ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΣ

Μηνύουν τη Μετεωρολογική για το ναυάγιο

ΜΑΝΙΛΑ Η ιδιοκτήτρια εταιρεία του φεριμπότ που βυθίστηκε στη διάρκεια του τυφώνα στον Ειρηνικό Ωκεανό μήνυσε τη Μετεωρολογική Υπηρεσία των Φιλιππινών διότι εξέδωσε λανθασμένη πρόγνωση, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους ή να αγνοούνται περίπου 750 από τους 800 επιβαίνοντες. Η εταιρεία Sulpicio Lines Ιnc., στην οποία ανήκε το βυθισμένο φεριμπότ «Πριγκίπισσα των άστρων», ζητεί αποζημίωση ύψους 4,45 εκατ. πέσο (περίπου 100.000 δολάρια) από την Υπηρεσία Ατμοσφαιρικών, Γεωφυσικών και Αστρονομικών Μελετών των Φιλιππινών (ΡΑGΑSΑ).

Μηνύουν τη Μετεωρολογική για το ναυάγιο | tovima.gr

ΜΑΝΙΛΑ Η ιδιοκτήτρια εταιρεία του φεριμπότ που βυθίστηκε στη διάρκεια του τυφώνα στον Ειρηνικό Ωκεανό μήνυσε τη Μετεωρολογική Υπηρεσία των Φιλιππινών διότι εξέδωσε λανθασμένη πρόγνωση, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους ή να αγνοούνται περίπου 750 από τους 800 επιβαίνοντες.

Η εταιρεία Sulpicio Lines Ιnc.,

στην οποία ανήκε το βυθισμένο φεριμπότ «Πριγκίπισσα των άστρων», ζητεί αποζημίωση ύψους 4,45 εκατ. πέσο (περίπου 100.000 δολάρια) από την Υπηρεσία Ατμοσφαιρικών, Γεωφυσικών και Αστρονομικών Μελετών των Φιλιππινών (ΡΑGΑSΑ). Είναι η πρώτη φορά στα χρονικά που η ΡΑGΑSΑ μηνύεται για λανθασμένη πρόβλεψη του καιρού.

Το «Πριγκίπισσα των άστρων» βυθίστηκε στις 21 Ιουνίου εφέτος στα ανοικτά του νησιού Σιμπουγιάν, 300 χιλιόμετρα νοτίως της Μανίλας. Η Ακτοφυλακή έχει επιβεβαιώσει ότι 250 από τους επιβάτες και τα μέλη του πληρώματος έχασαν τη ζωή τους και οι σοροί τους περισυνελέγησαν. Περισσότεροι από 500 άλλοι παραμένουν αγνοούμενοι και, κατά τις αρχές «θα πρέπει να θεωρούνται νεκροί». Μόνο 56 άτομα κατάφεραν να διασωθούν από τη ναυτική τραγωδία.

Η εταιρεία κατηγορεί τη Μετεωρολογική Υπηρεσία για «ανικανότητα και ανευθυνότητα» γιατί το βράδυ της 20ής Ιουνίου, όταν το πλοίο αναχώρησε από τη Μανίλα για το προγραμματισμένο δρομολόγιό του, είχε δώσει λανθασμένη πρόβλεψη για την πορεία του τυφώνα Φενγκσέν. Η υπηρεσία είχε προβλέψει ότι ο τυφώνας θα κινούνταν προς τα βορειοδυτικά, μακριά από την πορεία του πλοίου, όμως τελικά κινήθηκε προς τα δυτικά.

Η Sulpicio Lines ισχυρίζεται ότι η ΡΑGΑSΑ δεν ενημέρωσε αμέσως την Ακτοφυλακή και τις ναυτιλιακές εταιρείες για την αλλαγή κατεύθυνσης του τυφώνα, με αποτέλεσμα το μοιραίο φεριμπότ να βρεθεί στο έλεος του καταστρεπτικού φυσικού φαινομένου και να ναυαγήσει.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κόσμος
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk