Η κατάρρευση των τιμών των μετοχών στα χρηματιστήρια όλου του κόσμου παρέχει τεράστιες επενδυτικές ευκαιρίες- σε όσους διαθέτουν βεβαίως ρευστότητα. Στον αεροπορικό κλάδο, που συγκαταλέγεται μεταξύ των πλέον ευαίσθητων στους ανοδικούς και καθοδικούς κύκλους των οικονομιών, οι ευκαιρίες είναι ακόμη μεγαλύτερες, επειδή προτού ακόμη ξεσπάσει η κρίση και η συνεπαγόμενη πτώση της καταναλωτικής ζήτησης οι επιχειρήσεις είχαν αρχίσει να δοκιμάζονται εξαιτίας της κούρσας των καυσίμων. Ευλόγως η διαδικασία εξαγορών και συγχωνεύσεων στον κλάδο βρίσκεται σε έξαρση. Μόλις προχθές η ιρλανδική Ryanair εκδήλωσε την πρόθεση να αποκτήσει (με 748 εκατ. ευρώ αντί 1,5 δισ. που είχε προσφέρει προ διετίας) τον εθνικό αερομεταφορέα της Ιρλανδίας Αer Lingus. Χθες η Βritish Αirways ανακοίνωσε ότι βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την εξαγορά της αυστραλέζικης Qantas Αirways. Τον Οκτώβριο η παγκόσμια επιβατική κίνηση μειώθηκε κατά 1,3% ενώ οι ζημιές των αερομεταφορέων εκτιμάται ότι θα φθάσουν στα 2,3 δισ. δολάρια.