Η απερχόμενη καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου, Κατερίνα Ευαγγελάτου, κάνει στο ΒΗΜΑ Talks, έναν πρώτο απολογισμό της εξαετούς θητείας της, η οποία ολοκληρώνεται με την επέτειο συμπλήρωσης 70 ετών από την ίδρυση του Φεστιβάλ.
Ο ηθοποιός Δημήτρης Κίτσος μιλάει για τα υπέρ και τα κατά του θεάτρου και της τηλεόρασης, εκμυστηρεύεται ότι σαν θεατή δεν του αρέσει η ρεαλιστική σχολή και ότι θέλει να δουλεύει με σκηνοθέτες «που φέρουν έναν κόσμο κι εγώ να μπαίνω μέσα»
Ο Γιώργος Κωνσταντίνου κάνει στο ΒΗΜΑ Talks μια ειλικρινή και μεστή αποτίμηση της καλλιτεχνικής του διαδρομής, η οποία χαρακτηρίζεται, μεταξύ άλλων, από την πηγαία του ανάγκη να κάνει θέατρο με έναν τρόπο απλό και φυσικό.
Ο ηθοποιός Δημήτρης Παπανικολάου μιλάει για την παράσταση με τη Νία Βαρντάλος στο Παλλάς, την αντίδραση του πατέρα του όταν του ανακοίνωσε ότι θα γίνει ηθοποιός, το θέατρο, την τηλεόραση και την αναγνωρισιμότητα που επιφέρει, καθώς και πώς είναι να υποδύεσαι τον «κακό»
Ο Θοδωρής Αμπαζής μιλάει για την υπαρξιακή, τραγική κωμωδία «Σιωπή» του Γρηγόρη Λιακόπουλου που σκηνοθετεί στο Θέατρο Τέχνης, τη νέα γενιά, το Εθνικό Θέατρο, τον συμμαθητή και φίλο του Δημήτρη Ημελλο, ενώ εξηγεί γιατί σκέφτεται να (ξανα)φύγει στο εξωτερικό
Ποιοι σημαντικοί σκηνοθέτες, ηθοποιοί, ερμηνευτές της όπερας, σολίστες και διευθυντές ορχήστρας δίνουν ραντεβού το φετινό καλοκαίρι στο Φεστιβάλ Αθηνών - Επιδαύρου, το οποίο γίνεται 70 ετών
Η Δόμνα Μιχαηλίδου, Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, μιλά στο ΒΗΜΑ Talks, για τις προκλήσεις του χαρτοφυλακίου της, πώς νιώθει όταν ακούει ότι είναι η πρώτη Ελληνίδα πολιτικός που ανέλαβε υπουργείο ενώ ήταν έγκυος, αλλά και για το νέο της ρόλο ως μητέρας.
Η ιδρύτρια και ψυχή του εμβληματικού «Θεάτρου του Ηλιου» Αριάν Μνουσκίν, η οποία εξακολουθεί, 60 χρόνια μετά, να πιστεύει σε πανανθρώπινες αξίες και ιδανικά, δημιούργησε μια παράσταση επικού χαρακτήρα, το πρώτο επεισόδιο της οποίας θα ξεκινήσει από την Αθήνα
Η πορεία του Μιχαήλ Μαρμαρινού από τη σχολική παράσταση «Σέργιος και Βάκχος» που σκηνοθέτησε ως μαθητής ως την καλλιτεχνική διεύθυνση του Φεστιβάλ Αθηνών - Επιδαύρου, την οποία αναλαμβάνει το φθινόπωρο
Η σκηνοθέτις και ηθοποιός Αννα Κοκκίνου εξηγεί πώς μεταφέρει το «Συμπόσιο» του 386 π.Χ. στη σκηνή του 2025 με μια ομάδα νέων ηθοποιών
Η ηθοποιός μιλάει για τον μονόλογο «Girls & Boys» του Ντένις Κέλι, την ανάγκη να γράφονται καινούργια (νεοελληνικά) έργα και τονίζει πως οι «κοινωνίες δεν αλλάζουν με τον βούρδουλα»
Τι θα δούμε στην Πειραιώς 260, στο Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν, στο Θέατρο Λυκαβηττού και στη Μικρή Επίδαυρο
Ο Σταμάτης Κραουνάκης νιώθει αδειασμένος απ' όλους. «Φάγαμε προδοσία», θα πει στο ΒΗΜΑ Talks, καθώς αφηγείται ιστορίες από τη ζωή του και σχολιάζει πρόσωπα και καταστάσεις της επικαιρότητας.
Η Ελίζα Βόζενμπεργκ, Ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού, μιλά στο ΒΗΜΑ Talks την έλλειψη αντιπολίτευσης απέναντι στην κυβέρνηση αλλά και τα προβλήματα που οφείλει να αντιμετωπίσει η Ευρώπη.
Ο Γιώργος Κιμούλης, ένας καλλιτέχνης που έχει υπηρετήσει και συνδεθεί με το θέατρο μέσα από ποικίλες θέσεις, μιλά στο ΒΗΜΑ Talks, για τις πέντε γεμάτες δεκαετίες που μετρά η διαδρομή του στην υποκριτική.
Ο Νίκος Καρδώνης μιλάει για τον ρόλο του στην «Τουραντό» του Γκότσι και για τα 25 χρόνια της ομάδας του Στάθη Λιβαθινού, εξηγεί γιατί η δουλειά του ηθοποιού είναι «ξετσίπωτη» και αποκαλύπτει γιατί τον φοβούνταν τα κορίτσια όταν ήταν παιδί
Η ιστορικός και Ομότιμη Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Αθηνών, Μαρία Ευθυμίου, μιλά στο ΒHΜΑ Talks για τις πολλαπλές και αντιφατικές πτυχών των εθνικών μας ηρώων, την «πορεία χαμού» στη διάρκεια της Μεταπολίτευσης και τις ανοιχτές πληγές της ιστορικής μνήμης.
Περίπου έναν μήνα προτού λήξει η θεατρική σεζόν «Το Βήμα» παρουσιάζει τις παραστάσεις που ξεχώρισαν και τις οποίες «επιβάλλεται» να έχετε δει
Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για την Προεδρία της Δημοκρατίας, η Λούκα Κατσέλη, μιλά για την ανάγκη σύγκλισης του προοδευτικού χώρου αλλά και της επανάκτησης της εμπιστοσύνης στους δημοκρατικούς θεσμούς.
Μόλις στα 29 του, ο Κωνσταντίνος Βασιλακόπουλος σκηνοθετεί τον «Εχθρό του λαού» του Ιψεν στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού και μιλάει για το θέατρο, την επιμονή του και τις διαφορές μεταξύ Ελλάδας και Ολλανδίας