από metereologos.gr
Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

Φυσική – Διάστημα

Πρόβα τζενεράλε για το σκάφος που θα «αγγίξει» τον Ήλιο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 23/01/2018 11:46Σχολιάστε
Το επερχόμενο καλοκαίρι θα πραγματοποιηθεί μια ιστορική αποστολή. Η NASA θα εκτοξεύσει ένα σκάφος που θα πλησιάσει την «κολασμένη» ατμόσφαιρα του Ηλιου.
Στο ίδιο επίπεδο η επιφάνεια των θαλασσών του Τιτάνα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/01/2018 09:39Σχολιάστε
Μπορεί ο δορυφόρος του Κρόνου, Τιτάνας, να απέχει σχεδόν ενάμισι δισεκατομμύριο χιλιόμετρα από τον πλανήτη μας, όμως σε αυτόν όπως και στη Γη υπάρχει ένα «επίπεδο θάλασσας», δηλαδή η επιφάνεια των θαλασσών του βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο, όπως συμβαίνει με τους γήινους ωκεανούς.
Το πρώτο πλανητικό σύστημα που ανακαλύπτουν ερασιτέχνες αστρονόμοι
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/01/2018 16:27Σχολιάστε
Χιλιάδες λάτρεις της επιστήμης από όλο τον κόσμο συμμετέχουν σε ένα μεγάλο διαδικτυακό πρότζεκτ που ονομάζεται «Citizen Science Alliance». Οι… πολίτες της επιστήμης είναι άνθρωποι που ασχολούνται ερασιτεχνικά με διάφορους κλάδους της επιστήμης. Μια από τις ομάδες που έχουν δημιουργηθεί στο πλαίσιο του πρότζεκτ είναι οι επονομαζόμενοι «Exoplanet Explorers».
Ταξιδέψετε στο κέντρο του Γαλαξία (Βίντεο)
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11/01/2018 13:22Σχολιάστε
Η NASA έδωσε στην δημοσιότητα ένα εντυπωσιακό βίντεο με εικόνες από το κέντρο του γαλαξία μας
Το Ουράνιο Παλάτι-1 θα πέσει στη Γη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 09/01/2018 08:54Σχολιάστε
Ο μικρός διαστημικός σταθμός-εργαστήριο Τιανγκόνγκ-1 (Ουράνιο Παλάτι-1) της Κίνας, που θα πέσει φέτος στη Γη, δεν βρίσκεται εκτός ελέγχου, ούτε αποτελεί απειλή για τους ανθρώπους, καθησύχασε ανώτερος αεροδιαστημικός Κινέζος μηχανικός, μετά από φόβους δυτικών αναλυτών περί του αντιθέτου.
Τελικά πίσω από το «άστρο της Τάμπι» δεν κρύβονται εξωγήινοι
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 04/01/2018 13:15Σχολιάστε
Οι εξωγήινοι δεν έχουν βάλει το «χεράκι» τους στο ασυνήθιστο άστρο που σποραδικά αυξομειώνει τη φωτεινότητά του και έχει αποκληθεί «το πιο μυστηριώδες άστρο στο Σύμπαν».
Η Κίνα θέλει ν' αναπτύξει φυτά και έντομα στη Σελήνη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 03/01/2018 02:00Σχολιάστε
Η διαστημική υπηρεσία της Κίνας επιβεβαίωσε ότι όλα πάνε σύμφωνα με τον προγραμματισμό και τον προσεχή Μάρτιο θα ξεκινήσει η αποστολή Chang'e 4.
Διαστημικό ξενοδοχείο θέλει να φτιάξει η Ρωσία
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 28/12/2017 05:00Σχόλια (2)
Οπως έγινε γνωστό η ρωσική διαστημική υπηρεσία, Roscosmos, μελετά με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την προοπτική να
Πετρώματα «σφουγγάρια» στράγγιξαν τον Αρη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 21/12/2017 16:23Σχόλια (7)
Μια νέα θεωρία αναφέρει ότι πετρώματα που σχηματίστηκαν από την ηφαιστειακή δραστηριότητα λειτούργησαν ως σφουγγάρια και ρούφηξαν το νερό που υπήρχε στην επιφάνεια του Αρη μεταφέροντας το στο εσωτερικό του πλανήτη στραγγίζοντας κυριολεκτικά την επιφάνεια του.
Επιασε κρύο; Κάποιο άστρο έχει εκραγεί!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/12/2017 15:44Σχολιάστε
Γνωρίζαμε ότι διάφορα φαινόμενα που συμβαίνουν στον Ηλιο προκαλούν με την σειρά τους κάποια φαινόμενα στην Γη και επηρεάζουν πιθανώς και τις καιρικές συνθήκες. Νέα μελέτη επιβεβαιώνει όχι μόνο την επίδραση των φαινομένων του Ηλιου στις καιρικές συνθήκες στην Γηα αλλά αναφέρει ότι αυτές μπορεί να επηρεάζονται και από κοσμικά φαινόμενα που συμβαίνουν πολύ μακριά από τον πλανήτη μας όπως μια έκρηξη σουπερνόβα.
Εκεί είναι ο αστερισμός του Χάρι Πότερ και εκεί του Γιουσέιν Μπολτ!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/12/2017 14:19Σχολιάστε
Βρετανικό πανεπιστήμιο δημιούργησε ένα νέο χάρτη αστερισμών βαφτίζοντας τους με διάσημα ονόματα
Ο αστεροειδής που θα επισκεφθεί το New Horizons
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/12/2017 07:00Σχολιάστε
Αφού πέρασε, πριν από δύο χρόνια, από τον Πλούτωνα, στέλνοντας εκπληκτικές εικόνες και νέες πληροφορίες για τον νάνο πλανήτη, το διαστημόπλοιο New Horizons κατευθύνεται τώρα προς τη ζώνη αστεροειδών που βρίσκεται στις παρυφές του ηλιακού μας συστήματος. Πρώτος «στόχος» του, όπως αποφάσισαν οι επικεφαλής της αποστολής, θα είναι ένας μικρός βράχος για τον οποίον γνωρίζουμε ελάχιστα. Πρόσφατα ωστόσο οι επιστήμονες παρατήρησαν στοιχεία που υποδηλώνουν ότι μπορεί γύρω του να κινείται ένας δορυφόρος, γι’ αυτό και έκριναν ότι αξίζει μια επίσκεψη από πιο κοντά.
Εντοπίστηκε πλανητικό σύστημα σαν το δικό μας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/12/2017 22:28Σχόλια (5)
Την ανακάλυψη εξωπλανήτη με μεγάλες ομοιότητες με τη Γη ανακοίνωσε η NASA, δίνοντας εντυπωσιακά video και εικόνες και αποζημιώνοντας όσους περίμεναν από το πρωί της Πέμπτης τις σημαντικές ανακοινώσεις. Οι υπεύθυνοι της διαστημικής υπηρεσίας μίλησαν για ανακάλυψη ηλιακού συστήματος με ισάριθμους πλανήτες με το δικό μας, το οποίο εντοπίστηκε από το τηλεσκόπιο Κέπλερ.
Στολή αστροναύτη με... αυτόματο πιλότο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11/12/2017 14:01Σχολιάστε
Αμερικανική εταιρεία κατασκευάζει μια στολή για αστροναύτες η οποία θα διαθέτει ένα είδος αυτόματου πιλότου. Σε περίπτωση που ο αστροναύτης που πραγματοποιεί εργασίες έξω από διαστημόπλοια ή διαστημικούς σταθμούς αποπροσανατολιστεί, χάσει την ισορροπία του, ζαλιστεί κλπ με το πάτημα ενός κουμπιού θα ενεργοποιεί τον μηχανισμό στην στολή του η οποία θα αναλάβει να τον επιστρέψει σε ασφαλές σημείο.
Πλανητικό απομεινάρι ο μυστηριώδης επισκέπτης