Eίναι οι εξισορροπιστές και αυτό σημαίνει ότι «ακροβατούν ανάμεσα στην αβεβαιότητα και στην επισφάλεια από τη μία πλευρά, αλλά διαθέτουν αυτοπεποίθηση,
Οταν γέννησε το πρώτο τους παιδί, «αντί για τούρτα», όπως λέει χαριτολογώντας η Μαίρη Κανιάρη, ο Βλάσης Κανιάρης της έκανε δώρο δύο «προσωπικά κουτιά» (Boites Personelles, 1965).
Μόλις ακούστηκαν τα ονόματά τους, το κοινό ξέσπασε σε ζωηρό χειροκρότημα. Η ΙΚΕΑ συνεργάζεται με τον Τομ Ντίξον, τον διάσημο βρετανό ντιζάινερ,
Ο Ηρακλής, το επιβλητικό άγαλμα από το ναυάγιο των Αντικυθήρων, στηρίζεται πάνω στο ρόπαλό του και είναι καλυμμένος από τη λεοντή.
Ηταν ένα αγόρι ευαίσθητο σε μια εποχή σκοτεινή που δεν ευνοούσε τα μεγάλα όνειρα και τις ευγενικές προθέσεις.
Ταξίδεψε στη Σίφνο, πήγε στη Νίσυρο, έδωσε ηχηρό «παρών» στην Αθήνα και τώρα ανηφόρισε προς Θεσσαλονίκη.
«Οι μεγάλες επέτειοι, τα παιδιά και οι καλές σχέσεις με την περιοχή». Το Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών λαμβάνει πάντα υπόψη του αυτές τις τρεις παραμέτρους, σύμφωνα με την πρόεδρό του, Ελένη Αρβελέρ, η οποία ήταν η ψυχή στη Συνέντευξη Τύπου που δόθηκε στους χώρους των διοικητικών υπηρεσιών του Κέντρου στην οδό Φρυνίχου.
Ο τίτλος της θεματικής του Διεθνούς Φεστιβάλ Σύγχρονης Φωτογραφίας / Athens Photo Festival για το 2016 είναι [Mis/Dis]Placed
Ενα τσαμπί σταφύλι ηλικίας 2.730 ετών και Wifi για όλους. Το Μουσείο της Αρχαίας Ελεύθερνας, που πρόκειται να εγκαινιαστεί στις 19 Ιουνίου παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλου
H έκθεση «Everything Τhat's Ιnteresting Ιs Νew» στο Εργοστάσιο της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών, το 1996, είχε αφήσει εποχή.
Poornography. Να ένα εύστοχο punchline για την εντυπωσιοθηρική αντιμετώπιση της μεταναστευτικής και οικονομικής κρίσης από τον Τύπο αλλά και τον καλλιτεχνικό κόσμο
Η τηλεφωνική σύνδεση ήταν προβληματική. «Δεν άκουσα, πού είπες να συναντηθούμε;» ρώτησα τσεκάροντας το σήμα στο κινητό.
Μια θάλασσα από φίδια. Φίδια από πηλό, στο χρώμα του πηλού, εδώ κι εκεί ορισμένα μαύρα.
Τρεις καλλιτέχνες από τρεις χώρες µε πολλούς κοινούς τόπους. Εκεί όπου συναντιούνται η Ευρώπη, τα Βαλκάνια και η Μέση Ανατολή,
Ενας ηλικιωµένος κύριος κρατάει στα χέρια του ένα παιδάκι και το µεταφέρει από τη βάρκα στην ξηρά της Λέσβου.
Τα θυρανοίξια παραμένουν ένας ευσεβής πόθος, όμως την Πέμπτη που μας πέρασε, με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα των Μουσείων,
Οι λέξεις «Αθήνα» και «Φεστιβάλ» ειπώθηκαν ήπια και μειλίχια. Μόλις όμως ήχησαν στη γυμνή αίθουσα του Φρουρίου Μπελβεντέρε στη Φλωρεντία,
Το έργο που δίνει τον τόνο στην κεντρική έκθεση του «Hypnos Project», στο -1 της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών, είναι το «The Dark Side of the Tune» (φωτό αριστερά), της μουσικολόγου Αννας Παπαέτη και του εικαστικού Νεκτάριου Παππά (με τη συμβολή του Ζάφου Ξαγοράρη).