H Renault έχει δείξει από πολύ νωρίς ενδιαφέρον για την κατηγορία των «τετράκυκλων» όπως είναι η επίσημη ονομασία τους, παρουσιάζοντας ήδη από το 2012 το Twizy. Πλέον μέσω της νέας εταιρείας μικροκινητικότητας και νέας κινητικότητας, Mobilize, με έτος ίδρυσης το 2021 η Renault πιάνει το νήμα από εκεί που το άφησε το Twizy παρουσιάζοντας, πλέον ως εκδόσεις παραγωγής, τα Duo και Bento. Σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις, τα δύο νέα μοντέλα σχεδιάστηκαν για να «παρέχουν λύσεις κινητικότητας σε αστικές και μη περιοχές όπου οι δημόσιες συγκοινωνίες είναι περιορισμένες».
Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό το δίδυμο απαρτίζουν το διθέσιο Duo και το microvan λογικής Bento. To πρώτο έχει μήκος 2,43 μ. ενώ το δεύτερο 2,54 μ. τα οποία χάρη στην παρουσία του cargo box, προσφέρουν την θεαματική χωρητικότητα των 649 λίτρων. Η Renault/Mobilze δεν έχει αφήσει σε δεύτερη μοίρα την οδηγική συμπεριφορά σημειώνοντας ότι τα δύο οχήματα μικροκινητικότητας προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία χάρη «στην ιδιαιτερότητα της κεντρικά τοποθετημένης θέσης του οδηγού και σε μια βελτιστοποιημένη ανάρτηση».
Σε όρους αυτονομίας, το Duo υπόσχεται το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 160 χλμ. με μία φόρτιση ενώ το Bento 150 χλμ. ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τον αμιγώς ηλεκτρικό χαρακτήρα τους και ό,τι αυτός συνεπάγεται σε επίπεδο ρύπων, οι Γάλλοι φρόντισαν το 40% των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή τους είναι ανακυκλωμένα ενώ έως και το 95% των υλικών από τα οποία κατασκευάζονται είναι ανακυκλώσιμα.
Η κατηγοριοποίησή τους ως τετράκυκλα έχει δώσει ένα βαθμό ελευθερίας στην γαλλική φίρμα σε ό,τι αφορά την σχεδίαση ενώ περισσότερη… ελευθερία αναμένεται να δώσει το MyDuo app το οποίο καθιστά τα Duo και Bento ιδανικά για διαχειριστές στόλων καθώς μπορεί να «δημιουργήσει» έως και έξι ψηφιακά κλειδιά προσφέροντας πρόσβαση σε έξι διαφορετικούς χρήστες.