Τη σταθεροποίηση των μεγεθών του ελληνικού τουρισμού για το 2012 και την προετοιμασία της επικοινωνιακής στρατηγικής και προβολής με στόχο να υλοποιηθεί από τον Οκτώβριο του 2013, έθεσε ως προτεραιότητες ο Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) κ. Ν. Καραχάλιος.
Στην πρώτη συνάντησή του με δημοσιογράφους έναν μήνα μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, ο κ. Καραχάλιος εστίασε στη δημιουργία λειτουργιών και υποδομών τη χρονιά που έρχεται, σε συνεργασία και με τα συναρμόδια υπουργεία, ενώ υπογράμμισε την ανάγκη συνέχειας στη δημόσια διοίκηση, προτείνοντας ημι-μόνιμο Γενικό Γραμματέα τουρισμού, με θητεία που θα οριστεί (τριετή ή πενταετή).
Τάχθηκε υπέρ της συνέχειας στη στρατηγική, η οποία προϋποθέτει τη συνέχεια σε ρόλους, ενώ δήλωσε ως φιλοδοξία να λειτουργήσει ο ΕΟΤ ξανά ως πρότυπος οργανισμός όπως τις δεκαετίες του ’50 και του ’60.
Παράλληλα υποστήριξε ότι τα γραφεία εξωτερικού του Οργανισμού θα πρέπει να λειτουργήσουν ως γραφεία μάρκετινγκ και όχι εξυπηρέτησης κοινού, ενώ ανέφερε ότι ΕΟΤ θα προχωρήσει στη σύνταξη έρευνας για τις τρέχουσες τάσεις στις αγορές του εξωτερικού. Αντίστοιχα ο Οργανισμός θα κινηθεί «επιθετικά» και στο κομμάτι της ανάπτυξης με την αναζήτηση και προσέλκυση νέων επενδύσεων.