Επιδόσεις με χρώμα Ford

Η κρίση των τελευταίων ετών επέβαλε μια νέα οπτική πάνω στα χαρακτηριστικά λειτουργίας των κινητήρων

Η κρίση των τελευταίων ετών επέβαλε μια νέα οπτική πάνω στα χαρακτηριστικά λειτουργίας των κινητήρων, δημιουργώντας νέες προτεραιότητες στα τμήματα έρευνας και εξέλιξης των αυτοκινητοβιομηχανιών και καινούρια ζητούμενα στη συνείδηση των καταναλωτών. Για τους περισσότερους πια, οι επιδόσεις ως κριτήριο αγοράς παραχώρησαν την θέση τους στην οικονομία καυσίμου και η οδική συμπεριφορά στις χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Οι εξαιρέσεις υφίστανται για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα, είναι ωστόσο τόσο ηχηρές που δημιουργούν «σχολή» όπως αυτή που εγκαθίδρυσε η τεχνολογία EcoBoost της Ford. Στη μικρότερη έκδοση κυβισμού, αυτή του 1,0 λίτρου, η ισχύς ξεκίνησε από τους 100 ίππους, σκαρφάλωσε στους 125, για να φτάσει πια στους 140 ίππους στο αμάξωμα δύο νέων εκδόσεων του Fiesta.
Τα δίχρωμα Fiesta Red Edition και Black Edition διατίθενται σε τρίθυρες εκδόσεις με κιτ αμαξώματος που περιλαμβάνει σπορ προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές και αεροτομή οροφής, καλύμματα καθρεπτών με χρωματική αντίθεση και ζάντες αλουμινίου 16 ή 17 ιντσών.
Το εσωτερικό τους διακρίνεται μεταξύ άλλων από την κεντρική κονσόλα και τις λαβές των θυρών σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα, το μαύρο δερμάτινο τιμόνι και τα σπορ καθίσματα.
Τον σπορ προορισμό των δύο εκδόσεων – οι οποίες στην Ελλάδα κοστίζουν 16.240 ευρώ (Red Edition) και 16.715 ευρώ (Black Edition) με το όφελος απόσυρσης και την έκπτωση της ελληνικής αντιπροσωπείας – υπηρετεί ο turbo κινητήρας 1,0 λίτρου που αποδίδοντας 140 ίππους συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων επιτυγχάνοντας μέση θεωρητική κατανάλωση 4,5 λίτρων / 100 χλμ. με εκπομπές CO2 104 γραμμ./χλμ.
Η επιτάχυνση από στάση απαιτεί 9,0 δευτερόλεπτα, η μέγιστη ταχύτητα προσδιορίζεται στα 201 χλμ./ώρα, αλλά την πραγματική διαφορά κάνουν η επαναρύθμιση της υποβοήθησης του τιμονιού που προσφέρει καλύτερη πληροφόρηση και οι σπορ ρυθμίσεις αμορτισέρ και ελατηρίων που καθιστούν την οδική του συμπεριφορά αντάξια της εμφάνισής του.
Μικρά νέα

Στην ανάκληση 258 C-Class που κατασκευάστηκαν από τον Φεβρουάριο ως τον Σεπτέμβριο του 2014 προχώρησε η Mercedes-Benz Ελλάς. Στα συγκεκριμένα οχήματα ενδέχεται να μην έχει κλειδώσει σωστά ο μηχανισμός ασφάλισης του συνδέσμου συστήματος διεύθυνσης, προκαλώντας θορύβους και περιορισμούς στην οδήγηση του οχήματος.

Mitsubishi ASX από 18.070 ευρώ

Ανανεωμένο στον τομέα της αισθητικής και με αλλαγές στις ρυθμίσεις των αναρτήσεών του διατίθεται στην Ελλάδα το νέο ASX με κινητήρες βενζίνης 1.6 απόδοσης 117 ίππων (αποκλειστικά δικίνητο από 18.070 ευρώ) και πετρελαίου 1.8 ισχύος 150 ίππων (δικίνητο από 23.526 ευρώ και τετρακίνητο από 25.981 ευρώ).
Εκτός Ferrari o Fernando Alonso

Την πρόθεση αποχώρησης του F. Alonso από τη Scuderia αποκάλυψε στον ιταλικό Τύπο ο Luca di Montezemolo. «Αναζητεί νέα κίνητρα για διάκριση και λόγω ηλικίας δεν μπορεί να περιμένει πάρα πολύ ώστε να του δοθεί η δυνατότητα να κερδίζει» υπογράμμισε για τον Ισπανό ο πρώην επικεφαλής της Ferrari.
Νέο Skoda Superb στη Γενεύη

Η έλευση του νέου VW Passat στην ευρωπαϊκή αγορά ανοίγει τον δρόμο για την παρουσίαση της επόμενης γενιάς του Superb, στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο. Η απόδοση των κινητήρων του θα φτάνει ακόμη και τους 280 ίππους ενώ οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν το καλοκαίρι.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Autohub
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk