Θεσμικά όργανα της ΕΕ, αναλυτές, αυτοκινητοβιομηχανίες, προμηθευτές, χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και όσοι άλλοι εμπλέκονται στο ζήτημα «πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη» γράφουν και σβήνουν σενάρια σχετικά με το πώς η απαγόρευση διάθεσης νέων μοντέλων με θερμικούς κινητήρες από το 2035 θα επηρεάσει έναν από τους σημαντικότερους κλάδους της ευρωπαϊκής οικονομίας.

Η θεωρητική παραδοχή ότι όλα τα νέα αυτοκίνητα και φορτηγά που θα πωλούνται στην ΕΕ από το δεύτερο μισό της επόμενης δεκαετίας πρέπει να είναι οχήματα με μηδενικές εκπομπές ρύπων (εξαιρούνται εκείνα που θα χρησιμοποιούν τα ακόμη «άγνωστα» και ακριβότερα e-fuels αλλά και όσα κατασκευάζονται από «μικρούς παραγωγούς», δηλαδή αυτοκινητοβιομηχανίες χαμηλού όγκου) αμφισβητείται από τα γεγονότα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω