Η Opel ανακοίνωσε την επιστροφή των διακριτικών OPC στην γκάμα της και των επιδόσεων που αυτά συνεπάγονται με τη διαφορά ότι αυτές θα εξασφαλίζονται πλέον από ένα ηλεκτροκινητήρα.

Το πρώτο μοντέλο που θα αναλάβει να ξανασυστήσει τα διακριτικά OPC στο ολοένα αυξανόμενο κοινό της Opel θα είναι το νέο Mokka το οποίο, για την ιστορία, θα είναι το πρώτο μοντέλο της γερμανικής φίρμας μετά το 2015 που θα φέρει την φροντίδα του Opel Performance Center.

H εξέλιξη της επίμαχης έκδοσης επιδόσεων βρίσκεται ήδη υπό εξέλιξη καθώς όπως δήλωσε ο επιχειρησιακός διευθυντής της Opel Stephen Norman μην αφήνοντας περιθώρια αμφιβολιών «θα λανσάρουμε το Mokka OPC το 2022 και θα είναι ηλεκτροκίνητο».

Αυτή η επιλογή αναμένεται να απαλλάξει τους μηχανικούς του OPC από την ανάγκη αύξησης της ισχύος του ηλεκτρικού μοτέρ καθώς η αμεσότητα με την οποία αυτή μεταδίδεται χάρη στην ηλεκτροκίνηση την καθιστά υπεραρκετή.

Διαφωτιστική ως προς αυτό ήταν η δήλωση του S. Norman ο οποίος όταν ερωτήθηκε σχετικά, απάντησε «Αν αναρωτιέστε για την μέγιστη ταχύτητα και για την επιτάχυνση της έκδοσης, θεωρώ ότι τα ήδη υφιστάμενα μεγέθη είναι κάτι παραπάνω από επαρκή. Ωστόσο, η έννοια των επιδόσεων μπορεί να ενισχυθεί με πλείστους τρόπους».

Προς το παρόν δεν έχουν στη δημοσιότητα στοιχεία που να αφορούν τις αναμενόμενες επιδόσεις του Mokka-e OPC, η επιτάχυνση αναμένεται να παραμείνει σταθερή, απαιτώντας εννέα δευτερόλεπτα για τη διαδικασία από 0-100 χλμ./ώρα ενώ μένει να δούμε αν θα ισχύσει το ίδιο και για την μέγιστη ταχύτητα των 150 χλμ./ώρα ή αν αυτή θα αυξηθεί.

Αυτό που θα αλλάξει δεδομένα θα είναι το set up της ανάρτησης, του συστήματος διεύθυνσης και η χαρτογράφηση των διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης τα οποία θα εξασφαλίζουν μια πιο σπορ οδική συμπεριφορά που θα καθιστά τη συγκεκριμένη έκδοση de facto πιο δυναμική παρά το γεγονός ότι η ισχύς θα παραμείνει στους 136 ίππους.

«Μια αύξηση ισχύος είναι το αναμενόμενο. Το Mokka-e OPC θα είναι ένα αυτοκίνητο επιδόσεων υπό την “ευγενή” έννοια της λέξης επιδόσεις. Δεν θα πρόκειται για επιδόσεις που θα προκύπτουν με τον όχι τόσο έξυπνο τρόπο των supercars αλλά για ουσιαστικές επιδόσεις οι οποίες θα του εξασφαλίζουν τα πρωτεία έναντι οποιουδήποτε ανταγωνιστή μας».

Aυτό που επίσης δεδομένα θα ενισχυθεί θα είναι η αισθητική της έκδοσης OPC η οποία «πατώντας» στην ήδη αιχμηρή και σύγχρονη εικόνα του Mokka-e θα απογειώσει το stylin με την προσθήκη νέων πιο επιθετικών και ορατών αεροδυναμικών βοηθημάτων, μεγαλύτερους τροχούς και μεγαλύτερη πιο σπορ γρίλια.

Η Opel αναμένεται να προσθέσει στην σπορ εξίσωση και κάποια γραφικά τόσο ως αυτοκόλλητα στο εξωτερικό όσο και ως ενδείξεις στον ψηφιακό πίνακα οργάνων που σε συνδυασμό με τα bucket καθίσματα και τις σπορ λεπτομέρειες δεν θα αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης.

Όπως επίσης έχει ήδη διευκρινίσει η Opel, τα διακριτικά OPC δεν θα περιοριστούν στο Mokka-e καθώς, σε σύντομο χρονικό διάστημα, μετά την πρεμιέρα της συγκεκριμένης έκδοσης του crossover θα ακολουθήσει και μια ανάλογη σπορ παραλλαγή του Corsa η οποία επίσης θα βασιστεί στην ηλεκτροκίνητη έκδοσή του.