Στην έκθεση κεραμικών στην ψαραγορά της Αίγινας, στο πλαίσιο του πρόσφατου Φεστιβάλ Φιστικιού του νησιού, τα έργα της τράβηξαν όλα τα βλέμματα.
Εβαλε τα κεραμικά μέσα στα σπίτια, με τα φλιτζάνια, τις τσαγιέρες, τα βάζα και τα τραπέζια της, πειραματίστηκε με τις φόρμες και τα υλικά μεταμφιέζοντας τον πηλό σε ένα υλικό αιθέριο και ανάλαφρο.
Μπορείς να φανταστείς τον Φίλιπ Ροθ στο εξοχικό του στο Κονέκτικατ - καθισμένο στην αγαπημένη του καρέκλα των Eames με τα χέρια υψωμένα να ακουμπούν χαλαρά πίσω από το κεφάλι του
Οταν παρουσίασε τα «Προσφυγικά» στην γκαλερί Μέρλιν το 1964, την έκθεση επισκέφθηκε και ο Γιάννης Τσαρούχης με τον ζωγράφο Γιώργο Αναστασιάδη.
Ηταν Δευτέρα 3 Οκτωβρίου όταν έγινε η τελετή θεμελίωσης από τον Γεώργιο Α' ενός από τους σημαντικότερους χώρους έκθεσης αρχαίων αντικειμένων, του κτιρίου που έμελλε να γίνει το πρώτο Εθνικό Μουσείο της χώρας.
Το Amaurot είναι η πρωτεύουσα του φανταστικού νησιού της Ουτοπίας, όπως την επινόησε ο άγγλος συγγραφέας και φιλόσοφος Τόµας Μορ στο βιβλίο του «Utopia» το 1516.
Τα Δημήτρια σηκώνουν αυλαία την 1η Οκτωβρίου και υποδέχονται τη Γιόκο Ονο, την πιο γνωστή-άγνωστη ιέρεια της performance και διαδραστικών εγκαταστάσεων,
Η επιρροή του όσον αφορά τη λογοτεχνία είναι αναμφίβολη, όπως επίσης και το θάρρος, το κουράγιο του και βεβαίως το σπουδαίο πνεύμα του,
Για 40 χρόνια ήταν γιαπί, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Βρωμιά, μπάζα και περιστέρια. Το πρώτο υπόγειο του Ωδείου Αθηνών, ένα από τα πολλά που διαθέτει
Ηταν ένα έργο που καθόρισε τη δημιουργική του πορεία. Οταν ο πρόωρα χαμένος Νίκος Αλεξίου (1960-2011) παρουσίασε στην 52η Μπιενάλε της Βενετίας το 2007
Τα αρνητικά των φωτογραφιών ήταν χιλιάδες, 24.000 τον αριθμό. Παρέμεναν ξεχασμένα στο συρτάρι για περισσότερο από είκοσι χρόνια, μια νεανική τρέλα ενός περιπετειώδους νέου που όργωσε
Τους συνέδεε βαθιά φιλία και η κοινή ματιά ως προς την κατεύθυνση των αισθητικών αναζητήσεών τους.
Σε φιλικό κλίμα ξεκίνησε την περασμένη Τρίτη η συνέντευξη Τύπου της documenta 14 στο Κέντρο Τεχνών του Πάρκου Ελευθερίας, στα παλιά κρατητήρια του Διοικητηρίου ΕΑΤ-ΕΣΑ, προκειμένου να ανακοινωθεί το πρόγραμμα δημόσιων δράσεων, ο προάγγελος της επερχόμενης διοργάνωσης στην πόλη τον Απρίλιο που μας έρχεται.
«Κάποτε, ο Χρήστος Μποκόρος είχε το εργαστήριό του στην Αριστοδήμου και τα βράδια που έφευγα από το γραφείο περνούσα από εκεί. Hταν στα μέσα της δεκαετίας του '80
Οταν έγινε γνωστή η είδηση του αδόκητου θανάτου του Γιώργου Λάππα (1950-2016) τον περασμένο Ιανουάριο, ο Δάκης Ιωάννου έσπευσε να πάρει τηλέφωνο την εικαστικό και σύζυγό του Αφροδίτη Λίτη.
Οι πίνακές του το βροντοφωνάζουν αλλά δεν παραλείπει να το δηλώνει και ο ίδιος ότι είναι «αισιόδοξος, αν και γνώστης της πικρής αλήθειας
Οταν ξεκίνησε να συλλέγει έργα στις αρχές της δεκαετίας του '70, ο Βλάσης Φρυσίρας είχε αποφασίσει να αποκτά τη δουλειά ανθρώπων που βρίσκονταν εν ζωή.
O Mόραλης, ο ζωγράφος που αγάπησε την Αίγινα και περνούσε τα καλοκαίρια του στο νησί, δεν θα μπορούσε να μην είναι το τιμώμενο πρόσωπο του πολυσυλλεκτικού Φεστιβάλ Φιστικιού του νησιού, ιδίως από τη στιγμή που η εφετινή 8η διοργάνωση συμπίπτει με την επέτειο των 100 χρόνων από τη γέννηση του σπουδαίου καλλιτέχνη.
Το κόσμημα μοιάζει με συναρμογή επιμέρους μενταγιόν σε καθένα από τα οποία αναγράφεται ένα όνομα με καλλιγραφικά γράμματα - θυμηθείτε και το σήμα κατατεθέν περιδέραιο της Κάρι στο «Sex and the City».
Λεονάρντο, Μικελάντζελο, Ραφαέλο. Με αυτά τα τρία ονόματα προικίστηκε από τον πατέρα του, έναν ταλαντούχο ερασιτέχνη ζωγράφο ο οποίος για λόγους βιοπορισμού δούλευε στον ιταλικό σιδηρόδρομο.