Ειδικά θεματικά μενού με προϊόντα που προέρχονταν από το μποστάνι του ξενοδοχείου Cape Sounio Grecotel Exclusive Resort στο Σούνιο, αλλά και την κρητική φάρμα Agreco σηματοδότησαν την επιτυχία του γαστρονομικού προγράμματος «Ημέρες Γαστρονομίας στο Cape Sounio», το οποίο πραγματοποιήθηκε την περίοδο Ιουνίου-Σεπτεμβρίου.

Η διάκριση λοιπόν δεν άργησε να έρθει και στα φετινά Tourism Awards,τα οποία πραγματοποιήθηκαν στην αίθουσα Banquet του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών. Ετσι η Grecotel απέσπασε ασημένιο βραβείο στην κατηγορία «Γαστρονομικός Τουρισμός» για την ενέργεια «Ημέρες Γαστρονομίας στο Cape Sounio».

Παράλληλα, η Grecotel διακρίθηκε και μέσω των συνεργατών της στην κατηγορία «Digital & Social Marketing Καινοτόμος Υπηρεσία». Συγκεκριμένα στην Globe One Digital απονεμήθηκε ασημένιο βραβείο στην «αξιοποίηση μηχανών και τεχνικών αναζήτησης» για την web καμπάνια Grecotel και η M-Hospitality βραβεύθηκε με ασημένιο βραβείο στις «εφαρμογές για smartphones και tablets» για την εφαρμογή application της Grecotel.

Ολες οι υποψηφιότητες αξιολογήθηκαν από ανεξάρτητη 16μελή κριτική επιτροπή, απαρτιζόμενη από πανεπιστημιακούς, ειδικούς σε θέματα τουρισμού και επιφανείς προσωπικότητες με άποψη και εμπειρία στον τομέα της φιλοξενίας.

Για τον όμιλο Ν. Δασκαλαντωνάκη – Grecotel τα βραβεία παρέλαβαν ο Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης, Operations Director και η Πένη Ξυπολιά Marketing Manager.

Περισσότερα στο www.grecotel.com

O Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης, Operations Director του ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη – Grecotel.