από metereologos.gr
Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018

Φυσική – Διάστημα

Η συνταγή του Στίβεν Χόκινγκ για το Μουντιάλ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 06/07/2018 13:48Σχολιάστε
Μια ενδιαφέρουσα ιδέα είχαν οι ιδιοκτήτες μιας εταιρείας στοιχημάτων στην Ιρλανδία στο προηγούμενο Μουντιάλ, αυτό που διεξήχθη στην Βραζιλία. Απευθύνθηκαν στον Στίβεν Χόκινγκ και του ζήτησαν να μελετήσει τις επιδόσεις της Εθνικής Αγγλίας σε προηγούμενα Μουντιάλ και να καταλήξει σε κάποια συμπεράσματα και προτάσεις που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην προσπάθεια διάκρισης της Αγγλίας
Τα «πυροτεχνήματα» του Γαλαξία
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 04/07/2018 10:32Σχόλια (1)
Είναι γνωστό ότι οι εορταστικές εκδηλώσεις στην εθνική εορτή των ΗΠΑ στις 4 Ιουλίου ολοκληρώνονται με την ρίψη πυροτεχνημάτων στον νυχτερινό ουρανό. Η NASA θέλοντας να συμμετέχει και αυτή με τον δικό της τρόπο στην γιορτή έδωσε στην δημοσιότητα μια φωτογραφία από ένα εντυπωσιακό κοσμικό μαιευτήριο το οποίο μοιάζει σαν ρίχνει... πυροτεχνήματα στον γαλαξιακό ουρανό.
Βρέθηκαν οι... ρίζες των αστεροειδών του ηλιακού συστήματος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 03/07/2018 10:56Σχολιάστε
Το 85% των αστεροειδών του ηλιακού μας συστήματος είναι θραύσματα από πλανήτες που καταστράφηκαν
Εντοπίστηκαν δύο εξωπλανήτες με εποχές και σταθερό κλίμα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 29/06/2018 12:02Σχόλια (1)
Εντοπίστηκαν δύο εξωπλανήτες με εποχές και σταθερό κλίμα. Βρίσκονται στην κατοικήσιμη ζώνη του συστήματος τους και ο ένας έχει μέγεθος παρόμοιο με αυτό της Γης
Τελικά ο «Οoυμουαμούα» ήταν κομήτης και όχι αστεροειδής
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 28/06/2018 08:32Σχόλια (1)
Νέα μελέτη για το μυστηριώδη βράχο που διασχίζει το ηλιακό μας σύστημα δείχνει ότι είναι κομήτης και όχι αστεροειδής
To σκάφος Hayabusa έφτασε στον αστεροειδή Ριούγκου
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 27/06/2018 11:11Σχολιάστε
Μετά από ένα ταξίδι τεσσάρων ετών στο ηλιακό μας σύστημα το ιαπωνικό σκάφος Hayabusa 2 έφτασε στον στόχο του, τον αστεροειδή Ριούγκου (Ryugu) τον οποίο και θα μελετήσει για διάστημα τουλάχιστον 18 μηνών.
Εντοπίστηκαν 80 νέοι εξωπλανήτες
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 25/06/2018 10:18Σχολιάστε
Μέχρι στιγμής έχουν εντοπιστεί περισσότεροι από 3,700 πλανήτες μακριά από το ηλιακό μας σύστημα, οι λεγόμενοι εξωπλανήτες, ενώ έχει υποδειχθεί η ύπαρξη περίπου δύο χιλιάδων ακόμη για τους οποίους γίνεται προσπάθεια επιβεβαίωσης της παρουσίας τους. Ερευνητές του MIT εντόπισαν άλλους 80 εξωπλανήτες ανάμεσα τους και ένα ιδιαίτερα φωτεινό, πιθανώς το πιο φωτεινό εξωπλανήτη που γνωρίζουμε
Ο Αρης από Κόκκινος Πλανήτης έγινε τιρκουάζ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 21/06/2018 16:03Σχολιάστε
Ο Άρης λόγω της ερυθρής απόχρωσης του (απόρροια των υψηλών επιπέδων οξειδίου του σιδήρου στον πλανήτη) έχει λάβει τον χαρακτηρισμό Κόκκινος Πλανήτης.
Ο γαλαξίας μας «καταβρόχθισε» 15-18 άλλους γαλαξίες στο παρελθόν
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 21/06/2018 14:15Σχολιάστε
Μια από τις πιο συνηθισμένες κοσμικές διεργασίες είναι η συγχώνευση γειτονικών γαλαξιών όπου συνήθως οι μεγαλύτεροι «παγιδεύουν» και απορροφούν τους μικρότερους. Από αυτή την διαδικασία προκύπτει η μαζική γέννηση νέων άστρων.
Σκάφος με μικρό πλήρωμα μπορεί να φτάσει στη νέα Γη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/06/2018 11:01Σχόλια (5)
Νέα μελέτη αναφέρει ότι δεν χρειάζονται τεράστια διαστημόπλοια με εκατοντάδες ή χιλιάδες επιβάτες για να ξεκινήσουν ένα βιώσιμο ταξίδι αναζήτησης ενός κατοικήσιμου πλανήτη. Αρκεί ένα σκάφος με πλήρωμα λιγότερα των εκατό ατόμων.
Τα φεγγάρια της ζωής
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/06/2018 14:15Σχόλια (1)
Νέα μελέτη αναφέρει ότι οι δορυφόροι εξωπλανητών ίσως είναι ιδανικοί τόποι για την παρουσία της ζωής
Η Ελλάδα στέλνει φρέσκο φαγητό στο Διάστημα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/06/2018 10:52Σχολιάστε
«Λύση» σε ένα από τα αρκετά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αστροναύτες έρχονται να δώσουν δύο νέοι Έλληνες φοιτητές, οι οποίοι σχεδίασαν το «Space Agrobox» που δίνει τη δυνατότητα στους αστροναύτες να καλλιεργούν μόνοι τους τρόφιμα υψηλής διατροφικής αξίας
Φωτογράφησαν το «γεύμα» μιας μαύρης τρύπας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/06/2018 14:38Σχόλια (2)
Για πρώτη φορά έγινε απευθείας παρατήρηση μιας μαύρης τρύπας να... καταβροχίζει ένα άστρο
Για πρώτη φορά εντοπίστηκαν νεογέννητοι πλανήτες
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/06/2018 11:01Σχολιάστε
Η συνεχής ανακάλυψη πλανητών μακριά από το ηλιακό μας σύστημα τα τελευταία χρόνια δεν ήταν αποτέλεσμα μόνο της δημιουργίας νέων ολοένα και πιο ισχυρών επίγειων τηλεσκοπίων σε συνδυασμό φυσικά με την κατασκευή διαστημικών τηλεσκοπίων.
Οι κεραυνοί του Δία αποκαλύπτονται