Παίζοντας κυνηγητό με τον χρόνο η Audi έκανε το 2014 ό,τι δεν έχει κάνει ποτέ στο παρελθόν. Μέσα σε διάστημα εννέα μηνών έχει παρουσιάσει τέσσερα πρωτότυπα μοντέλα, βασισμένα στην τρίτη γενιά του TT.
Στο τελευταίο, τα διακριτικά Sportback καταδεικνύουν τη δημιουργία ενός πεντάθυρου coupe που μετρά τις αντιδράσεις του κοινού στην έκθεση αυτοκινήτου της γαλλικής πρωτεύουσας.
«Από πλευράς marketing ένα TT SUV –όπως το κίτρινο που παρουσιάστηκε τον Απρίλιο στο Πεκίνο –έχει περισσότερες πιθανότητες να φτάσει πρώτο στη γραμμή παραγωγής, αλλά το Sportback είναι το αγαπημένο μου καθώς συνδυάζει εξαιρετικά τεχνολογία, design και συναίσθημα. Αν τελικά το αποφασίσουμε θα είναι έτοιμο σε περίπου δύο χρόνια» δηλώνει ο επικεφαλής τεχνικής εξέλιξης της Audi δρ Urlich Hackenberg, γνωρίζοντας ότι και αυτό θα βασιστεί στην πλατφόρμα MQB του ομίλου VW.
Γνωρίζει επίσης ότι το δίλιτρο TFSI μοτέρ του λευκού TT 420 quattro sport που παρουσιάστηκε τον Μάρτιο στη Γενεύη φαντάζει ιδανικό για την κορυφαία έκδοση του Sportback –έστω και αν η ισχύς του περιοριστεί στους 400 ίππους. Απόδοση ικανή να επιταχύνει το τετρακίνητο αμάξωμα από στάση σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα και διόλου απαγορευτική για τη συγκράτηση των εκπομπών CO2 στα 162 γραμμ./χλμ.
Από πλευράς διαστάσεων το TT Sportback είναι 2,3 εκατοστά πιο μακρύ, 11,3 εκατοστά πιο πλατύ και 4,1 εκατοστά χαμηλότερο από το A3 Sport Sedan, μεγέθη που αποκαλύπτουν την πρακτικότητα του concept car, το οποίο υιοθετεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών με τις παραμετροποιήσιμες ενδείξεις.
«Το TT Sportback θα χρησιμοποιεί τα ίδια εξαρτήματα και θα κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο με το ΤΤ coupe» επισημαίνει ο Hackenberg, ο οποίος έχει στα πλάνα του και το –μπλε –TT Allroad Shooting Brake που παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο στο Detroit.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ