Ξεκίνησε να γράφει έπειτα από ξαφνική έμπνευση που είχε κατά τη διάρκεια αεροπορικού ταξιδιού. Το πρώτο του μυθιστόρημα, με τίτλο «Οι επτά θάνατοι της Εβελιν Χαρντκάστλ», το οποίο έγινε μπεστ σέλερ, του χάρισε το Βραβείο Costa Πρωτοεμφανιζόμενου Συγγραφέα το 2018 και μεταφράστηκε σε 28 γλώσσες.

Στο δεύτερο λογοτεχνικό έργο του, «Ο Διάβολος και τα σκοτεινά νερά», που κυκλοφόρησε πρόσφατα στα ελληνικά, ο Στιούαρτ Τέρτον παρουσιάζει ακόμη ένα συναρπαστικό μυστήριο προς επίλυση, τοποθετώντας αυτή τη φορά τους γοητευτικούς χαρακτήρες του στην κλειστοφοβική ατμόσφαιρα ενός ιστιοφόρου του 17ου αιώνα.

Στο BHMAgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής», ο Γιώργος Νάστος μεταφέρει τη συζήτησή του με τον 41χρονο συγγραφέα, μια κουβέντα που κινείται από τα αγαπημένα του αναγνώσματα μέχρι τον τρόπο με τον οποίο τον επηρέασαν τα ταξίδια του στην Ανατολή και το πώς χτίζει τα φινάλε των βιβλίων του: «Ξέρω ότι κάνω κάτι που ενοχλεί αρκετό κόσμο, γράφω διφορούμενα φινάλε, δεν τα συμμαζεύω όλα με πολύ τακτικό τρόπο. Αφήνω τους χαρακτήρες μου να πάρουν αποφάσεις που βρίσκονται σε μια γκρίζα περιοχή από άποψη ηθικής, δεν είναι ξεκάθαρα καλοί ή κακοί, επομένως ίσως κάποια στιγμή να προβούν σε πράξεις με τις οποίες οι αναγνώστες δεν συμφωνούν. Για εμένα το σημαντικό είναι να λατρεύουν ή να μισούν το πώς τελειώνει ένα βιβλίο μου, διότι αυτό σημαίνει ότι τουλάχιστον το θυμούνται».

 

Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»