Η ύπαρξη τετρακίνητης έκδοσης στo Station Wagon –Variant στη γλώσσα της VW –αμάξωμα, με το λευκό χρώμα, του best seller που ακούει στο όνομα Golf, καθιστά για ορισμένους περιττή την ύπαρξη μιας εκδοχής με τα διακριτικά Alltrack.
Στην πράξη η τελευταία εξασφαλίζει ό,τι ακριβώς και οι εκδόσεις Allroad στα μοντέλα της Audi: τη διαφοροποίηση για όσους αγνοώντας συνειδητά τα crossover και SUV μοντέλα επιλέγουν τις πιο περιπετειώδεις εκδόσεις των τετρακίνητων SW.
Υπό αυτή την οπτική το Alltrack χαρίζει πόντους στην γκάμα του Golf, αξιοποιώντας και την ευρεία γκάμα κινητήρων τεχνολογίας TSi και TDi, βενζίνης και diesel που ξεκινά από τα 1,6 λίτρα, μέγεθος-φετίχ για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου.
Οπτικά το Golf Alltrack ξεχωρίζει από τους νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τις διακοσμητικές λεπτομέρειες στους θόλους των τροχών και τις προστατευτικές επιφάνειες στο κάτω μέρος του αμαξώματος, το χρώμιο στη μάσκα αλλά και από την αυξημένη απόστασή του από το έδαφος, που φτάνει πια στα 17,5 εκατοστά.
Αυτή επεκτείνει τα όρια κίνησής του εκτός δρόμου ενώ το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MOTION αυξάνει τα περιθώρια ασφάλειας σε άσφαλτο και χώμα, επιτρέποντας στον οδηγό να κινηθεί παντού με μεγαλύτερη σιγουριά.
Στην πράξη το σύστημα λειτουργεί υποδειγματικά για τον χαρακτήρα του μοντέλου μεταφέροντας γρήγορα την ισχύ εκεί που πρέπει ενώ το ψηλότερο κέντρο βάρους αν και επιτρέπει την εμφάνιση κλίσεων στις στροφές σε συνθήκες πίεσης δεν είναι ικανό να χαλάσει τη διάθεση του οδηγού. Κρίσιμο σημείο για την άνεση που παρέχει το Alltrack στον δρόμο και πέρα από αυτόν αποδεικνύεται η διάσταση των τροχών του. Οι στάνταρντ ζάντες των 17 ιντσών αποτελούν την ενδεδειγμένη επιλογή αν πατάτε συχνά χώμα, καθώς αν αποφασίσετε να πληρώσετε σχεδόν 650 ευρώ επιπλέον για τους τροχούς 18 ιντσών θα πρέπει να είστε έτοιμοι για παραχωρήσεις σε κακής ποιότητας εδάφη.
Ακόμη και έτσι, το Alltrack αποδεικνύει την ποιότητα κατασκευής του χωρίς τριγμούς στα δύσκολα περάσματα παρέχοντας τη δυνατότητα παραμετροποίησης της λειτουργίας των υποσυστημάτων του μέσα από το σύστημα Driving Profile που πέρα από τις επιλογές Normal, Sport και Individual προσφέρει και την off-road. Σε αυτή ενεργοποιείται το σύστημα ελέγχου ταχύτητας καθόδου, μεταβάλλεται η παρεμβατικότητα του ABS και διαφοροποιείται η απόκριση κατά την επιτάχυνση.
Οι 110 ίπποι που αποδίδει και τα 250 Nm ροπής, διαθέσιμης ήδη από τις 1.500 σ.α.λ., θεωρούνται επαρκέστατοι για τις συνήθεις συνθήκες κίνησης. Σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων διαχειρίζονται ικανοποιητικά τόσο το βάρος του –από 1.544 κιλά –όσο και τις προθέσεις του οδηγού.
Ωστόσο αν ο τελευταίος επιμένει να πιέζει παντού, τότε πρακτικά ακυρώνει το πλεονέκτημα της λογικής κατανάλωσης καυσίμου –μέση θεωρητική 4,7 λίτρα / 100 χλμ., πραγματική σχεδόν δύο λίτρα περισσότερο για την ίδια απόσταση –αλλά και την ίδια του την επιλογή για έναν πετρελαιοκινητήρα συγκεκριμένων λόγω χαμηλού κυβισμού δυνατοτήτων.
Από πλευράς επιδόσεων δεν υπάρχει περίπτωση να εκπλαγεί δυσάρεστα αν θυμάται γιατί επέλεξε το συγκεκριμένο μοτέρ –χαμηλό κόστος χρήσης, φορολογική ασφάλεια –έναντι του 1.8 TSi ή του 2.0 TDi.
Για όλα αυτά και για τους άνετους χώρους του –με πορτμπαγκάζ 605 λίτρων –το Alltrack 1.6 TDi κοστίζει 26.820 ευρώ, τιμή φυσιολογική για τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και για το ειδικό βάρος του σήματος VW.

Μικρά νέα

Το 2018 με τα διακριτικά Q6 θα περάσει στην παραγωγή το νέο ηλεκτροκίνητο SUV της Audi που θα παρουσιαστεί ως πρωτότυπο στην έκθεση της Φρανκφούρτης στις 15 Σεπτεμβρίου. Χάρη σε τρία ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρίες λιθίου-ιόντων το Q6 θα έχει ισχύ 500 ίππων, με την αυτονομία του να προσεγγίζει τα 500 χλμ. μετά από κάθε φόρτιση.

Νέο Honda Civic το 2017

Η εξέλιξη της επόμενης γενιάς του Civic έχει ξεκινήσει και τα πρώτα στοιχεία καταδεικνύουν τη στροφή της Honda σε επίπεδο εξωτερικού και εσωτερικού σχεδιασμού με την υιοθέτηση καμπύλων γραμμών στο αμάξωμα και την απόρριψη του πολυεπίπεδου ταμπλό, ενώ θα διατηρηθούν οι κινητήρες βενζίνης και diesel 1,5 και 1,6 λίτρων.
Seat Mii με άτοκη χρηματοδότηση

Με ένα πρόγραμμα παροχών που περιλαμβάνει έναν χρόνο δωρεάν ασφάλιση, δύο χρόνια δωρεάν service και τέσσερα χρόνια δωρεάν εργοστασιακή εγγύηση σε συνδυασμό με τριετή άτοκη χρηματοδότηση διατίθεται το μικρότερο μοντέλο της Seat. Εναλλακτικά η χρηματοδότηση φτάνει ως τους 60 μήνες με επιτόκιο 3,9%
Αύξηση κερδών για τη Volvo

Η ραγδαία άνοδος πωλήσεων των μοντέλων της βελτίωσε κατά 71% τα λειτουργικά κέρδη της σουηδικής φίρμας το α’ εξάμηνο του 2015, φτάνοντας τα 1,66 δισ. κορόνες, ενώ οι πωλήσεις του νέου XC90 υπερβαίνουν τις προβλέψεις της ηγεσίας της Volvo ενισχύοντας διαρκώς τον premium χαρακτήρα της.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ