Ονομάζεται Χατσούνε Μίκου και είναι μια 16χρονη ποπ σταρ, η οποία μάλιστα καταγράφει τεράστια επιτυχία στην Ιαπωνία. Μόνο που η γαλανομάτα κοπέλα δεν είναι πραγματική, αλλά πρόκειται για ένα καλλίφωνο ολόγραμμα! Μετά τη μεγάλη επιτυχία της ψηφιακής τραγουδίστριας στην Ασία, τώρα η Χατσούνε ετοιμάζεται να «ταξιδέψει» στις ΗΠΑ για μια σειρά ολογραφικών συναυλιών.
Η φωνή της χαριτωμένης 16χρονης με τις μακριές κοτσίδες βασίζεται στο λογισμικό Vocaloid που είχε αρχικά δημιουργήσει η Yamaha χρησιμοποιώντας δείγματα ανθρώπινης φωνής, τα οποία κατόπιν επεξεργασίας προσέφεραν ένα τελείως διαφορετικό αποτέλεσμα. Η ιαπωνική εταιρεία μουσικού λογισμικού Crypton Future Media κατέληξε στην ιδέα της Χατσούνε στην προσπάθειά της να δημιουργήσει ένα δελεαστικό για το κοινό προϊόν, όπου η φωνή μέσω Vocaloid θα αποκτούσε ένα… πρόσωπο (Character Vocal Series). Το πείραμα πέτυχε και έκτοτε η Χατσούνε καταγράφει τεράστια επιτυχία ως ποπ σταρ.
Το μυστικό φαίνεται να κρύβεται στο γεγονός ότι οι θαυμαστές έχουν τη δυνατότητα να φτιάξουν για την ίδια τα τραγούδια που επιθυμούν. Ετσι, μέσα σε μόλις έναν χρόνο η νεαρή ποπ σταρ απέκτησε ζηλευτό ρεπερτόριο εκατοντάδων κομματιών που είχαν δημιουργήσει οι ίδιοι οι φαν της, όπως επίσης και το κατάλληλο λογισμικό χορογραφίας για να μπορεί να τα χορεύει. Σύμφωνα με τους δημιουργούς της, η ποπ σταρ από το μακρινό μέλλον δεν θα γεράσει ποτέ, δεν θα χάσει ποτέ τη δημιουργικότητά της και ούτε πρόκειται ποτέ να πάθε νευρικό κλονισμό εξαιτίας πίεσης ή υπερέκθεσης. Εσείς θα πηγαίνατε να την ακούσετε;
Σαπούνι-κιμωλία σώζει ζωές


Με στόχο την καλύτερη υγιεινή για παιδιά ηλικίας τριών έως έξι ετών, το σαπούνι-κιμωλία SoaPen έλαβε το βραβείο «Wearables for Good» της UNICEF. Το ευρηματικό σαπούνι SoaPen κάνει τη διαδικασία του πλυσίματος των χεριών εθιστική, καθώς επιτρέπει στα παιδιά να παίζουν και να ζωγραφίζουν επάνω στο δέρμα τους. Το εύχρηστο σαπούνι-κιμωλία συνοδεύεται ακόμη από με ένα κορδονάκι το οποίο επιτρέπει στο παιδί να το κρεμάει στον λαιμό του για να το έχει μαζί του πάντα και παντού. στην πρώτη θέση βρέθηκε επίσης το Kushi Baby, μια συσκευή για μωρά τεχνολογίας NFC υπό μορφή κολιέ, ικανή να αποθηκεύει ιατρικά αρχεία για χρονικό διάστημα που αγγίζει τα δύο χρόνια, τα οποία με μια απλή σάρωση μπορούν να «διαβαστούν» από γιατρούς.

Στόχος των διοργανωτών είναι η οικονομική ενίσχυση νέων ιδεών που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στην εμπορευματοποίηση νέων προϊόντων με στόχο την καλυτέρευση της καθημερινότητας παιδιών στον αναπτυσσόμενο κόσμο.
Στράπλες, όπως σαμιαμίδι
Ενα στράπλες που κολλάει και δεν πέφτει με τίποτα δημιούργησε η εταιρεία Kellie K Apparel. Σύμφωνα με τον δημιουργό του και μηχανικό ρομποτικής δρα Αντονι Ρόι, το μυστικό του επαναστατικού σουτιέν Alice κρύβεται στο ταπεινό… σαμιαμίδι το οποίο έχει την ικανότητα να προσκολλάται και να σκαρφαλώνει σε οποιαδήποτε επιφάνεια. Στην ίδια λογική το ακούνητο σουτιέν διαθέτει σε πολλά σημεία ταινίες σιλικόνης GeckTeck οι οποίες «βεντουζώνουν» επάνω στο δέρμα με αποτέλεσμα να το κρατούν σταθερό στη θέση του.

«Ολα ξεκίνησαν ένα βράδυ που η γυναίκα μου, Κέλι, άρχισε να γκρινιάζει ότι δεν έχει τι να φορέσει. Είχε επιλέξει μια μπλούζα κάτω από την οποία θα έπρεπε να φορέσει στράπλες σουτιέν, όμως η ίδια αρνούνταν όπως είχε πει να μπει στη διαδικασία τού να τραβάει προς τα πάνω όλο το βράδυ το σουτιέν της»
αναφέρει ο δρ Ρόι. Ετσι του γεννήθηκε η ιδέα για τη δημιουργία της… Αλίκης στη χώρα των σουτιέν.
Ρομπότ ανεφοδιασμού


Η Tally είναι ένα ρομπότ που δημιουργήθηκε από την αμερικανική εταιρεία Simbe Robotics με σκοπό να γεμίζει τα άδεια ράφια των σουπερμάρκετ. Το «έξυπνο» σύστημα κινείται στους διαδρόμους του καταστήματος και με τη βοήθεια αισθητήρων μπορεί να ανιχνεύει κενά στα ράφια, να διαβάζει τιμές και τυχόν προσφορές ή ακόμη και την ημερομηνία λήξης των προϊόντων.

Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, το ρομπότ μπορεί να λαμβάνει δεδομένα που αφορούν 20.000 προϊόντα μέσα σε μόλις μία ώρα. Σκοπός της, όπως αναφέρει, δεν είναι η αντικατάσταση των εργαζομένων των σουπερμάρκετ με την Tally, αλλά η απελευθέρωσή τους από τη βαρετή τοποθέτηση των προϊόντων στα ράφια ούτως ώστε να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στους πελάτες.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ