«Ηταν τόσο γλυκιά. Και ήσυχη. Ησυχη και γλυκιά»... Αντιμέτωποι με το ακατανόητο, οι γονείς της παλεύουν να βρουν τη σωστή διατύπωση.
Τις μεγάλες νύχτες του χειμώνα δεν μπορούσε να κοιμηθεί. Στριφογύριζε στο κρεβάτι της και όλο της έρχονταν στ' αφτιά τα λόγια του κόσμου «κρίμα στα νιάτα σου, κρίμα στην ομορφιά σου...».
Ο άγγλος συγγραφέας Νικ Πέιν έχει δηλώσει πως η θεωρία που τον επηρέασε όσον αφορά τους «Αστερισμούς» είναι αυτή των κβαντικών διακλαδώσεων.
Τσιγκούνης, τοκογλύφος, Εβραίος: επί σειρά αιώνων, τα χαρακτηριστικά αυτά προκαλούσαν τη λαϊκή αποστροφή και κοροϊδία, είτε στη ζωή είτε στη σκηνή.
Εμφανίστηκε ένα πρωινό στο γραφείο του, ανταποκρινόμενος στην αγγελία. Ο ακίνητος νεαρός άνδρας στεκόταν στο κατώφλι, «χλωμά συμμαζεμένος, αξιολύπητα ευπρεπής, αθεράπευτα δυστυχής!
Αποτρελαμένος, πριζωμένος, από παραισθήσεις κυριευμένος, ταγμένος, φανατικά αφοσιωμένος, υστερικά παραδομένος, σε ντελίριο βυθισμένος·
Ζωγραφισμένο κατά τη διάρκεια του δεύτερου ταξιδιού του Βελάσκεθ στην Ιταλία, μεταξύ 1649 και 1651, το «Πορτρέτο του Πάπα Ιννοκέντιου Ι'» θεωρείται από τους ειδικούς ένα από τα σημαντικότερα που έγιναν ποτέ.