Ηβιωσιμότητα, η λειτουργία, η ανταγωνιστικότητα και η κερδοφορία της ξενοδοχειακής βιομηχανίας ως βιομηχανίας εντάσεως εργασίας και διαπροσωπικών σχέσεων εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τους εργαζομένους της. Το υψηλό κόστος γης, λειτουργίας και εργασίας, η συνεχής απαίτηση για παροχή ποιοτικών υπηρεσιών (ιδίως στα ξενοδοχεία ανώτερης κατηγορίας), η αυξανόμενη είσοδος πολυεθνικών αλυσίδων, ο υψηλός ανταγωνισμός σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και η ανάγκη για εφαρμογή σύγχρονων και αποτελεσματικών συστημάτων διοίκησης καθιστούν τον ρόλο του γενικού διευθυντή κάθε ξενοδοχείου κρίσιμο για την επιτυχία του.

Η ξενοδοχειακή βιομηχανία, διεθνώς και στην Ελλάδα, αποτελεί έναν ιδιαίτερο χώρο για τη μελέτη της σταδιοδρομίας, αφού χαρακτηρίζεται από μεγάλο εύρος διοικητικών επιπέδων/ρόλων, τύπων οργανωτικής δομής, μεγέθους, τύπων ιδιοκτησίας και γεωγραφικής διασποράς, προσφέροντας έτσι ευκαιρίες για ανάπτυξη οριζόντιας και κάθετης σταδιοδρομίας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω