Υστερα από σχεδόν τέσσερα χρόνια εξέλιξης, διαδοχικούς κύκλους χειμερινών και θερινών δοκιμών σε θερμοκρασίες από -35 έως 50+ βαθμούς Κελσίου σε Γερμανία, Φινλανδία, Σουηδία, Ισπανία, Ιταλία, Ντουμπάι, Νότια Αφρική, ΗΠΑ και Κίνα όλα είναι πλέον έτοιμα για την επίσημη πρεμιέρα του πρώτου ηλεκτροκίνητου SUV της γερμανικής εταιρείας.
Μετά την εμφάνιση του πρώτου «της» βαθυσκάφους με την ονομασία Neptune, το οποίο εξελίχθηκε με την ευθύνη της εταιρείας Triton και παρουσιάστηκε την άνοιξη στη Βαρκελώνη, η Aston Martin δείχνει αποφασισμένη να κάνει ό,τι χρειάζεται προκειμένου να διευρύνει το πεδίο των δραστηριοτήτων της πέρα από την κατασκευή αυτοκινήτων.
Εχουν περάσει μερικές εβδομάδες από την πρώτη επίσημη οδηγική εμφάνιση του Polestar 1 στο Goodwood Festival of Speed, στην Αγγλία, και η σύντομη ιστορία για το παρελθόν και το μέλλον του φαντάζει τόσο επίκαιρη.
Στον σχεδιασμό και στη σταδιακή υλοποίηση μιας εθνικής στρατηγικής, η οποία θα υποστηρίζει ενέργειες που θα οδηγήσουν στην κυκλοφορία «αυτο-οδηγούμενων» οχημάτων στους γαλλικούς δρόμους ήδη από το 2020, προχωρεί η κυβέρνηση της χώρας επιθυμώντας να καταστήσει τη Γαλλία σημείο αναφοράς στον συγκεκριμένο τομέα επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Η σχέση της βρετανικής εταιρείας που εδρεύει στο Γουόκινγκ του Σάρεϊ (δίπλα στην ομώνυμη ομάδα Formula 1) με τον Αϊρτον Σένα ήταν αναμφισβήτητα καρμική.
Με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, κατανάλωση από 3,9 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές ρύπων 90 γραμμ./χλμ., το Aygo παραμένει κυρίαρχο στην πόλη
Προσπερνώντας τις γενικές παραδοχές για την εμπορική επιτυχία του ιαπωνικού supermini, οφείλει κάποιος να παρατηρήσει πως αυτή οφείλεται, μεταξύ άλλων, στον πλουραλισμό των κινητήρων με τους οποίους διατίθεται και δη στο υβριδικό σύνολο που όμοιό του δεν υπάρχει σε άλλο μοντέλο αυτής της κατηγορίας.
Φαίνεται παράδοξο, αλλά η εταιρεία που έχει ως τίτλο της μια λέξη που σημαίνει «αυτοκίνητο του λαού» είναι σήμερα μία από τις τρεις σημαντικότερες στον κόσμο, χωρίς να φέρει στην ούγια τη λέξη «premium». Και όμως, με καθαρά τεχνολογικά και οδηγοκεντρικά κριτήρια η VW είναι πολύ πιο μπροστά από αρκετές άλλες που διεκδικούν συστηματικά τον επίζηλο χαρακτηρισμό, κατασκευάζοντας μοντέλα σαν το νέο Touareg: απολύτως στοχευμένα σε ένα κοινό που εκτιμά περισσότερο την ουσία και κατά τεκμήριο απεχθάνεται την επίδειξη.
Ο ξαφνικός θάνατος του Sergio Marchionne, επικεφαλής του ομίλου Fiat Chrysler, στις 25 Ιουλίου σε κλινική της Ελβετίας, σε ηλικία 66 ετών, έπειτα από επιπλοκές σε προγραμματισμένη επέμβαση, κλείνει ένα ολόκληρο κεφάλαιο στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
«Αυτό που πάντοτε ήθελα ήταν να δημιουργήσω ένα αυτοκίνητο στο οποίο να επικρατεί απόλυτη σιγή ακόμη και όταν αυτό κινείται με 160 χλμ./ώρα» υποστήριζε το φθινόπωρο του 1930 ο Γουόλτερ Οουεν Μπέντλεϊ για την εμβληματική 8 Litre, την τελευταία δημιουργία της ομώνυμης εταιρείας, προτού εκείνη, χτυπημένη από την οικονομική κρίση της εποχής, περάσει, έως το 1970, στο χαρτοφυλάκιο της «μισητής αντιπάλου» Rolls-Royce.
Η παράδοση που θέλει τα μοντέλα της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας να συγκεντρώνουν υψηλές βαθμολογίες στις δοκιμές ασφάλειας του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού EuroNCAP συνεχίζεται
Μόλις μερικούς μήνες πριν από την είσοδό της στη γραμμή παραγωγής, η νέα Supra επισκίασε κάθε άλλη παρουσία στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood που ολοκληρώνεται σήμερα.
Η σχέση του κορυφαίου σπορ μοντέλου της Nissan με τον ιταλικό οίκο σχεδίασης Italdesign δεν είναι παλιά.
Το συναντήσαμε για πρώτη φορά ως σχεδιαστική μελέτη την άνοιξη του 2016 στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.
Ηταν η πρώτη φορά στη ζωή µου που συνάντησα τέτοιο τροχονομικό έλεγχο για παιδικά καθίσματα.
Η προϊστορία της Nissan στα ικανά SUV είναι γνωστή από την εποχή του Patrol και του Terrano, ωστόσο η έλευση του X-Trail στην γκάμα της έκανε τη φιλοσοφία της περισσότερο προσιτή συνδυάζοντάς την με πρόσθετα χαρακτηριστικά οικογενειακού αυτοκινήτου. Και ενώ οι δύο πρώτες γενιές του μοντέλου ήταν εμφανώς συντηρητικές σχεδιαστικά, η τρίτη του γενιά που πρόσφατα ανανεώθηκε είναι μακράν καλύτερη και σε αυτόν τον τομέα.
Αποτελώντας την αποδοτικότερη μορφή του downsizing στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, το turbo τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο βενζίνης των 1.199 κ.εκ. με τα διακριτικά «1.2 PureTech» συνιστά μέτρο σύγκρισης για την κατηγορία των κινητήρων χαμηλού κυβισμού και παράλληλα ορόσημο για τον όμιλο PSA (Peugeot, Citroen, DS, Opel), καθώς χρησιμοποιείται στα εμπορικότερα μοντέλα του και διατίθεται σε περισσότερες από 70 χώρες σε εκδόσεις ισχύος 110 και 130 ίππων.
Στην εποχή της κυριαρχίας των SUV και της τριπλής παρουσίας της Opel σε αυτή με τα Mokka X, Crossland Χ και Grandland Χ, οποιαδήποτε προσθήκη επιβατικού μοντέλου πέρα από τις δημοφιλείς κατηγορίες θα μπορούσε να θεωρηθεί περιττή.
Η κίνηση της Toyota να δημιουργήσει ένα «νέο» Aygo ήταν αναμενόμενη: από τη μια πλευρά η δημοφιλία της κατηγορίας των μικρότερων αυτοκινήτων πόλης και από την άλλη ο έντονος ανταγωνισμός, οδήγησαν τη μεγαλύτερη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία στην απόφαση να ανανεώσει το βασικό μοντέλο της προσδίδοντάς του στοιχεία που αν και δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά είναι τελικά αυτά για τα οποία θα άξιζε να το προτιμήσει κανείς, αρκεί να αποδέχεται την αισθητική του.
«Κάθε έθνος έχει την κυβέρνηση που του αξίζει» υποστήριζε τον 18ο αιώνα ο γάλλος - συντηρητικός - διπλωμάτης και φιλόσοφος Joseph De Maistre και εμείς στην Ελλάδα το βιώνουμε καθημερινά ακούγοντας φληναφήματα από εκείνους που, αδυνατώντας να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα, πετούν εκ συστήματος την μπάλα στην εξέδρα. Δεν είμαστε όμως μόνο εμείς.