηματοδοτούμενους ανταγωνιστές της, όπως είναι το Spotify και η Apple. Εκτιμάται ότι η είσοδος της γαλλικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών streaming μουσικής στο Χρηματιστήριο θα εκτοξεύσει την κεφαλαιοποίησή της στο 1 δισ. δολάρια.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Deezer Χανς- Χόλγκερ Αλμπρεχτ μιλώντας στο Reuters εξήγησε ότι η Deezer βρίσκεται σε διαδικασία αναζήτησης κεφαλαίων, είτε μέσα από ιδιωτικές επενδύσεις είτε μέσα από μια δημόσια εγγραφή, προκειμένου να «εδραιώσει τη θέση της στην online αγορά μουσικής και να χρηματοδοτήσει τη διεθνή επέκτασή της». Πέρυσι η εταιρεία είχε ανακοινώσει έσοδα 142 εκατ. ευρώ, αριθμός ο οποίος αναμένεται να αυξηθεί κατά 35% μέσα στο 2015.
Σε αντίθεση με τον κυρίαρχο του χώρου, το Spotify, η Deezer έχει ελάχιστα διαφημιστικά έσοδα. Προσεγγίζει τους πελάτες της μέσω εταιρειών κινητής τηλεφωνίας. Συγκεκριμένα, περισσότερα από τα δύο τρίτα των συνδρομητών της λαμβάνουν την υπηρεσία ως μέρος ενός πακέτου σύνδεσης κινητής τηλεφωνίας και όχι ως αυτόνομο προϊόν.
Επιπλέον η γαλλική εταιρεία επικεντρώνεται σε διαφορετικές χώρες από ό,τι το Spotify. Στόχο της είναι οι αναδυόμενες αγορές της Ασίας και της Αφρικής, όπου οι χρήστες είναι πιο εξοικειωμένοι με την ομαδοποίηση πρόσθετων υπηρεσιών στα πακέτα τηλεφωνικών συνδέσεων. «Η αγορά streaming μουσικής δεν λειτουργεί με βάση τη λογική “ο νικητής τα παίρνει όλα” και έτσι είμαστε σίγουροι για την ικανότητά μας να κατακτήσουμε μια καλή θέση στην αγορά» δήλωσε ο κ. Αλμπρεχτ.
Σημειωτέον ότι η Deezer συνεργάζεται με μεγάλα ονόματα της παγκόσμιας μουσικής σκηνής όπως ο Τζόνι Χάλιντεϊ. Η εταιρεία διαθέτει σήμερα περί τα 6,3 εκατ. συνδρομητές. Το Spotify διαθέτει περισσότερους από 75 εκατ. ενεργούς χρήστες και 20 εκατ. συνδρομητές.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ



