από metereologos.gr
Κυριακή 20 Αυγούστου 2017

Φυσική – Διάστημα

Η ταχύτερη λάμψη του κόσμου
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 08/08/2017 18:27Σχολιάστε
Το φως άναψε μόνο για 53 πεντάκις εκατομμυριοστά του δευτερολέπτου:αμερικανοί ερευνητές καμαρώνουν για τον ταχύτερο παλμό φωτός που έχει επιτευχθεί μέχρι σήμερα, μια εξέλιξη που διευρύνει το παράθυρο για τη μελέτη της ύλης σε υποατομικό επίπεδο.
Δείξε μου τις φωτό στο Instagram να σου πω αν έχεις κατάθλιψη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 08/08/2017 10:14Σχολιάστε
Ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα υπολογιστή, που ανέπτυξαν ερευνητές στις ΗΠΑ, μπορεί να διαγνώσει έγκαιρα τις πρόωρες ενδείξεις κατάθλιψης. Πώς; Αναλύοντας τις φωτογραφίες που έχει αναρτήσει στο Instagram, στο Facebook και σε άλλα κοινωνικά δίκτυα.
Μικρή πρόβα για την «πρώτη αποστολή σε άλλο άστρο»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07/08/2017 18:51Σχολιάστε
H φιλόδοξη πρωτοβουλία Breakhrough Starshot για την αποστολή ενός σμήνους διαστημικών σκαφών στην πρώτη διαστρική αποστολή της ιστορίας έκανε μια μικρή πρώτη πρόβα εκτοξεύοντας τους μικρότερους δορυφόρους που έχουν κατασκευαστεί ποτέ, σε μέγεθος πιστωτικής κάρτας.
Ακέφαλο το μεγαλύτερο ραδιοτηλεσκόπιο του κόσμου
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07/08/2017 17:08Σχόλια (2)
Η θέση εργασίας μένει κενή εδώ και μήνες, παρόλο που ο μισθός φτάνει τα 1,2 εκατομμύρια δολάρια τον μήνα. Παρά τις αγγελίες που δημοσιεύονται σε επιστημονικές επιθεωρήσεις από τον Μάιο, η Κίνα ακόμα δεν έχει βρει επικεφαλής για το μεγαλύτερο ραδιοτηλεσκόπιο του κόσμου, ένα «πιάτο» διαμέτρου 500 μέτρων.
Η NASA ψάχνει «υπεύθυνο πλανητικής προστασίας»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 03/08/2017 09:41Σχόλια (2)
Νέο «υπεύθυνο πλανητικής προστασίας» αναζητά, μέσω αγγελίας, η NASA. Αντικείμενο της δουλειάς του θα είναι κυρίως «να αποτρέψει τη βιολογική μόλυνση στη διάρκεια της ανθρώπινης και ρομποτικής διαστημικής εξερεύνησης».
Ο πυρήνας του Ήλιου περιστρέφεται ταχύτερα από την επιφάνειά του
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/08/2017 10:50Σχόλια (1)
Ο πυρήνας του Ήλιου περιστρέφεται με σχεδόν τετραπλάσια ταχύτητα σε σχέση με την επιφάνειά του, σύμφωνα με παρατηρήσεις ευρωπαίων αστρονόμων. Έως τώρα, οι επιστήμονες υπέθεταν ότι η ταχύτητα είναι περίπου ίδια.
Η NASA θα «τεστάρει» για πρώτη φορά την πλανητική άμυνα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 30/07/2017 12:46Σχόλια (1)
Η Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία (NASA) θα χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά έναν πραγματικό διαστημικό βράχο για να δοκιμάσει το βαθμό επάρκειας και ετοιμότητας του διεθνούς δικτύου παρατηρητηρίων, πανεπιστημίων και επιστημόνων, που έχουν επιφορτισθεί με την άμυνα του πλανήτη από την επικείμενη προσέγγιση κάποιου επικίνδυνου ουράνιου σώματος, που μπορεί να πέσει πάνω στη Γη.
Τρεις μικροδορυφόρους παρήγγειλε από πανεπιστήμια η ελληνική κυβέρνηση
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 28/07/2017 16:32Σχόλια (2)
Τρεις μικροδορυφόροι, οι οποίοι «θα εξυπηρετούν ανάγκες του δημοσίου για τηλεπικοινωνιακούς σκοπούς για παρακολούθηση της Γης, για θέματα πολιτικής προστασίας και καιρικά φαινόμενα» θα κατασκευαστούν για λογαριασμό της κυβέρνησης από ισάριθμα ελληνικά πανεπιστήμια, ανακοίνωσε την Παρασκευή ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς.
Η Κίνα δημιουργεί κβαντικό δίκτυο «απαραβίαστων» επικοινωνιών
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 25/07/2017 14:57Σχολιάστε
Η Κίνα συνεχίζει να πρωτοπορεί και να στρώνει το δρόμο για την ανάπτυξη του λεγόμενου «κβαντικού Διαδικτύου»: κυβερνητικές και στρατιωτικές υπηρεσίες θα μπορούν σύντομα να χρησιμοποιούν μια κβαντική σύνδεση οπτικών ινών για επικοινωνίες που κανείς δεν θα μπορεί να υποκλέψει.
Το πρωτόνιο αποδεικνύεται πιο ελαφρύ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 21/07/2017 15:34Σχολιάστε
Πώς μετράμε κάτι που ζυγίζει μερικά εκατομμυριοστά του δισεκατομμυριοστού του δισεκατομμυριοστού του ενός γραμμαρίου; Με ηλεκτρομαγνητική ζυγαριά, φυσικά.
Ήρθε η ώρα να πάμε ξανά στη Σελήνη, λέει ο Τζεφ Μπέζος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/07/2017 15:58Σχολιάστε
Τα σχέδιά του για τη δημιουργία αποικιών στη Σελήνη αποκάλυψε πρόσφατα ο ιδρυτής της Amazon.com  Τζεφ Μπέζος, ο οποίος έχει ιδρύσει και την εταιρεία ιδιωτικών διαστημόπλοιων Blue Origin. Όραμά του είναι αρχικά να δημιουργηθούν αποικίες στη Σελήνη και στη συνέχεια ο άνθρωπος να «κατακτήσει» ολόκληρο το ηλιακό μας σύστημα.
NASA: Επετειακά βίντεο για τον Πλούτωνα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/07/2017 14:42Σχολιάστε
Με αφορμή τη συμπλήρωση δύο ετών από την ιστορική επίσκεψη της αποστολές New Horizons στον Πλούτωνα, η NASA παρουσίασε δύο θεαματικά animation που προσφέρουν εικονικές πτήσεις πάνω από τον νάνο πλανήτη και τον μεγάλο του δορυφόρο Χάροντα.
Τα παράξενα του Ουρανού
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/07/2017 05:45Σχολιάστε
Ο μοναδικός «ξαπλωμένος» πλανήτης του ηλιακού μας συστήματος αρχίζει να αποκαλύπτει τα μυστικά του. Ο «διακόπτης» ηλιακού ανέμου που κάνει το μαγνητικό πεδίο του να κουτρουβαλιάζεται σαν ακυβέρνητο παιδικό καροτσάκι είναι ένα από αυτά
Το μικρότερο άστρο στο γνωστό Σύμπαν
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/07/2017 17:54Σχολιάστε
Αν ήταν έστω και ελάχιστα μικρότερο, δεν θα μπορούσε να συντηρήσει τη θερμοπυρηνική λάμψη του: το μικρότερο γνωστό άστρο, το οποίο μόλις ανακαλύφθηκε σε απόσταση 600 ετών φωτός από τη Γη, δεν είναι μεγαλύτερο σε μέγεθος από τον πλανήτη Κρόνο.
Στο σφυρί σάκος του Νιλ Άρμστρονγκ που περιείχε σεληνόσκονη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/07/2017 16:11Σχολιάστε
Ένας σάκος που είχε χρησιμοποιηθεί από τον αμερικανό αστροναύτη Νιλ Άρμστρονγκ για να φέρει μαζί του κατά την επιστροφή του στη Γη τα πρώτα δείγματα σκόνης από τη Σελήνη, και ο οποίος παρέμενε χαμένος για πολλά χρόνια αναμένεται να πωληθεί έως και 4 εκατομμύρια δολάρια (3,5 εκατ. ευρώ) μαζί με άλλα αναμνηστικά που σχετίζονται με το διάστημα, σε πλειστηριασμό στη Νέα Υόρκη την επόμενη εβδομάδα.
1|2|3|4|5|...27