Ν. Καραχάλιος: Στόχος η σταθερότητα το 2012

Τη σταθεροποίηση των μεγεθών του ελληνικού τουρισμού για το 2012 και την προετοιμασία της επικοινωνιακής στρατηγικής και προβολής με στόχο να υλοποιηθεί από τον Οκτώβριο του 2013, έθεσε ως προτεραιότητες ο Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) κ. Ν. Καραχάλιος.

Τη σταθεροποίηση των μεγεθών του ελληνικού τουρισμού για το 2012 και την προετοιμασία της επικοινωνιακής στρατηγικής και προβολής με στόχο να υλοποιηθεί από τον Οκτώβριο του 2013, έθεσε ως προτεραιότητες ο Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) κ. Ν. Καραχάλιος.

Στην πρώτη συνάντησή του με δημοσιογράφους έναν μήνα μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, ο κ. Καραχάλιος εστίασε στη δημιουργία λειτουργιών και υποδομών τη χρονιά που έρχεται, σε συνεργασία και με τα συναρμόδια υπουργεία, ενώ υπογράμμισε την ανάγκη συνέχειας στη δημόσια διοίκηση, προτείνοντας ημι-μόνιμο Γενικό Γραμματέα τουρισμού, με θητεία που θα οριστεί (τριετή ή πενταετή).

Τάχθηκε υπέρ της συνέχειας στη στρατηγική, η οποία προϋποθέτει τη συνέχεια σε ρόλους, ενώ δήλωσε ως φιλοδοξία να λειτουργήσει ο ΕΟΤ ξανά ως πρότυπος οργανισμός όπως τις δεκαετίες του ’50 και του ’60.

Αναφερόμενος στη δημιουργία της Κοινής Εταιρίας Μάρκετινγκ σε συνεργασία του Ελληνικού Δημοσίου και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) που ψηφίστηκε τον περασμένο Απρίλιο, τόνισε ότι πριν ληφθούν αποφάσεις πρέπει να εξεταστούν παράγοντες, όπως προσωπικό, κοστολόγιο, νομιμότητα και σημείωσε ότι με όλους τους φορείς θα πρέπει να υπάρχει η καλύτερη δυνατή συνεργασία.
Ο ίδιος απέφυγε να δώσει λεπτομέρειες για τον φετινό σχεδιασμό, λέγοντας ότι από τις 20 Οκτωβρίου και λίγο πριν τη διεθνή έκθεση τουρισμού World Travel Market στο Λονδίνο τον Νοέμβριο, θα είναι πιο πλήρης η εικόνα.

Παράλληλα υποστήριξε ότι τα γραφεία εξωτερικού του Οργανισμού θα πρέπει να λειτουργήσουν ως γραφεία μάρκετινγκ και όχι εξυπηρέτησης κοινού, ενώ ανέφερε ότι ΕΟΤ θα προχωρήσει στη σύνταξη έρευνας για τις τρέχουσες τάσεις στις αγορές του εξωτερικού. Αντίστοιχα ο Οργανισμός θα κινηθεί «επιθετικά» και στο κομμάτι της ανάπτυξης με την αναζήτηση και προσέλκυση νέων επενδύσεων.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk