Μικρά και επί Παντός

Μικρά και επί Παντός | tovima.gr

▅ Τα γονίδια της καλής χοληστερόλης

Ομάδα ερευνητών από τη Βρετανία και τη Δανία πραγματοποίησε μετανάλυση στην οποία φαίνεται ότι συγκεκριμένες εκδοχές ενός γονιδίου βοηθούν στην προστασία της καρδιάς. Οι ερευνητές μελέτησαν 100 περίπου έρευνες στις οποίες συμμετείχαν 147.000 άτομα και διαπίστωσαν ότι εκδοχές του γονιδίου CΕΤΡ, οι οποίες μάλιστα είναι ιδιαίτερα κοινές, αυξάνουν τα επίπεδα της «καλής χοληστερόλης». Η ανακάλυψη θεωρείται σημαντική επειδή ως σήμερα οι επιστήμονες δεν είχαν βρει στοιχεία για τη σχέση καλής χοληστερόλης της καρδιάς, απλά υποψιάζονταν ότι τα αυξημένα επίπεδά της λειτουργούν ευεργετικά για την καρδιακή λειτουργία. Ετσι, άρχισε να ωριμάζει η σκέψη της ανάπτυξης φαρμάκων που θα αυξάνουν τα επίπεδα της καλής χοληστερόλης. ▅ Πλούσιο πρωινό, λιγότερο βάρος

Η ερευνήτρια Ντανιέλα Τζακούμποβιτς του Πανεπιστημίου Virginia Commonwealth υποστηρίζει ότι το πρωινό δεν είναι απλά το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας αλλά μπορεί να είναι και άκρως αποτελεσματικό στην απώλεια βάρους. Αυτό έδειξε η έρευνα που πραγματοποίησε με 96 παχύσαρκες γυναίκες. Η ερευνήτρια υποστηρίζει ότι όσο πιο πλούσιο είναι το πρωινό που τρώει κάποιος τόσο καλύτερα είναι τα αποτελέσματα στην προσπάθεια που κάνει να χάσει βάρος…

▅ Τα «κακά» αγόρια κερδίζουν την καρδιά των κοριτσιών

Νέα έρευνα έρχεται να πιστοποιήσει και επιστημονικά την πεποίθηση ότι οι γυναίκες έλκονται περισσότερο από άνδρες με σκληρό προφίλ, από άνδρες που ενεργούν ριψοκίνδυνα, ακόμη και από άνδρες με αντικοινωνική συμπεριφορά. Θεωρητικά αυτά τα χαρακτηριστικά έπρεπε να λειτουργούν απωθητικά για τις γυναίκες αφού τέτοιου είδους άνδρες δεν μπορούν να οικοδομήσουν σχέσεις διαρκείας. Ωστόσο οι ερευνητές αναφέρουν ότι ο «επικίνδυνος» χαρακτήρας λειτουργεί στο υποσυνείδητο των γυναικών άκρως ερωτικά αφού τον εκλαμβάνουν ως γόνιμο και έτσι έλκονται από αυτόν. Ειδικοί του Πολιτειακού Πανεπιστημίου του Νέου Μεξικού κατέληξαν στα συμπεράσματά τους μελετώντας την προσωπικότητα και την ερωτική ζωή 200 φοιτητών.