Συνεχίζοντας μια παράδοση 25 ετών, η σουηδική φίρμα εφαρμόζει στο ηλεκτρικό EX30 την off-road «συνταγή» Cross Country, παραδίδοντας μια πιο περιπετειώδη σχεδιαστικά και τετρακίνητη εκδοχή του ηλεκτρικού μοντέλου.
Για την περίσταση, το μικρότερο Volvo αποκτά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος κατά 2,6 εκ., χάρη στην αναθεώρηση του πλαισίου και της ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων, ξαναγραμμένους και πιο στιβαρούς προφυλακτήρες μπροστά και πίσω, διογκωμένους θόλους με εμφανή προστατευτικά που επεκτείνονται και στα πλευρικά τμήματα, ενισχυμένες ποδιές ενώ στην εικόνα του προστίθενται ράγες οροφής, σχάρα καθώς και νέοι εξωτερικοί καθρέπτες.
Εκτός από τα θερινά ελαστικά 19,0 ιντσών με τα οποία θα είναι διαθέσιμο, το EX30 Cross Country θα προσφέρεται επίσης με ελαστικά παντός εδάφους 18 ιντσών. Προαιρετικά επίσης διατίθενται λασπωτήρες καθώς και ηλεκτρικός γάντζος ρυμούλκησης.
Αναθεωρημένο είναι και το εσωτερικό το οποίο υιοθετεί ακόμα περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους ενώ σταθερή παραμένει η κάθετη, κεντρική οθόνη 12,3 ιντσών που χάρη σε αναβαθμίσεις στο λειτουργικό της Google όπου βασίζεται υπόσχεται βελτιώσεις σε ό,τι αφορά το σύστημα φωνητικών εντολών, αλλά και στη λειτουργία της κάμερας περιμετρικής θέασης ενώ πλέον ενσωματώνει και Apple CarPlay σε σχέση με το «απλό» ΕΧ30.
Σε επίπεδο hardware το EX30 Cross Country βασίζεται στην κορυφαία δικινητήρια εκδοχή του μοντέλου, εφοδιαζόμενο με δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής απόδοσης 428 ίππων και 543 Nm ροπής . Τους κινητήρες τροφοδοτεί μπαταρία 69 kWh η οποία υπόσχεται αυτονομία 427 χλμ. μεικτής χρήσης και έως 574 χλμ. σε αστική χρήση. Η μπαταρία υποστηρίζει τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης με ισχύ έως 175 kW, εξασφαλίζοντας την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε 26 λεπτά.